Yoo Ri ' den...
Bir sesler duyuyorum sanki 10 kişi başımda konuşuyor. Gözlerimi yavaşça açtım. Karşımda yüzüme doğru eğilmiş meraklı gözlerle bakan 10 tane erkek vardı.
Jongin: Bakın uyandı uyandı!!
Jongin heyecanlı bir şekilde bağırınca geri çekildiler oturur pozisyona geldim ve kollarımı iki yana açarak esnedim. Gayet sakin bir şekilde:
-Ne yapıyorsunuz?
Dedim.Baekhyun: Kahvaltı hazırladıkta seni çağırmaya gelmiştik ama çok güzel uyuyordun kıyamadık.
-Peki. Saat kaç bu arada?
Yifan: 11.30
-Aoovv bayağı fazla uyumuşum. He kahvaltı demiştiniz. Keşke ben hazırlasaydım kusura bakmayın. Sanırım dün çok yoruldum.
Yixing: Ah Yoo Ri sorun değil zaten kahvaltımızı hazırlamaya alışkınız.
Aşağıdan Kyungsoo'nun sesi duyuldu:
-Hadi aşağı millet çok güzel şeyler yaptııııımmm!!!
Hepsi odadan çıkınca bende gidip elimi yüzümü yıkadım. Ve üstümü değiştirmek için Suho'nun odasına gittim. Kapıyı çaldım:
-Ne var!
-Kıyafet alacağım.Müsait misin?
Ses gelmedi bir 5dakika falan . Bende daha fazla beklemedim ve içeri girdim. Yatağına yatmış telefona bakıyordu. Neydi bu tavır böyle. Takımsamayarak kıyafet aldım ve lavaboya girdim.
Aşağı inerken bütün gözler bendeydi. Gülümsedim sofraya oturdum. Sofrada yok yoktu. Hemen yemeye başladılar bende kenardan kenardan birşeyler tırtıklıyordum işte. Yemeğimizi bitirmiştik ve sofrayı Baekhyun ile topluyordum.
-Yoo Ri?
-Efendim.
-Senin pozisyonun ne?
-Bilmiyorum ki bütün pozisyonlara çalışıyorum. Seçmelerde de bütün pozisyonları kullanmıştım.
-Hımm. Peki doğum günün ne zaman?
-22 Kasım. Senin?
-6 Mayıs. Bugün sanki biraz üzgünsün hım?
-Yiooo üzgün falan değilim sana öyle gelmiştir.
-Peki.
İçerden sinirli bir şekilde bağıran Junmyeon'un sesi duyuldu:
-Yoo Ri hemen şirkete gitmen gerekiyor.
Baekhyun'la birbirimize şaşkın bakışlar attık.
Baekhyun: Neden böyle sinirli acaba?
-Bilmem. Neyse Baekhyun sen halledersin bunları az birşey kaldı zaten ben gidip hazırlanayım.
-Peki.
Salona geldiğimde az öncekinin aksine sakin bir Junmyeon vardı. Koltuğa yayılmış telefonuna bakıyordu. Bir an için göz göze geldik sonra ikimizde göz devirdik. Kendini birşey sanıyor cidden. Aish aman banane canım umrumda bile değil. Hemen yukarı çıktım ve hazırlanmaya başladım ciddi gözükmek istiyordum çünkü bu grupta olmak istemiyorum artık. İkna edici olmam lazım.
(Üstündeki ceket uzun değil kısa:)
Hazırlanmam bittiğinde aşağı indim. Salona kadar ciddi tuttuğum ifademi yumuşatıp Baekhyuna bakarak konuştum:
-Nasıl olmuşum?
Beni kısaca bir süzdü ve eliyle 👌 işareti yapıp "Harika" dedi. Gülümsedim ve ayakkabılarımı giyip çıktım yurttan. Siyah Audi'me binip şirkete gittim. Bu sıcakta hiiiiç yürüyemezdim.
Lee Soo Man'ın kapısını çaldım ve içeriden gelen 'Gir' komutuyla içeri adımladım. Lee Soo Man beni görünce yumuşayan ifadesiyle konuştu:-Hoşgeldin Yoo Ri.
-Bu grupta olmak istemiyorum.
- Önce bir otur istersen.
Karşısına oturdum ve ciddi ifademi sürdürdüm.
-Ben sizin oyuncağınız değilim yeter artık beni kullanmaktan vazgeçin!
-Senin istediğin en iyisi olmak değil miydi? İsteğini gerçekleştiriyorum işte.
-Ben tek başımayım. Her zaman bu böyle olacak Bay Lee. Kimse hiçbir zaman gerçekten yanımda olmayacak.
-Abin-
-Ne!?
-Abin bu sektörde Yoo Ri. Ve o en iyisi şuan ama oda tek gelmedi bulunduğu konuma. Onunda bir grubu var. Sende onun gibi olmak istemez misin?
-Abi~
Gözümden akan yaşlara hakim olamıyordum.
-Yoo Ri ben her zaman senin iyiliğini istedim ve seni abinin yanına gitmen için ikna ettim. Ama sen buna kullanmak dedin. Sen bilirsin daha fazla karışmayacağım. Ama şunu da bil daha fazla stajyer veyatta grup olmayacak sen alacağım son kişi olacaktın. Haberin olsun.
-Tamam kabul ediyorum. Ne zaman çıkış yapacağız?
- Yaklaşık 3 hafta sonra senin gruba katıldığını duyururuz. 2 hafta sonrada çıkış yaparsın.
-Peki.
-Yarından itibaren hergün şirkete gelip çalışacaksınız.
Ayaklandım ve başka birşey söylemesine izin vermeden hızlıca dışarı çıktım. Şirketten kendimi dışarı attığım anda arabama binip sahile gittim. Köşede yalnız bir bank bulup hemen oraya oturdum ve gözyaşlarımı tamamen bıraktım.
-Abii seni çok özledim. Bak senin için idol olacağım senin en çok istediğin şey seni çok seviyorum.
Hıçkırıklarımda eklenmişti. Hüngür hüngür ağlıyordum. Bir anda yanıma biri oturdu ve beni kendine çekip sarıldı. Saçlarımı okşuyordu.
-Şşş ağlama lütfen.
Artık vote sınırı mı koysam neee???
Sizce Yoo Ri'ye sarılan kişi kim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZELİM / EXO [ TAMAMLANDI]
FanfictionGüzel çok güzel bir kız ve EXO He birde düşüşte olan SM ENTAİRMENT...