Dkuxyl
Aldatılıyorsun!Shoto
Ne?Dkuxyl
Aldatılıyorsun dedim!Shoto
Sana neden inanayım, kanıtın var mı?
Hem sen kimsin?Dkuxyl
Benim kim olduğum herhangi bir şeyi değiştirmiyor. Kanıtım var.Dün gece eşin kızgınlıktaydı. Ve çözüm olarak benimle yattı.
Shoto
Ne!?
Böyle bir şeyin olması imkansızI
Böyle bir şeyinI
Hala bana bir kanıt sunmadın, sadece sözlerden ibaretsin.Dkuxyl
Ah yani bunlar yeterli olmadı.
Pekala seni üzmek istemedim, sonuçta hamilesin ama beni buna zorluyorsun .Shoto
Hamile olduğumu nerden biliyorsun?I
Hamile olduğumuI
Bekliyorum...Dkuxyl
Al sana kanıt!Shoto
Bunun olması imkansız!
Sana neden inanayım? Fotoshop olabilir.Dkuxyl
Fotoshop olsaydı eşinin fotoğrafını nerden bulabilirim ki? Hemde böyle bir fotoğrafını.İnstagarmı kapatıp Katsuki'yi aradım... Açmıyordu! Lanet olsun açmıyordu!
Tekrar instagramdan gelen mesajla bir süre bekledim. Ve açmaya karar verdim
Dkuxyl
Eğer hala bana inanmıyorsan bu senin seçimin. Çocuklarınıza üzülüyorum... Katsuki bana her şeyi anlattı; artık seni sevmediğini, çocuklarından bıktığını ve artık senin onu tatmin edemediğini anlattı. Buraya da bu yüzden gelmişti. Moda defilesi tamamen bahane, sadece senden uzaklaşmak için istemişti bunu. Hamilesin diye seni üzmek istememiştim ama sabrımı zorladın.Üzgünüm...
Bu hesaba artık mesaj gönderemezsiniz.
Koltukta yatan Aiko'ya baktım, birde karnıma. Bizden bıkmış mıydı? Bizi sevmiyor muydu artık? Buna öylece inanmalı mıydım..?
Tabii ki inanmalıydım! Gelip kendisi söyleyecek değildi ya! Fotoğraftan başka nasıl gerçek bir kanıt olabilirdi ki? Dolmuş gözlerimi serbest bıraktım ve elimi karnıma koydum.
Onu seviyordum! Daha dün gece konuşmuştuk. Nasıl böyle ucuz olabilir?! Onun için bu kadar kolay mıydı bu? Nasıl bu kadar kolay olabilir anlamıyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Smile (Sadece Gülümse) - ☁︎BakuTodo☁︎
Fanfiction{𝑌𝑒𝑛𝑖 𝑏𝑖𝑟 𝑜𝑚𝑒𝑔𝑎𝑣𝑒𝑟𝑠𝑒 ℎ𝑖𝑘𝑎𝑦𝑒𝑠𝑖.} Hamileydim!? 𝑂𝑚𝑒𝑔𝑎 = 𝑇𝑜𝑑𝑜𝑟𝑜𝑘𝑖 𝑨𝒍𝒇𝒂 = 𝑩𝒂𝒌𝒖𝒈𝒐𝒖 Yok denecek kadar Text var Okumanız için Anime'yi izlemeniz gerekmiyor. T͟A͟M͟A͟M͟L͟A͟N͟D͟I͟ 1 ocak 2021 Mpreg #1 20 ş...