{6}

2.1K 125 220
                                    

1 hafta geçmişti ve bu bir haftada çok az görüşebilmiştik Katsuki-sana. O gün yemekte bizim konuşmamıza hiç izin vermediler bu yüzden pek fikir atamadık önlerine.

Ve şimdi bebek kontrolüne gidecektik. Aslında bir hafta sonra gitmemiz gerekiyordu ama bir hafta sonra düğün vardı ve gidemezdik.

Tek gitmek istemiştim ya da kardeşlerimden biri veya annem ama babam Katsuki-sanla gitmem için ısrar etmişti ve ona karşı gelemezdim, özellikle de bu yaptığımdan sonra. Katsuki-sana babam söylemişti zaten bu yüzden tekrar söylemeye gerek duymadım. 'Seni bekliyorum.' diye bir mesaj gönderdim. 'Tamam' yazıp bırakmıştı.

10 dakika sonra gelmişti. Şansa hava bugün bulutlu'ydu, üstüme bir çeket aldım ve çıktım. Nisan atındaydık ve hala yağmurlar yağıyordu. Aslında nisanın 5 iydi bugün yani daha mayısa yaklaşık bir ay vardı. Yağmurların azalmasına 1 ay. Aslında yağmuru severim.

Şimdi düşündüm de bebeğim ne zaman doğacaktı? Baskın omega erkekler daha çabuk doğum yapardı, 7 ay gibi bir sürede. Yani benimde 7 ay sonra olucaktı bu da demek ki Kasım civarı doğacaktı bebeğim. Ahh aslında kışa yakın doğuyor.

3 katlı (3 katlı üç üç! Jdkdkkd) evimizden aşağı indim ve beni bekleyen Katsuki-sana 'merhaba' dedim.

"Merhaba. Nasılsın?"

"İyi sayılırım? Ya sen?"

"İyiyim sanırım" burukça gülümsedim ve bana kapıyı açan Katsuki-sana teşekkür ettim.

...

Hastaneye gelmiştik. Sıramız gelene kadar beklememiz lazımdı, Katsuki-san telefonla konuşuyordu ben ise elimi karnıma koymuş düşünüyordum. Acaba bebeğim doğduktan sonra nasıl olucak, diye.

Bebeğim olduğu için mutluyum tabii ki ama yine de çok gencim.

Ben düşüncelere dalarken sıramız gelmişti. Katsuki-sanı çağırdım ama bu kadar sesin arasında duymadı, bende üstelemedim ve içeri girdim.

"Imm merhaba?"

"Ohh merhaba! Şöyle uzanın" doktor erkek bir alfaydı bunu herşeyi den anlayabiliyordum yanındaki de kız bir beta. Bana gösterdiği yere uzandım ve bana verilen talimatları yerine getirdim. Karnımı açmamı söyledi ve ardından gelen bir kaç şey daha.

"Kaç haftalık hamilesiniz?"

"Bir haftayı geçiyor."

"Hımm... Pekala lütfen sakin olun bu losyonu karnınız sürücem biraz soğuk olabilir." kafa salladım, gerçekten soğuktu.

İşiniz bitirmişti sanırım ve bana losyonu silmem için peçete vermişti. Bu arada ise Katsuki-san bir hışımla içeri girmişti!

"Ahh özür dilerim."

"Siz kimsiniz?"

"Be-ben Shoto'nun eşiyim." demişti hızlıca. Ona şaşkınlıkla bakarken doktor konuşmuştu

"Ahh demek öyle... Şu anlık herhangi bir sorun yok sadece sağlığına dikkat etmesini öneriyorum."

"Peki teşekkürler" peçeteyi çöpe attım ve Katsuki-san'ın önünden yürüyerek çıktım. O da arkamdan geldi

"Neden bana haber vermedin?"

"Ahh üzgünüm seni çağırdım ama duymadın bende yanlız girdim"

"O zaman ben niye geldim?"

"Gelmek istemiyorsan söylemeliydin ben tek başıma gitmek istemiştim zaten ama babam izin vermemişti."

Just Smile (Sadece Gülümse) - ☁︎BakuTodo☁︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin