- 3 ay kocaman üç ayda kendimi anca toparlayabilmiştim. S-sen bana hep güçlü ol derdin ya. İşte o sözlerinden güç aldım ama meğersem başıma bunlar birnevi senin yüzünden gelmiş.
Ayağı kalktım. Durmadan akan gözyaşlarımı umursamadan bağırmaya başladım. Sinirlerim çok bozulmuştu.
- Acımadı dedim ama acıdı!! Korkmuyorum dedim ama tir tir titredim!! Sırf senin karşına gururumla çıkmak için ben neler yaşadım haberin var mı!? Ve bana en çok zarar veren de senin yüzündenmiş!! Senden-
Gözlerime baktı. Sanki hayır lütfen devam etme diyordu. Ama ben her zaman kararlı olduğum gibi şimdide kararlı olacaktım.
-nefret ediyorum.
Bağıramamıştım belki ama bu kelimeler ona yeterdi. Kapıyı çarpıp çıktım odadan. Çıktığım gibi Suho'yu gördüm. O o bizi dinlemişti. Gözleri dolmuş hatta yanakları ıslanmıştı. Bana sarılmak ve sarılmamak arasında gidip geldiğinde ona sıkıca sarıldım. Hıçkırıklarıma engel olamayınca ondan ayrıldım ve daha tenha bir yere geçtik.
Suho : B-ben özür dilerim.
-Ne için?
Suho : Sizi dinlediğim için.
-Hayır özür dilenecek birşey yok. Bunu sana anlatmaya dilim varmazdı bu şekilde öğrenmen daha iyi oldu.
Suho : Artık iyisin değil mi?
Buruk bit gülümseme ile gözlerine baktım.
-Evet. İyiyim.
Suho : Doktorun dediği kaza meselesi buydu d-değil mi?
-Evet buydu.
Suho : Abinle bir daha konuşmayacak mısın?
- Öyle bir niyetim yok. Ne hali varsa görsün. Umrumda değil artık.
Suho : Biraz hava alalım mı?
-Olur.
Şirketten Suho'nun arabasıyla çıktık. Ve dağlık bir alana geldik. Kai ile geldiğimiz yere kıyasla burası daha büyüleyiciydi. Arabanın önüne yaslandık ve manzaraya karşı döndük. Öylece karşıya bakarken bir anda Suho ellerimden tuttu ve beni kendine döndürdü. Gözlerimin içine baktı.
Suho : Yoo Ri seni tanıdığım günden beri sen seviyorum. Hoşlantı falan değil ben seni cidden seviyorum. Ve hayatımın anlamı olur musun Yoo Ri?
Gülümsedim. En sıcak gülümsememdi bu.
-Evet olurum Junmyeon.
Uçurumun kenarına gitti. Ve kollarını açarak sevinçle bağırdı.
Suho : Sonunda benim oldun Paek Yoo Ri!!!!! Seni seviyorum!!!! Herşeyimsin!!!!
Gülerek yanına gittim ve arkasından beline sarıldım.
-Bende seni seviyorum Jun.
Kıkırdayıp yanına geçtim ve bir süre öylece kaldık. Daha sonra hava soğumaya ve kararmaya başlayınca eve döndük. Direkt olarak Beakhyun'un yanına gittim ve resmen üstüne atladım. Beakhyun şaşırmış sonrada kollarını bana dolamıştı. Tabii anında Junmyeon tarafından ayırıldık. Kıskanç sevgilim benim. Beakhyun bize burda neler dönüyor bakışı atarken hemen durumu açıkladım.
-Beak biz sevgili olduk!
Beak : Siz?
-Evet biz.
Beak : Siz?
-Evet Beak biz.
Beak : Siz?
Suho : Anan Beak.
Güldüm.
Beak : Aaa tebrikler :)
- Sağol canım.
Junmyeon : Oooo bune samimiyet daha bana canım demedi.
-Sanada derim tatlım~
Eagyo yaptığımda oda ellerini yanaklarına koyarak konuştu. Bu sırada da Beakhyun kusma hareketi yapıyor ve değişik sesler çıkarıyordu.
-Aow bende seni seviyorum meleğim~
Kahkaha attım. O sırada üyeler bizi duymuş olacak ki aşağıya indiler birer birer.
Kyungsoo : Ne oluyor burda ya ne çok güldünüz söyleyin de biz de gülelim!
Junmyeon : Hiç birşey sadece SADECE ARTIK YOO Rİ YE YAKLAŞANI KAPARIM!!
Kris : Niye oğlum köpek misin sen?
Tao : Yia hyung anlasana işi pişirmiş bu ikisi.
Kris : Heee öyle desene.
Hepsi tebrik ettş daha sonra film izledik ve odalara dağıldık. Tabii ben odama biraz zor gitmiştim. Neymiş efendim Beak'le kalamazmışım , aynı odada kalmamız lazımmış. En sonunda yüzüne kapıyı kapattımda ancak öyle yani.
Selam! Bu arada bütün yazma isteğimin içine s*çtınız sağolun. Lan insan acık oy atar yorum atar. Bu kız da uğraşmış der. Bir emek var der. Amaaa yoookkk. Neyse ztn yakında final yapacam. Aslında aklımdaki şey 5 sezonluk ama beni takan olmadıktan sonra yazsam ne boka yarayacak sanki. Her neyse kalın sağlıcakla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZELİM / EXO [ TAMAMLANDI]
FanficGüzel çok güzel bir kız ve EXO He birde düşüşte olan SM ENTAİRMENT...