Hemen Baekhyun'un elindeki elbisemi aldım ve valizime yerleştirdim. Utanmıştım doğrusu.
4 Saat Sonra
Bütün kolilerimi doldurmuş ve salona taşımıştık. Herkes koltuğa kendini atarken gülümsedim:
-Cidden teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz. Acıkmışsınızdır hızlı olsun diye ramen yapmayı düşünüyorum ne dersiniz?Hepsi: Çok iyi oluuuurr!!
Mutfağa geçtim ve aklıma daha güzel bir fikir geldi. Dolabımda hazır pizzalar vardı. Hemen onları alıp tepsiye dizdim ve fırına attım. Pizzalarım pişerken sofrayı kurdum.Sofram hazırdı. İçeridekilere seslendim:
-Hey sofra hazır!!
Bir süre hiç ses gelmedi sonra bir çift ayak sesi duydum. Baekhyun mutfağa girerken gülüyordu. Sanırım pizzayı seviyordu. Hemen masaya oturdu ve pizzasını yemeye başladı.
-Diğerleri neden gelmedi?
Baekhyun: Uyuyakaldılar.
Dedi ve kıkırdadı.-Baekhyun sence onları uyandırmalı mıyım?
Baekhyun: Pizza cidden güzel bence uyandır.-Ya şey sen uyandırsan?
Baekhyun pizzasını yemekle meşgul olduğu için cevap veremedi. Bende ürkek adımlarla salona gittim. Acaba bana kızarlar mı? İlk önce ellerini karnında birleştirmiş ve kafası omzuna düşmüş mışıl mışıl uyuyan Yixing'in yanına gittim.Kolunu tuttum ve nazikçe sarstım.
-Yixiiing. Bak size pizza yaptım hadi uyan da ye.
Yavaş yavaş gözlerini açtı ve gözlerimin içine baktı. Uyku sersemi hehehehhehe. O uyanıp mutfağa ilerleyince Jongine geçtim. Eğildim ve kulağına fısıldadım.
-Şşş kaslı çocuk hadi uyan.
Anında gözlerini açmıştı. Ve ne oldu bakışları atıyordu.-Sofra hazır pizza yaptım.
Dediğimi duyan Chanyeol da uyanmıştı. Şimdi geriye birtek Suho kalmıştı...
Üzgünüm yine çok yazamadım kusura bakmayın sizi seviyorum bıy~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖZELİM / EXO [ TAMAMLANDI]
FanficGüzel çok güzel bir kız ve EXO He birde düşüşte olan SM ENTAİRMENT...