Eve geldiğimizde hemen odama gidip üstümü değiştirdim. Saat bayağı geç olmuştu bu yüzden sadece uyumak istiyordum.
Tam yatağıma yatmıştım ki burada kalmadığım ve Suho ile kavga ettiğim geldi aklıma. Bu sırada da Suho girdi içeri. Hemen gözlerimi kapattım ve uyumuş gibi yaptım. Suho yanıma geldi. Ve bir süre yanımda kaldı. Göremesemde beni izlediğini hissedebiliyordum. Sonra da yatağına gidip yattı. Bende bir süre sonra Suho'nun uyuduğunu düşünüp gözlerimi açtım. Sadece düşünmeye ihtiyacım vardı.Abim , olmayan ailem , kpop , idoller , Exo ve Suho. Saatlerce düşündüm bunları. Sonrada kendimi uykuya bıraktım.
8.32
Dün gece geç yatmama rağmen erken kalkmıştım. Lavaboya girip rutin işlerimi hallettim. Sonrada aşağı indim ve kahvaltı hazırlamaya başladım.
1 saat sonra kahvaltım tamamen hazır olmuştu. Sadece çıkıp üyeleri çağırmak kalmıştı. Önce Beakhyun ve Chanyeol'ün odasının önüne geldim. Kapıyı defalarca çaldım ama uyanan olmadı bende içeri girdim. Beakhyun yüz üstü uzanmıştı. Chanyeol ise yatağa sığmadığı için çapraz yatmıştı. Gülümsedim ve Baekhyun'un yanına gittim. Kulağına eğilip bir şarkı mırıldandım. Hoşuna gitmiş olacak ki gülümsedi. Birden sesimi yükselttiğimde korktu ve resmen sıçradı. Gülmeye başladığımda oda ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.-Beakhyun hadi diğer üyeleri uyandır. Size kahvaltı hazırladım.
Baekhyun : Peki~
Beakhyun diğer üyeleri uyandırmış ve hepimiz sofraya oturmuştuk. Herkes büyük bir iştahla sofraya bakıyor ama tek lolma almıyordu.
-Merak etmeyin ölmezsiniz. Yah yesenize!!
Dediklerim ile resmen yemeklere saldırdılar. Yarım saatte bütün sofradaki şeyler bitmişti. Sofrayı Kyungsoo ile kaldırıp içeri geçtik. Salonda herkes kendi halinde takılıyordu. Ben ise unuttuğum şeyi telaş içinde ve bağırarak söyledim.
- Patrom bizi şirkete çağırmıştı!! Bundan sonra hep şirkettte olacağız!!! Çünkü çıkışımıza iki haftadan az var!!
Bu söylediklerim ile hepsi ayaklanmış ve odalarına koşmuştu aynı şekilde bende. Hemen üstümü giyindim saçlarımı da topuz yapıp aşağı indim.
Rahat birşeyler giymiştim çünkü hemen pratiğe başlayacaktık. Herkes aşağı toplandığında arabalara doluştuk ve yola çıktık. Jongin , Yixing , Yifan ve ben benim arabamla gidiyorduk. Beakhyun , Chen , Xiumin ve Chanyeol de Chanyeol'un arabasıyla gidiyordu. Geri kalanlar da Suho'yla gidiyorlardı.
Şirkete vardığımızda hemen pratik odasına gittik. Lee Soo Man bizi pratik odasında bekliyordu. Geldiğimizi daha doğrusu benim geldiğimi görünce sırıttı. Dans hocamız geldiğinde hemen dansı öğrenmeye başladık. Yaklaşık 1 saat sonra dans hocası gitmişti. Bizde dansı öğrendiğimiz için durmadan çalışmaya devam ettik. Tam nakarat kısmındaydık ki Suho'nun ayağıma basıp dirseği ile karnıma vurmasıyla kendimi yere attım ve karnımı tuuttum. İnleyip nefes almaya çalışıyordum. O sırada herkes başıma toplanmıştı. Beakhyun hemen bir su getirip beni dikledi ve içirmeye başladı. Biraz su içebilmiştim. Elimle suyu ittim. Beakhyun da şişenin kapağını kapatıp rastgele bir yere atmıştı. Eliyle başımı tutup telaşla konuştu.Baekhyun : İyi misin!!??
-Ah iyiyim.
Ayağa kalktım ve odayı terk etmekte olan Suho'yu görmem ile kan beynime sıçramıştı. Elimle üyeleri kenara itip koşar adım onun peşinden gittim. Ona yetiştiğimde kolundan tuttum ve sertçe çektim. Böyle bir hamle beklemiyordu ki kolayca çekebilmiştim. Tam dibimdeyken konuştum.
-Bana bir daha zarar vermeye çalışırsan seni doğduğuna pişman ederim.
Gözlerinin içine bakarak söyledim ve onu ittim. Sonrada çekip gittim.
Suho'dan
Dans pratik yaparken yanlışıkla ona çarpmıştım. Kendini yere attığı an korkudan dona kaldım. Acı içinde inliyordu. Chanyeol beni yakamdan tuttu ve silkeledi. Ardında bağırmaya başladı.
Chanyeol : NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUN HA!!?? NEDEN KIZA KÖTÜ DAVRANIYORSUN NEDEN!!?? MUTLUSUNDUR UMARIM O ACI İÇİNDE KIVRANIRKEN ZEVK ALIYORSUNDUR UMARIM!!??
Bu muydu yani? Nasıl olduğunu bile sormadan yaptığınız bu muydu!!??
Odayı hızla terk ettim. Gözüm dönmüştü. Güya kardeştik! Kıçımın kardeşi!!
Kolumdan tutulup çekilmemle boşta bulunmuştum. Ve ve karşımda onu gördüm. Bana çok sert ve soğuk bakıyordu. Gözlerimin içine bakarak konuştu.YooRi : Bir daha bana zarar vermeye çalışırsan seni doğduğuna pişman ederim.
O an ki şokla bir kaç dakika donmuştum. Yoo Ri ise çekip gitmişti. Sanırım beni kötü bellemiştiler. Peki siz istediniz. Bende kötü olurum o zaman...
Umarım beğenirsiniz bıy vote isterim heeeeee. 💓 💓 💓 💓💓💓💓💓💓💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZELİM / EXO [ TAMAMLANDI]
FanficGüzel çok güzel bir kız ve EXO He birde düşüşte olan SM ENTAİRMENT...