1.5

312 22 16
                                    


-Jongin sen misin?

Jongin : Evet benim.

Ondan ayrıldım ve gözyaşlarımı sildim hızlıca.

Jongin : Bir kızı ağlarken görmekten nefret ederim. Şirkete gelmiştim. Seni öyle ağlarken görünce belki bir omuza ihtiyacın vardır diye düşündüm.

- Ah sağol. Ama bak artık ağlamıyorum. Her neyse hadi gidelim.

Jongin : Biraz gezmek ister misin? Böyle insanların çok olmadığı rahat rahat dolaşabileceğin bir yer mesela?

-Hımm merak ettim şimdi hadi gidelim.

Ayağa kalktığımda aklıma  arabamla geldiğim geldi.

- Arabamla gelmiştim ya sen?

Jongin : Ben otobüsle gelmiştim.

Anahtarımı çıkarıp ona verdim.

- Buyrun şoför bey.

Kapımı açtı ve :

Jongin : Buyrun Yoo Ri hanım.

Gülümsedim ve arabama bindim. Oda şoför koltuğuna oturduğunda radyoyu açtım. Ben şarkı seçene kadar yola çıkmıştık bile. Sonunda bir şarkıda durdum ve dinlemeye başladık. Bir yandanda eşlik ediyordum Stray Kids'in Gods Menü şarkısına. Jongin ise direksiyondaki elleri ile ritim tutuyordu. Nakaratı geldiğinde ellerimi havaya kaldırdım ve hafifçe bağırdım.

-Du du du du du du du!( Cidden böyle he saydım :)

Aynısını ta ta ta ta ta yerinde de yaptım. Bu şarkıdan cidden zevk alıyordum her ne kadar şuan ağlamak istesemde başkalarının yanında ağlamamayı öğreneli çok oluyordu. O yüzden eğlenmiş gibi yapmaya ben iyiyim demeye devam edecektim...

20 dakika sonra yüksek bir alana gelmiştik kimse yoktu havası ferah ve serindi. Arabadan indiğimde gözlerime inanamadım. Tüm şehir ayaklarımızın altındaymış gibiydi. Kollarımı iki yana açtım ve gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım. Huzur bu olsa gerek! Jongin ellerini cebine koymuş gülerek beni izliyordu. Ona döndüm ve heyecanla konuştum.

-Burası harika!!

Jongin : Öyledir:)

Bir süre öylece izledim şehri daha sonra Jongin muhabbeti başlattı.

Jongin : Önceden bir işte çalışıyor muydun?

-Evet büyük bir lokantada şeftim.

Jongin : Belli oluyor zaten yemeklerin çok güzel. Düm bize verdiğin pizzaların hazır olmadığı çok belliydi. Daha önce bu kadar güzel pizza yememiştim.

-Sağol ve evet. Onları önceden yapıp dolaba atmıştım.Jongin?

Jongin : Hım?

-En büyük hayalin neydi?

Jongin : En büyük hayalim iyi bir idol olmaktı.

-Peki gerçekleşti mi?

Jongin : Sanırım evet. Peki senin en büyük hayalin ne?

Abimi bulmak

-Benim en büyük hayalim en iyisi olmak. Herşeyde en iyisi olup tanınmaktı.

Jongin : Gerçekleşti mi peki ?

-Hayır. Ve bu son şansım bu seferde gerçekleşmezse pes edeceğim.

Jongin : Ben sana inanıyorum. Başarabilirsin.

-Sağol Jongin gerçekten iyi bir arkadaşsın.

Jongin : Öyleyimdir:)

- Buraya arada gelelim olur mu?, Burayı sevdim.

Jongin : Olur bende geldim mi bu kadar uzun durmuyordum sıkılıyordum ama yanımda bir arkadaş olunca eğlenceli oluyormuş.

-Arkadaşız değil mi?

Jongin : Öyleyiz.

-Biliyor musun sen diğer erkekler gibi değilsin. Onlar hemen sarkardı. Ama sen öyle değilsin. Öyle de olma olur mu? Benim tek arkadaşım ol.

Jongin : Peki öyle olacağım...

Sizce Jongin gerçekten arkadaş mı olacak yoksa duyguları olacak ve Yoo Ri'ye bağlanacak mı??

ÖZELİM / EXO  [ TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin