{12}

1.6K 129 195
                                    

Bebeğimin 2 aylık olmasıyla bulantılar ve aşerme başlamıştı, aşerdiğim çoğu şey zaten evde vardı.

Artık mayısında bitişine yaklaşıyorduk, yazın gelmesi iyi olucaktı, en azından daha fazla dışarı çıkabilicektim.

Kikai'yi seven Katsuki-sanın yanına oturdum ve onları izledim. Çok tatlıydılar! Katsuki-san bana dönmeden konuşmaya başladı.

"İstediğin herhangi bir şey var mı?"

"Ha-hayır yok." deyip gülümsemiştim. Bana döndü

"Emin misin?"

"Şey aslında... Evde yoktu bu yüzden..."

"Evet?"

"Cheesecake istiyorum. Ama çok önemli değil olmasa da olur." tedirgin hali gülümseye dönmüştü.

"Tamam gidip alırım o zaman. Sonuçta sen istemişsin." gülümsedim. İlk defa ondan bir şey istiyordum, mutlu olmuştu sanırım. Bu kadar basit bir şeye mutlu olabiliyorsa ondan daha fazla bişey isteyebilirdim.

Ayağa kalktı ve dışarı çıktı. Ahh inanılmaz biri...

Bana bakan Kikai'yi kucağıma aldım.

Gözleri yavaş yavaş yeşile dönüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözleri yavaş yavaş yeşile dönüyordu. Ve dik kulakları, tüyleri yüzünden daha da dik görünüyordu. Kikai'yle oynadım ve Katsuki-sanın gelmesini bekledim.

...

Bir süre sonra kapı çalmıştı, kapıyı açtım ve 3 poşetle beraber birde bitkin bir Katsuki-san görmüştüm. Ne kadar almıştı ki?

Elindeki poşetleri almaya kalkışıken bana engel oldu

"Sadece 1 tanesini alacağım?" izin vermişti sanırım. İçeri geçmesini izledim ve kapıyı kapattım.

"Katsuki-san kaç tane aldınız?"

"Neli istediğini söylemedin bende kaç tane varsa aldım."

"Ne!? Bu kadarına gerek yoktu! Sadece herhangi bir tanesinden alabilirdiniz."

"Ama hangisi istediğini bilemedim."

"Beni arasaydın söylerdim. Ahh... Neyse beraber yiyelim öyleyse."

" Hayır onlar senin"

"Katsuki-san ben hepsini nasıl yiyebilirim!?"

"Ama-"

"Aması yok! Ellerini yıka ve mutfağa gel, bende tabaklara koyayım."

"Peki..." Ahh inanılmaz olduğunu söylemiştim ama bu kadarını beklemiyordum!

Tapakları hazırladım, hemen sonra Katsuki-san gelmişti. Biraz halsiz görünüyordu.

"İyi misin?"

Just Smile (Sadece Gülümse) - ☁︎BakuTodo☁︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin