"Shoto!"
"Efendim anne!?"
"Duş almayacak mısın?"
"Ahh evet geliyorum." O günden 2 gün sonraya götürüyorum sizi; hiçbir şey olmadı aslında, bu konu hakkında pek konuşulmadı bende haliyle bahsetmedim.
Şimdi duşa girmem gerekiyordu. Onlar anlamasın diye 2 gün duş almadım...gerçekten inanılmaz biriyim.
"Hadi üstünü çıkar çamaşır makinasına atıcam."
"Off tamam anne!"
"Sallanma hadi!"
"Al kapıyı kapat."
"Tamaam." büyük bir of çekip duşakabine girdim. Gerçekten çok baskıcılardı ailede ki tek omega ben değilim!
...
Duşumu aldıktan sonra havluyu kendime sarıp hemen banyonun karşısındaki odama geçtim. Kapıyı kitlendim ve dolaptan pijamalarımı çıkardım.
Hemen üstüme geçirdim ve saçlarımı kurutmaya başladım.
Elime telefonu aldım ve saate baktım: saat 20.37 'ydi. Daha çok erkendi ama uykum gelmişti bu yüzden erkenden uyuyacaktım.
Masamın başına geçtim, elime ve yüzüme krem sürdüm. Dudaklarıma da nemlendiricimi sürüp kendime baktım.
Dudaklarımı yaladım ve kiraz tadındaki dudaklarımı daha da şişirdim. Bunu her zaman yapardım, ve bazen üst üste 4 kez sürmek zorunda kalırdım. Şimdi de öyle olmuştu, tekrar sürüp ışığı kapattım ve yatağın altına geçtim. Biraz telefonumda gezinip yatıcaktım ama aniden gelen haberle duraksadım. Normalde telefonuma pek gündemde ne olup bittiği gelmezdi çünkü pek umursamazdım. Ama ilk defa böyle birşey olduğu için bakmak istedim.
Hemen habere tıkladım ve... ve b-bu bunu tanıyor muyum? Bu oydu! Benimle yatan çocuk oydu! Lanet olsun nasıl olabilir böyle bişey?!
Hemen yataktan doğruldum ve haberi dikkatlice okudum...
Yattığım kişi çok zengindi ve babamın iş ortaklarından birinin oğluydu ve haber bir moda defilesi'nin sayesinde çok büyük hasılat yaptıklarıyla ilgiliydi . Şu an ne yapacağımı bilmeyen bir şekilde yerimde sessiz kalmaya çalıştım.
Ama olmadı...
Ağzımdan büyük bir "Hassiktir" çıkmıştı. Kendim bile inanamazken küfür ettiğime annem ve babam bunu duyar duymaz gelmişlerdi. Ne kadar yüksek bağırmış olabilirim ki?
"Shoto! Ne oldu?"
"Ah bişey olmadı merak etmeyin."
"Nasıl olmadı! Bu bağırılma da beyin nesiydi."
"Hi-hiiçbirçeyin ya, sadece öyle bağırdım." Yalan söylemeyi hiç beceremiyordum
"Yalan söyleme! Noldu anlat!"
"Pe-peki ama kızmayacaksınız?"
"Tamam tamam söyle işte!" ablamda buradaydı. Bütün aile buradaydı ben naısl söyleyecektim bu utanç verici şeyi?!
...
"Ve bu haberi az önce gördüm." kafam eğik herşeyi anlatmıştım. Kafamı azıcık kaldırdığımda bana ağzı açık bir şekilde bakan aileme "Gerçekten özür dilerim!" diye bağırmıştım "Lütfen bana kızmayın?"
Ve evet kızmamışlardı ama annem bayılmıştı. Onu hastaneye götürdük merak etmeyin şu an iyi.
Ama benim sonum pekte iyi değil. Uyku haram olmuştu bana. Keşke direk yatsaymışım.
Sabaha doğru annemi taburcu etmişlerdi ve annem bana bakıp" Eczaneye gidiyoruz! "demişti
" Ne, neden? "
" Sen karışma Touya! "
"Peki..." annemin ne alacağını biliyordum... Umarım pozotif çıkmazdı!
Belki bugün başka bir bölüm daha atarım bu seriye çık küzel seri dlföcşfm
Nys söyelcek bişey yok umarım beğenmışsınızdır! ❣️
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Smile (Sadece Gülümse) - ☁︎BakuTodo☁︎
Fanfiction{𝑌𝑒𝑛𝑖 𝑏𝑖𝑟 𝑜𝑚𝑒𝑔𝑎𝑣𝑒𝑟𝑠𝑒 ℎ𝑖𝑘𝑎𝑦𝑒𝑠𝑖.} Hamileydim!? 𝑂𝑚𝑒𝑔𝑎 = 𝑇𝑜𝑑𝑜𝑟𝑜𝑘𝑖 𝑨𝒍𝒇𝒂 = 𝑩𝒂𝒌𝒖𝒈𝒐𝒖 Yok denecek kadar Text var Okumanız için Anime'yi izlemeniz gerekmiyor. T͟A͟M͟A͟M͟L͟A͟N͟D͟I͟ 1 ocak 2021 Mpreg #1 20 ş...