0.7

369 25 3
                                    

Sonra  Chanyeol e seslendim:

-Chanyeol ayakkabılarımın çoğu vestiyerin yanında ki dolapta kilerde de kutuları var bitirince buraya geeell!!
Hepsinden onaylayan sesler alınca odama girdim peşimdeki iki erkekle.
Bir dakikaaaa onları tamamen unutmuşum. Odama girdikten sonra ellerimi onlardan ayırıp onlara döndüm. Ama daha çok utanmama sebep oldular. Karşılaştığım manzara tam olarak şöyleydi; Baekhyun elini ağzına götürmüş kıkırdıyordu.Suho ise gülmemek için yanaklarını kasmış dudaklarını da birbirine bastırmıştı. Rezillik!!! Yüzlerine hiç bakmadım. Baekhyunun koluna girdim ve onu odamdaki küçük bir kilere benzeyen yere getirdim.
-Bavullarımı al ve aç yere diz Baekhyun. Tamam mı?
Kafasını onaylar anlamda salladı ve dediğimi yapmaya başladı. Arkamı döndüğümde Suho odamı inceliyordu ve beğendiğine dair mırıltılar çıkarıyordu. Yanına gittiğimde çalışma masamın yanındaydı. Şimdi ona sormam gereken sorular vardıı:
-Junmyeon benim kendime ait bir odam olacak mı yoksa birinizle mi kalacağım?
Junmyeon: Eğer sorun olur dersen bir odayı üçleyeceğiz. Ama eğer sorun olmaz dersen büyük ihtimalle benimle kalacaksın.
Biraz düşündüm.
-Düzenli ve temiz isen sorun olmaz.
Suho gülümsemişti bende gülümsedim. Bu sırada Baekhyun bağırarak bizi böldü yani gülümsememizi üf sadece gülüyorduk suç mu!?
Baekhyun: Hey Yoo Ri burdaki bütün valizlerimi alacağım?
-Evet Baekhyun hepsini alacaksın!
Tekrar Suho ya döndüm ve çekingence konuştum:

-Şey bilirsin biz kızların biraz fazla eşyası olur. Sorun olur mu?

Suho: Hayır tabiki de sorun olmaz.

-Şey aslında şöyle düşündüm. Bir çalışma masası ve bir gardırop alırız ve odayı çok boğmayacak tarzda olurlar. Hemde rahat ederiz eşya konusunda ne dersin?

Suho: Evet bu mantıklı olur. Güzel düşünmüşsün Yoo Ri.

-Ah hadi başlayalım.

Suho: Olur. Ben ne yapacağım?

-Seennnn ne yaaapp heh buldum sen dolabımdakileri bana ver bende yerleştireyim. Olur mu?

Suho:Peki.
Deyip gardırobumun kapağını açtı aynı zamanda ağzı ve gözlerinide acabildiğince açtı. Ne vardı bu kadar şaşıracak?Ayh!Yoksa dağınık mıydı?
Hızlı adımlarda Suho nun önüne geçtim. Yah düzenliydi işte. Elimi kalbimin üstüne elimi koyup sakince bir nefes alıp verdim. Suho kendine gelip bana gülmeyi ihmal etmemişti.

-Neden bu kadar şaşırdın Suho?

Suho: Senin bayağı bayağı eşyan var yeni gardırop şart. Gerçi duvardan duvara gardırop olduğunu görünce az çok tahmin etmiştim ama bu kadarınıda düşünmemiştim.

-Ah şey evet alışveriş yapmayı seviyorum. Ayrıca beğendiğim kıyafeti alıyorum. Gerek yok veya var eğer sevdiysem benim olmalı.Her neyse hadi başlayalım.
Dedim ve suho kısa penyelerimin olduğu bölmeyi açmıştı bu yüzden ordan başladık. Arada eline aldığını inceliyordu ve olumsuzca başını iki yana sallıyordu. Kötü mü giyiniyordum? Yok canım gayet iyi giyiniyorum. Baekhyun sonunda valizleri dizmeyi bırakmış ve odamdaki pufa bırakmıştı kendini bizde kıyafetlerimin çoğunu valizlere yerleştirmiştik. Şuan askıdaki elbiselerimi yerleştiriyorduk. Baekhyun da kalkıp bize yardım ediyordu ve eline aldığı elbiseler hakkında yorum yapıyordu. Şuan aldığı elbiseyi çok tatlı bulduğunu söylemişti:

Diğerinin ise bayağı dikkat çekici ve seksi olduğunu söyledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Diğerinin ise bayağı dikkat çekici ve seksi olduğunu söyledi

Diğerinin ise bayağı dikkat çekici ve seksi olduğunu söyledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
ÖZELİM / EXO  [ TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin