{19}

1.5K 112 148
                                    

Bu bölüm uzun bir bölümdür . Zamanınız yoksa lütfen okumaya çalışmayın (!)

Kızımız 5 aylık olmuştu. Bugün torunlarını sevmeye Bakugou'nun ailesi gelicekti. Doğumdan beri sadece bir defa gördükleri için Katsuki'yi sürekli sıkıştırıyor ve müsait olduğumuz bir zamanda gelmek için fırsat kolluyorlardı.

Akşam 5'te geliceklerdi ve hazırlık yapmalıydım. Tam olarak 7 saat vardı gelmelerine.

Aiko'yu uyutmuş Katsuki'yi işe yollamıştım.

Önce temizlikten başlayacaktım ve sonra yemek yapıcaktım. Yemek için suşi, Soba (Noodle), onigiri ve buharda pişmiş sade pilav hazırlayacaktım. Tatlı olarak ta Dorayaki hazırlayacaktım.

Zaten bilindik yemekler olduğu için resimlerini koymayacağım, sadece Dorayaki'yi katacağım

Zaten bilindik yemekler olduğu için resimlerini koymayacağım, sadece Dorayaki'yi katacağım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha fazla bir şeyler yapmak isterdim ama Aiko beni çok yoruyordu ve evde Katsuki de yoktu.

Temziliği bitirdikten sonra Katsuki'yi arayıp ondan pasta almasını söyleyecektim.

Banyodan temizlik malzemelerini çıkardım ve 2 katlı evin her yerini temizlemeye başladım.

...

Heryeri temizledikten sonra yemekleri hazırlamak için mutfağa geçmiştim. Bütün evi temizlemek 2 saatimi almıştı ve sadece 5 saatim kalmıştı.

Hemen yemekleri yapmam gerekiyordu bu yüzden hızlıca işe koyuldum. Pilavı pişirmeye başladım ve o arada Katsuki'yi aradım.

"Efendim canım?"

"Katsuki akşam için pasta alır mısın? Benim yaptığım şeyler yetmeyecek gibi..."

"Neden yetmesin bebeğim benim ailem kıtlıktan çıkmış değil sonuçta."

"Katsuki dalga geçme! Ailem evimize geliyor ve benim onlara iyi görünmem gerek."

"Ahh bu kadar abartma..."

"Katsuki..."

"Tamam tamam alırım ben. Kendini çok yorma"

"Tamam, teşekkürler! Seni seviyorum."

"Ben de seni seviyorum" ardından telefonu kapatmış ve yemekleri hazırlamya devam etmiştim.

Yemekleri de bitirdiğimde 3 saatim kalmıştı. Katsuki gelirken ailesini de alıp gelicekti yani daha zamanım vardı.

Salona geçtim ve biraz dinlenmek için koltuğa oturdum. Oturduğum anda Aiko'nun ağlamasıyla tekrar ayağa kalktım ve yukarı çıkıp bebeğimi kucağıma aldım.

4 saat boyunca hiç uyanmamıştı, ona bunun için teşekkür ettim ve başına minik bir öpücük kondurdum.

Koyu kırmızı gözlerini bana dikmiş hala gözyaşlarını döküyordu. Beşiğinin yanındaki koltuğa oturdum ve onu emzirmeye başladım. Baskın bir oemga olduğum için bebeğimi doyurabilecek kadar sütü verebiliyordum.

Just Smile (Sadece Gülümse) - ☁︎BakuTodo☁︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin