-Abi birşey söyle sen sustukça daha çok k-korkuyorum.
GD : B-beni senle tehdit ettiklerinde sadece dalga geçtiklerini düşünmüştüm. S-sana n-ne yap-yaptılar?
Sonlara doğru sesi iyice kısık çıkmıştı. Aklıma gelen anılar ile gözlerim doldu.
-A-abi boşver şimdi bunları-
GD : Hayır! Söyle lütfen s-sana zarar verdiler mi?
İç çektim ve yere bakarak başladım o günü anlatmaya.
***Flashback***
Aşçılık yaptığım restoranda gidiyordum. Bugün özel konuklar gelecekti bu yüzden biraz daha erkenci davranmıştım. Herşey yolunda gidiyordu. Taa ki bir anda bir arabanın altında kalana kadar. Bayılmışım. Gözlerimi açtığımda başımın hemen üstündeki lamba gözümü kamaştırdı. Kafamı gelen sesler ile sağ tarafıma çevirdim ve konuşulanlardan bir anlam çıkarmaya çalıştım.
? : Ne dedi bizim fındık kurdu hahah!?
İyş ne iğrenç bir kahkaha. Ayrıca fındık kurdu da kimdi?
?? : Bizim onunla dalga geçtiğimizi ve istediğimizi kesinlikle yapmayacağını söyledi.
? : Hah bizim fındık kurduna bak sen büyümüşte bize karşı gelir olmuş komik !!!
?? : Ne yapacağız peki?
Bana döndü ve o tiksindirici sesiyle konuştu.
? : İşkence.
Ben hala hiçbir şey anlamamıştım. Karşımdaki adam bana doğru adımladığında kolumdaki zincirlerden kurtulmaya çalıştım. Kollarıma baktım çarpmanın etkisi ile çizilmiş ve morarmıştı yer yer. Adam tam dibime geldiğinde eliyle çenemi tuttu. Ve o an sanırım yapmamam gereken birşey yapmıştım. Yüzüne önce tükürüp daha sonrada kafa atmıştım. Adam geriye doğru düştüğünde zincirlerimden kurtulmak için çırpınmaya başladım ama nafile. Hiç bir etkisi olmuyordu. Diğer kişi kafa attığım adamın yanına gelip onu ayağa kaldırdığında odadan çıktılar çıkarken adam konuştu.
? : Bunun bedelini ödeyeceksin Yoo Ri.
İsmimi de biliyordu. Hadi ama bu pislikte kimdi!? 10 dakika kadar sonra içeriye daha önce hiç görmediğim iki genç girdi. Üzerlerinde siyah takım elbise vardı. Ama ciddi tiplere benzemiyorlardı. Biri yanıma gelip eğildi ve yüzüme bakıp gülümsedi.
Changbin : Merhaba ben Changbin!
Yüzüne bakıp sen benle dalga mı geçiyorsun bakışı attım ve alay edercesine güldüm. Diğer çocukta yanıma gelip eğildi.
Jisung : Merhaba bende Jisung!
- Ne yapabilirim!?
Jisung : Neden burada olduğunu merak etmiyor musun?
- Sanki sorsam söyleyeceksiniz.
Jisung : Haklısın.
Changbin : Yalnız amcama iyi kafa atmışsın burnu kırılmış adamın.
-Neden ve kim yüzünden burada olduğumu söyleyecek misiniz?
Jisung : Üzgünüm a-
-Siktirin gidin o zaman!!
Bir anda bağırmam ile geriye doğru düşmüştüler. Sonrada ayaklanıp üstlerini silkeleyip gittiler. Yine bir 10 dakika sonra başka biri geldi. Ama o yanıma yaklaşmadı. Karşımdaki duvara yaslanıp beni incelemeye başladı. Histerik bir şekilde güldüm ve biraz sesimi yükselterek konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZELİM / EXO [ TAMAMLANDI]
Fiksi PenggemarGüzel çok güzel bir kız ve EXO He birde düşüşte olan SM ENTAİRMENT...