{11}

1.6K 125 141
                                    

Biliyorum medya çok tatlı xlxkfllfc

Bugün hastaneye gidicektik, normal bir kontroldü ama yine de içimde bir korku vardı.

"Katsuki-san eğer meşgulseniz gelmenize gerek yok."

"Hayır değilim hem olsam bile gelirdim." dediği şeyi kısmen anlamıştım iç çektim ve konuştum

"Pekala, kaçta çıkalım?"

"Kahvaltıyı bitirdikten sonra gideriz?"

"Olur."

...

Katsuki-san bana arabanın kapısını açmıştı, teşekür ettim ve oturdum. Yol boyunca pek konuşmamıştık, ben dışarıyı izlemiş Katsuki-sanda arabayı kullanmıştı. Hastaneye vardığımızda elini belime koyarak beni insan yığının ortasından çıkarmıştı. Doktor odasına girdik ve geçen ay olan şeyleri tekrar yaptık.

"Herhangi bir sıkıntı yok gibi görünüyor, bebek 6. Haftasında bulantılar olmaya başlayacaktır ve tabii aşerme. Kendinize dikkat edin, arada yürüyüşe çıkın. Spor bebek için iyidir. Ve bu arada bu aylarda düşük tehlikesi bulunuyor, özellikle bu aylarda dikkat etmelisiniz kendinize. " kafamı anladım anlamında salladım ve doktor konuşmaya devam etti

" Baskın bir omega olduğunuz için 7. Aydan itibaren doğum normal karşılanıyor ama baskın bir omega olmasına rağmen 9. aydan doğum yapan birçok omega var. 7. Aydan itibaren kontrolleri sıklaştıracağım. Düşük tehlikesi 5. Aydan sonra sona eriyor." ikimizde kafanızı sallamıştık.

" Peki yanlız kalması doğru olur mu bu aylarda? "

" Aslında yanında birinin olması daha iyi olucaktır. Evde sadece ikinizin yaşadığını söylediniz bu yüzden yanlız kalması pek iyi bir seçenek değil. "

" Ahh anladım. "

" Herneyse bunlar dışında bebeğiniz gayet sağlıklı 3. Aydan itibaren cinsiyet öğrenebilirsiniz. "

" Gerçekten mi? "

" Evet, tabii bize gösterirse. " hafifçe kıkırdamıştı.

" Peki teşekkürler " deyip gülümemiştim.

Hastaneden çıkmıştık.

" Gitmek istediğin bir yer var mı? Sonuçta ne zamandır evdesin. "

" Ahh hayır herhangi bir yer yok ama ben biraz açıktım. "sesim sonlara doğru kısık çıkmıştı.

" Tamam gidelim o zaman. Nereye gitmek istersin? "

" Fark etmez herhangi bir yer olur. " gülümsemiş ve bana kapıyı açmıştı.

Beni bilindik bir restorana götürmüştü. Somonlu kızarmış pilav siparış etmiştim, Katsuki-san da aynısını istemişti.

İts a bu
      ¦
     V

Yemek gelene kadar biraz sohbet etmiştik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yemek gelene kadar biraz sohbet etmiştik.

"Bir süre işe gitmemeyi planlıyorum, sonuçta düşük tehlikesi varmış."

"Şey teşekkür ederim ama sorun olmayacağından emin misin?"

"Evet. Babam bunu anlayacaktır."

"Ahh peki o zaman." normalde kabul etmezdim ama bebeğime bişey olsun istemiyordum. Yemeğimizi yemiş ve biraz dolaşmıştık.

~~~

Dün doktorun dediği gibi bulantılarım başlamıştı. Ne zaman yemek yapsam midem bulanıyordu.

Katsuki-san dediği gibi işe bir süre ara vermişti.

Kikai'yi kucağıma aldım ve ona sütünü verdim. Artık kendi başına içebiliyordu. 1 haftaya süt dışında birşeyler daha vermeyi planlıyordum. Karnını doyurdum ve salona geçtim. Televizyonda yemek programı açıktı, biraz izledim ama midemin bulanmasıyla hemen tuvalete koştum.

İlk defa kusmuştum, sifonu çekmiş ve biraz öyle beklemiştim. Katsuki-san sesimi duymuş olacak ki yanıma gelmişti

"İyi misin?"

"Ahh sanırım." yanıma oturmuş ve yüzüme gelen minik saçlarımı kulaklarımın arkasına götürmüştü. Bir elini karnıma koymuş, diğer elini ise alnıma koymuştu. Biraz daha iyi olunca kalkamam yardım etmiş ve yüzümü yıkamıştı. Ona teşekkür ettim. Elini belime götürerek bana yürümemde yardım etmişti. Utancımı saklayamıştım.

Biraz hava almamı söyleyip benimle beraber bahçeye gelmişti. Salıncağa oturduk, temiz hava ve güneş bana iyi gelmişti. Yavaş yavaş uykumun geldiğini hissediyordum, Katsuki-san bunu fark etmiş olacak ki kafamı omzuna koymuştu. Kızarmıştım ama herhangi birşey dememiştim. Yavaş yavaş uyuya kalmıştım.

...

Bebeğim 8 haftalık  yani 2 aylık olmuştu ve benim mide bulantılarım çok fazlaydı. Ne zaman yemeğe otursam ya da yemek yapsam en az bir kere midemin bulandığını hissedebiliyordum.

Kikai'ye banyo yaptırmam gerekiyordu, onu kucağıma aldım ve banyoya götürdüm. Özellikle tüylerini çok seviyordum onun, bu yüzden tüylerin çok özen gösteriyordum kabarması için.

Suyu ayarladım ve minik bedeni yıkadım. Yıkadıktan sonra havluyu alıp onu kuruladım, bu yetmeyince fön makinesini alıp biraz daha kuruladım o kabarık tüylerini. Havluyu sardım ve onu odama götürdüm. Çok tatlı bakıyordu!

Onu yatağıma bıraktım ve aşağı indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onu yatağıma bıraktım ve aşağı indim. Katsuki-san biraz yürüyeceğini söylemiş, benimde katılmamı istedğini söylemişti. Yürüyüşte biraz Kikai hakkında konuşmuş birazda gelecek hakkında konuşmuştuk. Eğlenceliydi diyebilirim. İlk defa Katsuki-sanla bu kadar rahat bir konuşma yapmıştım.

Evit selamlar çoğunuz smut istiyor bu yüzden sonraki bölüme bir smut ekliycem ama sex olmayacak no sex spkfğdkd.

Bu arada 1. Bölümde minik bri değişiklik yaptık ona bakarsanız sevinirim.

Onun dışında hamilelikle ilgili pek bilgim yok yanlışım varsa söylersiniz. Aşık olma işleri de ztn bu bölümden başlayarak yavaşça geliyor. 10. Bölümden sonra aşık oluyorlar müq bri insanım spdmdpdn.

Ve şimdiden 200 oy ve nerdeyse bin okumaya ulaşmış teşekkür ederim! >3<

Neyse umarım beğenmışsınızdır! ❣️

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! :3

Özlelikle yorum istiyorum yorum yapın götünüzü keserim!

Oy sınırı : 16

Just Smile (Sadece Gülümse) - ☁︎BakuTodo☁︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin