1.0

323 24 5
                                    

Utana sıkıla sordum:

-Şeyy... eeee... Ben nerede kalacağım??

Hepsi bana döndü ve anlamlandıramadığım bakışlarla bana bakıyorlardı. En sonunda Suho gidip eline bir kalem bir de defter alıp yanımıza geldi. Hepimiz salonda oturmuş Suho'nun diyeceklerini bekliyorduk. O ise elinde ki kalemle deftere birşeyler karalamakla meşguldü.

-Eveeeettt. Bu bizim evin kabataslak planı.

Önüme elindeki defteri uzatırken konuştu. Hepimiz eğilip deftere bakarken devam etti:

-Şimdi bazı kurallar belirleyeceğiz. Ama bunları sen yazacaksın Yoo Ri çünkü sen bir kızsın ve dolayısıyla rahatsız olabileceğin konular vardır diye düşündüm.

Kafamı onaylar şekilde salladım ve elime aldığım deftere baktım. Bu sırada Suho kalemi de önüme koymuştu.
Elimdeki defter de yazılı olan şeyler şunlardı:

•Alt kat: Alt kat her zaman ortak kullanılır. Alt katta büyükçe bir salon ve aynı şekilde bir mutfak , aynalı bir pratik odası , spor odası , müzik odası , kiler  birde ortak lavabo ve banyo var.

°Orta kat: Burda üyelerin kendine ait odaları var. En baştaki oda da  Yifan kalıyor. 2. oda da Tao ve Yixing kalıyor. 3 oda da Suho (yani ben:) kalıyor. 4. Oda da Sehun ve Luhan. 5. oda da Chanyeol ve Baekhyun. 6. oda da Jongin ile Kyungsoo kalıyor. 7. Oda da Jongdae ve Minseok kalıyor. Her odanın kendine ait lavabo ve banyosu var. Bu katta da küçük ardiye veya kiler gibi birşey var. Benim kaldığım oda da balkon var.

•En üst kat: Burada pek fazla birşey yok. Genellikle piknik malzemelerini veyahutta deniz malzemelerini boş kolileri koyduğumuz bir yer.

°Teras: Burası cidden güzel ve manzaralı biryer nerdeyse bütün seoul burdan gözüküyor. Gece yıldızları izlemek için ideal bir yer.

Kafamı onaylar anlamda salladım. Ve aklımda ki soruları sormaya başladım:

-Yifan neden tek kalıyor?

Tao: Çünkü çok horluyor.

-Hımmm peki Junmyeon niye tek kalıyor?

Suho: Aslında bir sebebi yok bir kişinin tek kalması gerekiyordu. Kura çektik ve ben çıktım.

-Hımmm peki. Seninle kalabilir miyim?

Hiç kimse konuşmadı bir süre. Devam ettim:

-Tabii senin içinde sorun olmayacaksa??

Suho:Oh hayır tabiki de sorun olmaz. Hadi gel bavullarını odama , odamıza , ayh yani artık hem senin odan hemde benim değil mi?

-Evet odamız...



Eveett arkadaşlar şimdi şey yapmayı düşünüyorum bundan sonraki bölümde normal olacak. Ondan sonraki bölümde tekrar başa saracağım ama Suho'nun ağzından olacak. Lütfen bu konu hakkındaki düşğncelerinizi paylaşın. Heee birdeeee yav siz niye oy atmıyorsunuz ben bekliyor oy siz atıyor okunma. Nıçh nıçh nıçh. Neyse hadi kalın sağlıcakla...

ÖZELİM / EXO  [ TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin