seven

1K 121 181
                                    

"Higuchi, bu salaklar benim üzerimden iddiaya girdiler ya."

"hee"

"işte bunları ters köşeye sıkıştırmamız gerek. ama nasıl yapacağım hiçbir fikrim yok."

ağzındaki kocaman şişirdiği sakızı patlatıverdi sarışın. tekrar çiğnerken konuşmaya devam edecekti ki, Tachihara isminde olduğunu düşündüğü çocuk önünde bitti.

"s-selam."

"selam, taci"

"şey... bu gece boş musun Higuchi?"

Shimizu alttan alttan gülerek sarışına bakarken, diğer taraftan gelen Chuuya'yı fark etmemişti bile.

bizim kızıl çocuk, elinde bir paket gül, kolunun altında da bir paket çikolata ile kızın yanına kıpkırmızı suratla yürüyordu. cesareti bir aslan, hareketleri bir ceylan gibiydi.

öteki taraftan Dazai, bizim kahveli çita, avına yaklaşan başka bir avcının kokusunu almıştı. kulakları dikeldi, yanındaki Atsushi'yi kollarından tutarak sevdiği kızın üzerine itti.

ama ne olsun, hedefi şaşırmıştı. sarışın kız arkasından çarpan Jinko yüzünden yere yapışmış, +18 erotik sahnelerden çıkmış gibi uzanmışlardı. Tachihara ise eli ağzında, sevdiği kızın altta oluşuna şok oluyordu. HAYALLERİNDE HEP O ÜSTTEYDİ, ŞIMDI KIZIN ALTA GEÇTİĞİNİ GÖRÜNCE NASIL ŞOK OLMASINDI. gözleri dolmuştu.

Chuuya ise hiçbir zarar almamış şekilde hâlâ kıza doğru ilerliyordu. Dazai öfkeyle soludu. avı, Shimizu, hiçbir şey olmamış gibi sarışın kıza yardım eli uzatıyordu. ağıtlar yakarak dizlerine vuran Tachihara, yere kalkayım derken tekrar sarışının üstüne düşen Atsushi, ve şansına, onları gören kara gözlü, kara kaşsız oğlan, Akutagawa.

"JİNKOOOOOOOĞĞĞĞĞĞ YAKTIM ÇIRANI JİNKOOOO GEL BURAYA."

"Aha, sıçtım."

kızıl kafa eski arkadaşının buraya geldiğini görünce kaşlarını çatmıştı. Dazai de bunu fırsat bilip Chuuya'yı amerikan futbolcuları gibi kollarının arasına alıp yere düşürmüştü. bu çocuk normalden fazla film izliyordu.

Aku, sevdiğinin kıyafetinde bulunan, alt kısmındaki lastiği tutarak, kısaca donundan çekerek, temizlik odasına gidiyordu. minnak Atsushi ise yardım istiyordu.

"SENİ GÖT, BIRAK BENİ."

"HAYIR, ASLA BIRAKMAM SENİ. İÇİNDE VİRÜS TAŞIYAN ÇİKOLATALARI NASIL BURADA DOLANDIRIRSIN!?"

"NE VİRÜSÜ LAN GERİZEKALI!? BİLİNDİK FINDIKLI ÇİKOLATA BU!"

"SALAK, SHIMIZU'NUN FINDIĞA ALERJİSİ VAR."

"yo, yok. ama senin var, değil mi Chuuya?"

Shimizu, güzeller güzeli kız, elleri belinde ikisine de sorar gözlerle bakıyordu. şu anki durumda sevdiği, shiplediği, yakıştırdığı çiftin böyle bir hâlde olmasına bayılmıştı. ah, galiba burnu kanayacaktı.

"e-evet.."

Dazai bu duruma sinir olmuştu. hemen paketi açıp bir tanesini kızılın ağzına soktu.

"o zaman afiyet olsun."

comedy [soukoku]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin