Bebeğim tam 1 aylık olmuştu artık, karnım azıcık -sadece benim fark edebileceğim bir şekilde- büyümüştü.
Şimdi yemek hazırlıyordum çünkü 1 saat sonra Katsuki-san gelicekti. Yemek yapmayı bana annem öğretmişti, bana ve ablama beraber öğretmiş, omega ve betaların yemek yapmayı bilmemeleri gerektiğini söylemişti. Tabii evdeki alfalar da öyle derdi ama onlar annemi dinlemezlerdi. Ama bu hafta içinde gördüğüm kadarıyla Katsuki-san yemek yapmakta gayet iyi.
Yemeği bitirmiş Katsuki-sanı beklemeye başlamıştım, çok geçmeden kapı çalmıştı. Hızlıca kapıyı açtım ve hafifçe gülümseyerek üstündeki çeketi aldım.
Yemek bittikten sonra Katsuki-san işleri olduğunu söylemiş ve evdeki küçük ofisine geçmişti. Bende biraz yürüyüşe çıkmak istemiştim, üstüme birşeyler aldım ve evin bahçesine geçtim.
Mayıs yaklaştığı için etraf daha da yeşermişti, hava artık biraz daha sıcaktı ama yine de rüzgar esiyordu. Her zaman ki gibi ormanda biraz dolaşıp dönecektim.
Normalden biraz daha uzağa yürüdüm, nedense bir his vardı içimde. Oraya gitmek istiyor gibiydim. Katsuki-san bana çok uzaklaşmamamı söylemişti sonuçta burası ızsızdı, kaybolabilirdim. Ama yine de gitmek istedim...
İleri gittikçe hem bir korku hemde büyük bir heyecan basmıştı içimi. Karnıma elimde olmadan elimi götürmüştüm, biraz ileride gelen kısık bir sesti bu... bu sanırım bir kediydi?
Hızlıca sesin geldiği tarafa doğru gittim, yaklaştıkça ses daha da cırtlak oluyor, kulağımı tırmalıyordu. Biraz daha yaklaştım ve daha yeni doğmuş bir kediyle karşılaştım!? Daha gözleri bile tam açılmamıştı, tek başınaydı? Hafif nemli ve dağınık tüyleri, minik pençeleri onu çok tatlı yapmıştı. Siyah bir kediydi. Annesi onu terk etmiş olamazdı, sonuçta daha çok küçük. Kediyi kucağıma aldım ve biraz etrafa baktım.
Herhangi bir kedi veya insan yoktu, belki onu insanlar bırakmıştır diye düşündüm ama kimse yoktu. Elime aldığımda biraz rahatlamış görünüyordu ama yine de boğuk sesi duyuluyordu. Burda bırakamazdım, hala geceleri soğuk oluyordu. Daha birkaç günlük olan kediyi eve getirdim. Sesi duyulmasın diye onu iyice sarmaladım ki annesinin sıcaklığını hissetsin.
Daha minicik olan siyah kediyi doyurma gerekiyordu. Buzdolabından sütü çıkardım ve kaynmadan biraz ısıttım. Böyle içemeyeceği için banyodan bir damla çıkardım ve sütü çektim. Kediyi yavaşça üstüme bıraktım, damlayı ağzına koymaya çalıştım. Zorlamıştı ama içiyordu!
O tatlı haline güldüm, sütü içtikçe biraz daha kendini toparlanmış görünüyordu. Sanırım annesi onu neredeyse hiç beslememişti. Karnını doyurduktan sonra onu yıkayacaktım, kirkenmilti ve düyleri birbirine yapışmıştı ama yine de çok tatlıydı.
(foto bulamadım aw idare edin kxkdkdk)Bana bakan ıslak bedene gülümsedim ve son bir defa ılık suyu üstüne döktüm. Havluyu minik bedene sardım ve hafifçe kuruladım.
Büyük siyah gözleriyle bana bakıyordu, ahh onu ısırmak istiyordum!İçerisi sıcaktı ama yine de hasta olabilirdi, dolaptan kurutma makinasını çıkardım ve orta dereceye aldım. Kediyi hafifçe kurularken bebeğimi düşünmüştüm... Onu da böyle yıkayacaktım, bunu düşünmek bile heyecan veriyordu bana!
Kuruladıktan sonra hafif uykulu bir şekilde miyavlamaları duyuluyordu. Onu odama götürdüm ve yatağıma yatırdım. Yanına bende yattım, biraz tüylerini okşamak istemiştim ama nasıl olduysa uyuyakalmıştım. Sanırım kedilerin mırıldaması uykumu getirmişti.
Saat sekiz civarı yüzümde tüyler hissetmiştim ve gözlerimi açtığımda göğüslerinin üzerinde duran ve boğuk miyavlamalar çıkartan kediyi görmüştüm. Hava kararmıştı ama gece lambası yandığı için onu az da olsa görüyordum. Göğüslerinin üzerinde duran kediyi aldım ve oturur pozisyona geçtim. Daha yürümeyi bile tam bilmeyen bir kediyi kim bırakmış olabilirdi ki? Annesi bırakmış olamazdı, belki de fazla yavrusu vardı hayır hiçbir anne bunu çocuğuna yapmamalı! Bildiğim kadarıyla hayvanlar eğer yavrularından biri hastakanırsa diğerleri için onu bırakırlardı ama o hasta gözükmüyordu!?
Bunları bi kenara attım ve artık bana arkadaşlık edicek kediyi beslemek için mutfağa indim ve tabii bunları Katsuki-sana söylememiştim. Umarım bir şey demez...
Soft soft takılıyoz amq napak zpdmpdmd. Harbi ama böyle yazmak hoşuma gidiyor uuu zmsmks.
Bu arada foto ararken bunu buldum amk tipe bak kspdmdşöxşxö
Nys umarım beğenmışsınızdır! ❣️
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın! :3
Oy sınırı : 15
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just Smile (Sadece Gülümse) - ☁︎BakuTodo☁︎
Fanfiction{𝑌𝑒𝑛𝑖 𝑏𝑖𝑟 𝑜𝑚𝑒𝑔𝑎𝑣𝑒𝑟𝑠𝑒 ℎ𝑖𝑘𝑎𝑦𝑒𝑠𝑖.} Hamileydim!? 𝑂𝑚𝑒𝑔𝑎 = 𝑇𝑜𝑑𝑜𝑟𝑜𝑘𝑖 𝑨𝒍𝒇𝒂 = 𝑩𝒂𝒌𝒖𝒈𝒐𝒖 Yok denecek kadar Text var Okumanız için Anime'yi izlemeniz gerekmiyor. T͟A͟M͟A͟M͟L͟A͟N͟D͟I͟ 1 ocak 2021 Mpreg #1 20 ş...