Doğumdan sonra birkaç gün daha hastanede kalmıştım. Şimdi eve dönüyorduk. Kızımıza, Aiko ismini vermiştik.
Eve gelmiş ve Aiko için yaptığımız odaya geçmiştik. Onu beşiğine bıraktım ve bize bakışlarını seyrettim. Saçları kırmızı ama uçları sarıydı. Sanırım saçları uzadıkça sarılığı gidecekti. Gözlerinin ikisininde koyu kırmızı ve beyaz bir cildi olması onu mükemmel gösteriyordu.
Onu hafifçe sallamaya başladım, uyuyana kadar salladım. En sonunda uyuduğunda eğildim ve yanağına minik bir öpücük kondurdum. Hala yorgun hissediyordum. Doğum çok ağrılı geçmişti.
"Hadi odamıza geçelim, biraz dinlen"
"Tamam" Katsuki elini belime koydu ve Aiko'nun tam karşısındaki odaya geçtik. Kendimi yatağa bıraktım, yastığa sarılarak uyumaya çalıştım. Katsuki 'nin bana arkadan sarıldığını hissettiğimde gülümsedim. Ellerini belime dolamış kafasını boynuma gömmüştü. Ellerimi ellerinin üzerine koydum ve uykuya daldım.
...
Aiko' bun ağlama sesini duyduğum anda gözlerimi açtım . Katsuki yanımda yoktu? Ayağa kalktım ve hızlıca karşı odaya geçtim.
Odaya girdiğimde Katsuki Aiko'yu kucağında susturmaya çalışıyordu.
"Ahh Shoto..."
(Aw fark ettim de ben hiç Shoto dedirtmemişim katsuki ye sizde hiç söylemediniz dpmdpdkd)
"Katsuki, ne oldu?"
"Bilmiyorum. Altını kontrol ettim, temizdi." Aiko'yu kucağıma aldım ve bana bakan ağlamaktan kızarmış gözlere gülümsedim. Kucağıma aldığım anda başını göğüslerime koyması onun aç olduğunu gösteriyordu.
Erkek bir omega olabilirdim ama baskın bir omega'ydım, bu yüzden göğüslerim kadın omegalar gibi süt depolayabiliyordu. Aslında bütün omegaların göğüsleri hamile kalınca süt dolar ama baskın omegalarda bu bebeğin karnını doyuracak kadar fazladır.
Beşiğin yanındaki koltuğa oturdum ve üstümdeki geniş elbiseyi omuzlarımdan aşağı doğru ittirdim.
Aralık ayındaydık ama o kadar da soğuk değildi, bu yüzden elbiseyle dolaşmak sorun olmuyordu.
Bebeğimin göğüslerimi emmesi tuhaf hissettirdiği kadar gıdıklandırıyordu da. Hafifçe güldüm.
Göğüslerimi emerken çok tatlı görünüyordu! Ona gülümsediğimde boş gözlerle bana bakıyordu.
Katsuki'nin bakışlarını üzerimde hissettiğimde ona döndüm. Hafif kıskançlık ve bir yandan da mutluluk duygularımı aynı anda yaşıyordu. Gülümsüyordu ama bu bazen sinirle olan bir gülümsemeye benziyordu. Elimle gel işareti yaptım. Bana doğru geldi ve eğildi. Gömleğinden tutarak kendime çektim ve dudağına minik bir öpücük verdim. Şaşırmış görüyordu, hemen sonra gülümsedi ve koltuğun kenarına oturarak hem beni hemde Aiko'yu seyretmeye başladı.
Aiko'nun henüz kesin olarak hangi türden olduğunu bilmiyoruz. Bu 7 yaşından sonra ortaya çıkıyor. (kesin bildi değildir. Ben uydurdum) Ama bu bazen erken de sonuçlanabilir. Onu test ettiklerinde %90 ihtimalle omega olduğunu söylemişlerdi ama kesin bilgi almak için 7 yaşına gekmesini beklemeliydik.
Büyük ihtimalle omega'ydı.
Bebeğimin uyuduğunu hissettiğimde onu beşiğine bıraktım. Diğer bebeğimle ilgilenmek için odamıza geçtim. Kıskanç bebeğimi yatağa attım ve kucağına çıktım. Hala yorgundum ama onunla ilgilenebilirdim.
Yanaklarını ellerimin içine aldım ve dudaklarına yapıştım. Önce tepki vermemişti ama dilimi araya katınca bana eşlik etmişti.
Bir süre öpüştükten sonra Katsuki'yi tam olarak yatağa attım ve yanına yattım. Kafamı omzuna yasladım.
"Katsuki?"
"Hm?"
"Beni kıskanıyor musun sen?" cevap vermemişti, güldüm ve yanağını öptüm. Kızardığını hissedebiliyordum.
"Seni seviyorum Katsuki."
"Bende seni seviyorum Shoto." kıkırdadım ve ona sarılarak gözlerimi yumdum.
Ama bir daha açamayacağımı bilmiyordum!
Şaka şaka donfofxmmx.
Neyse bu bölüm biraz kısa oldu idare edin dlkdld
Ayrıca kitabım şimdiden 2 bin okumaya ve 400 oya ulaşmış bunun için çok teşekkür ederim :3
Ve yorum sayıları müqemmel böyle devam slxmldkx
Neyse umarım beğenmışsınızdır! ❣️
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Smile (Sadece Gülümse) - ☁︎BakuTodo☁︎
Fanfiction{𝑌𝑒𝑛𝑖 𝑏𝑖𝑟 𝑜𝑚𝑒𝑔𝑎𝑣𝑒𝑟𝑠𝑒 ℎ𝑖𝑘𝑎𝑦𝑒𝑠𝑖.} Hamileydim!? 𝑂𝑚𝑒𝑔𝑎 = 𝑇𝑜𝑑𝑜𝑟𝑜𝑘𝑖 𝑨𝒍𝒇𝒂 = 𝑩𝒂𝒌𝒖𝒈𝒐𝒖 Yok denecek kadar Text var Okumanız için Anime'yi izlemeniz gerekmiyor. T͟A͟M͟A͟M͟L͟A͟N͟D͟I͟ 1 ocak 2021 Mpreg #1 20 ş...