"hayır yani anlamıyorum, ikiniz de bu kadar salak olmayı nasıl başarıyorsunuz. bir de aynı hediyeyi almışsınız şaka gibi."
"o piç beni gözetliyor olmalı Aku, yoksa böyle mükemmel bir hediyeyi almak hayatta minik aklından geçmemiştir."
Akutagawa, kaşlarını ciddi misin bakışları için çatacakken, kaşlarının olmadığı aklına gelmişti. Sadece iç çekmekle yetindi.
Chuuya ile kantin masasında oturuyor, Chuuya'nın okulun 2.senesinde fark ettikleri siyah saçlı sevdiğinin gelmelerini bekliyorlardı. kız bir anda çıkagelmişti okula, kimse ne olduğunu anlamamıştı. ama Dazai ve Chuuya ikilisi, kıza resmen tutulmuştu. aynı anda tutulmaları sorun değildi. sorun, ikisinin de açılmayı sadece kıza yaklaşma çabalarıydı. bütün okul onların kızı sevdiğini biliyordu. kız bile biliyordu. ama hiçbiri kıza adım atmamıştı. arada sırada hediyeler alıyorlar, ona yavşamaya çalışıyorlardı. kız da pas vermiyor değildi, hoşuna gittiği için onlarla oynuyordu. sonuçta kim kızlar kadar güzel bir erkeğin ya da okulun en seksi erkeğin peşinde dolanmasını istemezdi ki? herkes isterdi. kız da bunu değerlendiriyordu.
"lan, Akutagawa bak. geldi Shimizu. Ah.. her zamankinden bin kat daha güzel olmuş..."
(canım karım senin adını yazmazsam olmazdı hq <3)
"ayne-"
"laflarına dikkat et chibi-chan, yoksa dayağını yersin."
bir anda arkada biten Dazai Osamu ile Chuuya nasıl ayağa kalktığını bilememiş, kollarını sıvayarak yaklaşmıştı uzun boyluya. eğer boyunuz 1.60 ise, karşısınızda da 1.80lik biri varsa, lütfen bu görüntüyü gülmeden hayal etmeye çalışın.
"ne diyorsun sen lanet Dazai!?"
"diyorum ki, yenge diyeceksin, düşmeyeceksin öyle ağzına. anladın mı hayatım?"
Chuuya sonda kullandığı kelime ile yüzünü buruşturmuştu. elini kahve saçının göğsüne koyup onu hafif itti.
"kimmiş yengem? sevgili oldunuz da haberimiz mi yok?"
"olmadık, ama bu olmayacağımız anlamına gelmez cücük. benimkinin üzerinden gözlerini çek."
"çekmezsem ne olur, bay ben herkesten üstünüm?"
"o küçük boyunla yere çiçek diye gömerim seni."
işte bunu demeyecekti. Akutagawa, Chuuya'nın ne ara ona uçtuğunu fark edememişti. Chuuya, Dazai'ın beline oturmuş yumruklamaya başlamıştı bile. Dazai ise kızılın bileklerinden tutmuş, bu sefer hızla o kısa bedenin üstüne çıkmış yumrukluyordu. Atsushi ve Aku, bu görüntüye alışık olduğu için karışmadan izledi. En sonunda, birkaç öğrenci de onlar gibi sessizce seyretmediğinden, Fukuzawa sensei ve Mori sensei gelerek kavgayı ayırmıştı. Fukuzawa, Chuuya'nın kollarından tuttuğu gibi onu götürmüş. Mori de yerde yatan Dazai'ın elini tutarak kaldırmıştı.
kavganın kazananı Chuuya olmuştu, bu seferlik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
comedy [soukoku]
Fiksi Penggemarchuuya ve dazai aynı kızdan hoşlanmıştı. [ DEVAM EDİLMEYECEKTİR ]