1.7

268 20 25
                                    

Yoo Ri'den

Şirketteki işimiz bitmiş eve gelmiştik. Hemen duş aldım ve üzerime rahat bir şeyler giydim.Aşağı indim ve su içmek için mutfağa girdim. Tam su dolduruyordum ki telefonum çalmaya başladı. Arayan : Suho telefonumu sessize aldım. Ve umursamayarak suyumu içtim. Üyelere odamda olacağımı söyledikten sonra odama çıktım. Lenslerimi çıkarıp yatağıma uzandım ve biraz şarkı dinleyerek düşüncelerimin arasında kayboldum. Abim cidden bu kadar yakınımda mıydı? Onun için ülke ülke gezip nam salmış ben şimdi başladığım yere tekrar geri mi dönmüştüm. Biraz bunları düşündüm daha sonra aklıma Suho geldi. Acaba ona kaba mı davranıyorum?? Ama oda biraz fazla ileri gitmişti. Belimden tutmak falan yani. Hiç tahammülüm yoktu böyle şeyleri. Yapmacık şeyleri sevmem. Ve bence onun davranışları çok yapmacıktı. Ayağıma basıp karnıma dirsek atmalar falan. Benim hayatım hep bir mücadele üzerineydi. O ise rahat rahat yaşayıp gidiyordu. Gözlerimi kapatmıştım. Huzur belkide buydu huzur uykuydu...

Suho'dan

Onu defalarca aramıştım ama o birine bile bakmamıştı. Sinirle yurda geldim ve odama çıktım. Kapıyı bir hışımla açtığımda gördüğüm manzara ile sadece dona kalmıştım. Bir süre yatağına uzanmış kulaklıkları takılı bir şekilde uyuyan Yoo Ri'yi seyrettim. Çok güzeldi. Yanına gittim ve çöemldim. Onu seyretmeye başladım. Ellerimi yatağın kenarına koymuş kafamıda yan bir şekilde yaslamıştım ellerime. Uyurken bir ayrı güzeldi.

2 saat sonra...

Yatağın kıpırdaması ile gözlerimi açtım. Aaahhh ben en son Yoo Ri'yi izliyordum!! Ayağa kalktığımda gördüğüm şey ile gözlerim kocaman açılmıştı. Yoo Ri'in gözleri renkliydi!!!! Hemde çok güzel bir renk!!!!!

-Senin gözlerin-

Yoo Ri'den...

Ah gözlerimi gördü! KAHRETSİN!!! Hemen ellerimle gözlerimi saklamaya çalıştım.

Suho : Lensle uyumuş olamazsın değil mi? Hayır olamazsın. Neden sakladın ki?

Oflayarak ellerimi yüzümden çektim ve gözlerimi açıp Suho'ya baktım.

-Gözlerim yüzünden ne kadar dışlandım haberin var mı!!??

Suho : Neden dışlandın ki? Bence çok güzeller.

-Cidden öyle mi ?

Suho : Evet. Daha önce bu kadar güzel göz rengi görmedim. Sana da çok yakışıyorlar.

Hemen karşımda duran Suho'ya sarıldım. Oda bunu beklermiş gibi hemen kollarını bana dolamıştı. Ah bir dakika ne yapıyorum ben!!?? Hemen Suho'dan ayrıldım.

-Neyse ne artık lens falan da takmayacağım. Sen neden benim yatağımın yanındaydın?

Suho : Hiiiiiiiiiççççç.

Sırıttım. Beni seyrettiğini görmüştüm. Pis yalancıı.

-Peki öyle olsun bakalım. Zaten bende beni seyrettiğini bilmiyorum. Peki peki. Ben aşağı su almaya gidiyorum.

Telaşlanmış eli ayağına dolaşmıştı. Çok komikti. Ve o az önce gözlerimi mi övmüştü? Hoşuma gitmedi de değil he. Her neyse boşverelim böyle klasik saçma hoşlantıları. Merdivenleri inerken duvarda ki saate takıldı gözüm saat gecenin 3'ydü. Bu yüzden salonda kimse yoktu. Ama mutfaktan sesler geliyordu. Mutfağa girdiğimde buzdolabını açmış önüne oturmuş bir şeyler atıştıran bir adet Beakhyun vardı.

-Baekhyun.

Dolu ağzıyla konuştu bana dönüp.

Beakhyun : Hıh? Woah gözlerin niye bu kadar güzel. Neden lens taktın?

-Lens değil doğal göz rengim.

Bir anda öksürmeye başladığında telaşlanıp yanına koştum ve sırtını patpatladım. Ona su verdim ve sakinleşmesini bekledim.

Beakhyun : Oh sağol az daha ölüyordum. Ve NEEEEEE!!??? Cidden senin gözlerin mi??? WOAH ÇOK GÜZEL!!!

-Sağol.

Beakhyun : Ama sen Koreli değil misin??

-Melezim.

Beakhyun : Hımm peki neden gelmiştin??

-Ah şey su içeçektim.

Beakhyun sürahiden su doldurmuş ve bana uzatmıştı. Suyu alıp içtim. Ben içerken Baekhyun da tezgaha yaslanmış beni izliyordu.

- Birşey mi oldu??

Beakhyun : Çok garip birisin.

-Nasıl yani??

Beakhyun : Ah boşversene hadi git uyu yarında çok yoğun olacakmışız. Gerçi bundan sonra hep yoğun olacağız.

-Peki.

Deyip odama çıktım. Suho arkasını dönmüş bana uyuyordu. Hemen yatağıma yatıp uyudum. Bundan sonra pek dinlenemiyecektik sanırım. İyi uyumalıydım.

Suho'dan...

Uyuyamıyordum. Onu ve o güzel gözlerini düşünüyordum. Gelip hemen yatağına yatmıştı. Bir süre sonra dayanamayıp ona döndüm. Uyumuştu bile. Onu izlemeye başladım. Kıpırdanmaya başlayınca ise korkup hemen gözlerimi kapattım. İkinci kez yakalanamazdım. Gözlerimi açtığımda bana doğru döndüğünü gördüm. Baştan aşağı bir baktım ona. Hava çok sıcak olduğu için üstü açıktı. İyi bir fiziği ve çok güzel bir yüzü vardı. Bembeyaz teni küçük bir burnu, dolgun dudakları , renkli ve büyük gözleri vardı. Onu seyrederken uykuya dalmıştım yine. Sanki onu seyrederken bambaşka bir uykuya dalıyordum. Daha güzel ve huzurlu bir uyku...

Umarım beğenirsiniz vote ve yorumlarınızı bekliyorum. ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ÖZELİM / EXO  [ TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin