Eve geldik ve şimdi sadece bana kızmamaları için dua ediyorum!
"Benimle gel Shoto" cevap vermeden peşinden gittim ve bana testi uzattı.
"Dua et ki negatif çıksın!" kapıyı kapattı ve çıktı. Ahh pencereden atlamak istiyordum..! Belki de daha 3 gün geçtiği için negatif çıkardı? Ahh ne saçmalıyorum!
Testi yaptım ve çizgilere baktım... Çift çizgiydi!
Yüzüm dehşet verici bir görünüme bürünmüştü. Kapıyı yavaşça açtım ve hep bir ağızdan "Ne çıktı?" diye bağıran ailemi gördüm. Gözlerim dolmuştu ve kokudan yüzlerine bakamıştım. Onlara testi uzattım ve anında annemin ve ablamın bakışları üstüme çıkmıştı. Babam ve abilerim ise çift çizginin ne anlam geldiğini çözmeye çalışıyorlardı.
"Hamgisi pozitif oluyor? Çift çizgi ne demek!?"
"Pozitif demek! Shoto sen ne yaptın!? Bu kadar aptal olacağını düşünmezdim! Nasıl böyle bir pisliği yaparsın! Ahhgg seni göndermeseydşm bunların hiçbiri olmayacaktı, hepsi bemim suçum!"
"Ben özür dilerim! Gerçekten, kızgınlıktaydım ve... ve kendime değildim! Lütfen affedin beni!" Ağlamaya başlamıştım hayır bağıra çağıra ağlıyor ve özür diliyordum! Ve hala pijamalarım üzerimdeydi.
"Rei sakin ol. O çocuğu tanıyorum onları evlendiririz olur biter."
"Evet anne lütfen sakin ol. Bir şekilde anlaşırız"
"Doğru. Ve sen Shoto! Doğru odana!"
"Ama-"
"Doğru odana dedim!"
"Peki..." "Natsuo çok kalpsizsin" içinden geçirdim. Sevmediğim biriyle hatta daha tanımadığım biriyle evlenemezdim! Tamam doğru yakışklı ve zengindi ama onu tanımıyordum. Evet 'Ama ondan çocuk yaptın' dediğinizi duyar gibiyim, ama kendime değildim ki!
Odama geçtim ve kapıyı kitledim. Yatağa geçip kafamı yastığa gömdüm ve ağlamaya başladım. Bir süre sonra beni teselli etmeye Touya-niş gelmişti.
"Shoto bu kadar üzülme, belki tanıyınca seversin? Elimden gelse babama karşı çıkardım ama onu bu sefer hem annem hemde diğer kardeşlerimiz destekliyor dörde karşı ikiyiz. Ve bebeği aldırmaya karşılar bu yüzden aklından bile geçirme! Tamam mı? Kendine birşey yapmaya da kalkma! "
Ses vermeyince kokucağını bildiğimden kalktım kapıya vurdum ve" Tamam "deyip gitmişti. Gülümsediğinde eminim.
...
Aradan 2 gün geçmişti, babam beni o çocukla konuşmaya göndermişti kendisi ise onun babasıyla konuşucaktı.
Ofisinin önüne gelmiştim ve sinirliydim şimdi onunla evlenmek zorundaydım. İçerisi boş gözüküyordu, siyah şeffaf camları vardı ofisinin içeride birçok bitki vardı. Ve tabii o, bilgisayarla uğraşıyordu ve gerçekten çok yakışıklıydı ama bu beni zor duruma sokmadığu anlamına gelmiyordu!
Kapıyı çalmadan içeri girdim ve bana şaşkınlıkla bakam alfayı gördüm, içimde nedensizce oluşan bir ürperme oluştu.
"Ofisine bu şekilde giremezsiniz!" bişey dememiştim
"Bir saniye bir saniye sizi tanıyor muyum?"
"Yanıma an ilginç olurdu. Ahh tabii doğru sende kızgınlıktaydın!" yüzü bi anda değişmişti.
"Se-sen"
"Evet ben seninke barda sevişen omegayım! Şimdi senin yüzünden hayatım mahvoldu!"
"Tamam dur sakin ol,otur şuraya" deyip omzundan tutarak beni kolduğa oturtmuş kendisi de karşıya geçmişti.
"Bana o gün olanları anlat"
"Bende tam hatırlamıyorum kızgınlıktaydım, ama ben senin sandığın gibi bir omega değilim! O gün olanları baştan aşağı anlatacağım ama bil ki senin bu yaptığına razı değildim!" anlatmaya başladım ve tabii ki o da can kulağıyla beni dinliyordu
Tüm anlatacaklarım bittikten sonra babam ve onun babası gelmişti. İkisinde de tebessüm eden bir sırat ifadesi vardı. Ve bu demektir ki ; anlaşmışlardı, onunla evlenecektim!
Yarın bir bölüm daha atıcam vuhu hergün yb spnfğfmfşdm
Yanlışlarım varsa kusura bakmayın çünkü okumadan atıyorum yemek yemem lazım bu saate kadar yemedim aq xkkdkdkd.
Nys umarım beğenmışsınızdır! ❣️
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Smile (Sadece Gülümse) - ☁︎BakuTodo☁︎
Fanfiction{𝑌𝑒𝑛𝑖 𝑏𝑖𝑟 𝑜𝑚𝑒𝑔𝑎𝑣𝑒𝑟𝑠𝑒 ℎ𝑖𝑘𝑎𝑦𝑒𝑠𝑖.} Hamileydim!? 𝑂𝑚𝑒𝑔𝑎 = 𝑇𝑜𝑑𝑜𝑟𝑜𝑘𝑖 𝑨𝒍𝒇𝒂 = 𝑩𝒂𝒌𝒖𝒈𝒐𝒖 Yok denecek kadar Text var Okumanız için Anime'yi izlemeniz gerekmiyor. T͟A͟M͟A͟M͟L͟A͟N͟D͟I͟ 1 ocak 2021 Mpreg #1 20 ş...