1.8

255 19 26
                                    

Sabah uyandığımda saat 8'di. Yine erkenden kalkmış üstümü değiştirip kahvaltı hazırlamıştım. Şirkete gideceğimiz için rahat birşeyler giydim çünkü pratik yapacaktık.

 Şirkete gideceğimiz için rahat birşeyler giydim çünkü pratik yapacaktık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşağı katta olan müzik odasına gittim ve bir müzik açtım. Sesinide son sese ayarladım. Şarkı bittiğinde kapattım ve içeri geçtim. Herkes sofraya oturmuşta yemek yemeye bile başlamışlardı. Masanın başına geçtim ve neşeli bir şekilde konuştum.

-Günaydın~

Hepsi bir anda bana dönmüş ve donup kalmışlardı. Hatta Beakhyun'un yeni ağzına attığı yemek düşmüştü. Gülümsedim ve şoklarını atlatmalarını bekledim.

-Eee hep böyle mi kalacaksınız?

Junmyeon : Dün görmüştüm ama karanlıktı. Gündüz bir ayrı güzelmiş.

-Sağol. Ve siz konuşmayacaksınız sanırım ben açıklamamı yapayım. Ben melezim bu yüzden gözlerim renkli. Lens falan değil yani.

Hepsi : Haaa peki peki yalnız çok güzelmiş beaaa!!

Kıkrdadım ve bende kahvaltımı ettim. Daha sonra şirkete gittik. Dans pratik yaparken çok yorulmuştuk. Kısa bir süreliğine ara verdik. Bende şirketin hemen yanındaki markete gidip atıştırmalık alma planları kuruyordum. Üyelere baktım hepsi kendini yere atmış dinleniyorlardı. Birtek Suho ayaktaydı. Oda duvara yaslanmış telefonuna bakıyordu. Bir süre inceledim onu. Diğer üyeleri az çok incelemiştim ama onu incelemeye hiç fırsatım olmamıştı. Karizmatikti aslında. Saçları gözünün hemen üstünde kaşlarında bitiyordu. Açık kumraldı. Boyu fena değildi. Kilosuda gayet normaldi. Yüz hatları cidden kusursuzdu. Ve şuan istmesizce dudak büküyordu. Tatlı~ Bana baktı. Ve şuan göz gözeyiz.

Suho : Birşey mi soracaktın?

-Şey evet soracaktım. Şirketin yakınlarında Moon diye bir market var birşeyler almaya gidelim mi?

Suho : Olur. Hadi gidelim.

Gülümsedi , gülümsedim. Ve birlikte şirketten çıktık. Üstüme ceket alma gereği duymamıştım. Zaten hava sıcaktı sadece azıcık esiyordu. Birlikte markete gittik. Markete girdiğim gibi enerji içeceklerinin olduğu yere gittim. Ve hepimiz için birer tane kendime de iki tane almıştım. Suho'da atıştırmalık birşeyler almıştı. Kasaya gittiğimizde önce ben koydum alacaklarımı sonrada Suho koydu. Ve cebimizden aynı anda siyah kartımızı çıkarttık.

Suho : Ben ödeyeceğim!
-Ben ödeyeceğim!

Suho : Hayır asla ödetmem! Sen burdan al hepsini!

-Hayır hayır burdan alır mısınız lütfen~

Eagyo yaparak söylediğimde kasiyer çocuk gülümsedi ve kartımı aldı.

Suho : Bu iş burada bitmedi Yoo Ri hanım!

-Peki Junmyeon bey!

Marketten hızlı bir şekilde çıktı ve gitti. Bende zaferimin verdiği mutluluk ile herşeyi ödeyip poşetleri güçlülükle kaldırıp marketten çıktım. Birazcık yürümeye çalıştım ama aldıklarım çok ağırdı. Poşetleri yere koydum ve kollarımı ovaladım. Errafıma bakınıyordum ki arkamdan gelen sesle korkup olduğum yerde sıçramıştım.

Suho : Bak ödeştik!

Arkamı döndüğümde kocaman bayağı bir kocaman krem rengi çooookkk tatlı bir ayıyla karşılaştım. Ama ben peluş oyuncakları çok severdim özelliklede böyle kocamanları!! Hemen kollarımı kocaman ayıya doladım.

-Ama buuu çoookk güzeeelll~

Suho'da ayının arkasından sarılmıştı. Şuan bizi gören direkt sevgili sanardı. Oysa ki biz arkadaş bile olamıyorduk. Hemen ayıyı Suho'dan aldım ve eagyo yaparak teşekkür ettim.

-Teşekkür ederim Junmyeon-shii bu şey çok tatlı~

Suho : Rica ederim~

Oda eagyo yaptığında daha çok gülümsedim ve şirkete döndük. Ayı yı Suho'yla birlikte taşımıştık. Poşetleri de Suho tek eline tutuşturmuştu. Vay canına cidden güçlüydü. Şirkete girmeden arabama koydum ayımı. Ona myeonie~ diyecektim. Çok tatlı bir isimdi bence. Ama Suho'nun bundan haberi olamayacaktı. Üyeler aldıklarımı görünce çok sevindiler. Hepsi hemen yemeye başladı. Bende kendime aldığım enerji içeçeğini içiyordum. Birşey yiyesim yoktu. Sadece biraz daha güçlenmem lazımdı. Çünkü çok yorulmuştum. Enerji içeçeğim bittiğinde kendimi yere attım. Nedensizce kalbim sıkışmıştı ve oturduğum yerde nefes nefese kalmıştım.Yanımda oturan Jongin bunu fark etmiş olacak ki hemen bana dönüp endişe ile konuştu.

Jongin : İyi misin Yoo Ri!? Neden nefes nefesesin!? Hey hey gözlerin kapanıyor! Yah Yoo Ri'ye birşey oluyor!!

Gözlerim kapanıyordu. En son duyduğum ses başımda "Yoo Ri" diye bağıran Jongin'in sesiydi.

************

ÖZELİM / EXO  [ TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin