Suho'nun yanına gittim tam dürtecektim ki birden gözlerini açtı. Kahverengilerini benim lensli kahvelerime dikti. Hemen geri adımlayıp gülümsedim:
-Sofra hazır Junmyeon.
Başını salladı ve ayağa kalkıp mutfağın yolunu tuttu. Diğerleri çoktan başlamıştı yemeğe. Masanın başına gelip bir açıklama yaptım:
- Siz yiyin ben aç değilim zaten. Bir iki parça eşyam kaldı onları da toparlayıp gelirim yanınıza. Keyfinize bakın lütfen bugün çok çalıştınız.
Sevimli olduğunu düşündüğüm bir şekilde gülümsedim ve odama çıktım. Özel eşyalarım kalmıştı birtek onları da tam tamına 3 bavula doldurup odamı biraz topladım. Ne kadar da çok eşyam varmış ama!
Aşağı indiğimde yemek masası toplanmıştı. Tezgaha baktığımda hem bulaşık yıkayan hem de şarkı mırıldanan bir Suho beklemiyordum.
Kıkırdadım ve yanına gittim. Tezgaha yaslandığımda beni fark etmişti.
-Ah Yoo Ri geldiğini görmemişim.
O an sadece aklımdan geçen şeyi söyledim.
-Sesin güzelmiş.
Gözlerimin içine bakarak teşekkür etti.
-Teşekkür ederim.
-Rica ederim.Yardıma gelmiştim ama bakıyorum da çoktan bitirmişsin.
Yıkanıp sızsın diye dizilmiş olan bulaşıklara bakarak konuştu:
-Evet bitti. Geç kaldın.
Güldü hafifçe.
Baekhyun:Yoo Ri!! Hadi gidelim bütün bavulları yerleştirdik.
Baekhyun bağırarak mutfağa girdi.
-Tamam Baekhyun yukarda üç bavul daha onlarıda ben alayım gidelim.
Suho da bana yardım etmek için odama gelmişti. Bavulları aldık ve aşağı indik. Suho'yu garajımın önüne getirdiğimde duvardaki düğmeye bastım ve garajın kapısı açıldı. Aynı anda Suho'nun ağzı da.
Ne var yani siyah Audi A8'im olamaz mıydı?
Suho'nun bu tatlı haline güldüm ve elimdeki anahtarla arabamı açtım bavulları bagaja yerleştirdik.
-Sen kendi arabanla git Junmyeon. Bende kendim gelirim.
-Tamam.
Deyip arabasına yürüdü Junmyeon. Bende o sırada arabama bindim ve çalıştırdım. Garajdan çıkarken bizi bekleyen Baekhyun , Yixing , Jongin ve Chanyeol'un ağzı açık kalmıştı. Camımı açtım ve onlara göz kırpıp yola koyuldum. Yolda en sevdiğim şarkıları dinledim arada yol boş oluyordu ve Chanyeol benimle yarışmaya çalışıyordu ama bende yenilecek göz var mı? Tabiki de yok!!
Her seferinde onu geçtim ama pes etmedi en sonunda makas attınca rahat durdu. Biraz gözü korktu sanırım hehehehheheheh. Suho ise hep yanımda gidiyordu. Chanyeol'le yarışırken ise arkamızda kalıyor daha sonra bize yetişiyordu. Yixing ve Jongin de en arkadan tin tin geliyorlardı. Eğlenceli geçmişti yolculuğumuz.
2 Saat Sonra
Eve gelmiş ve bavullarımı indirmiştik. Şimdi aklımda dönen deli sorular vardı. Akşam olmuştu ve ben nerede kalacaktım!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZELİM / EXO [ TAMAMLANDI]
FanficGüzel çok güzel bir kız ve EXO He birde düşüşte olan SM ENTAİRMENT...