ג'ין נכנס לחדר שבו היה לפני כמה שעות והביט בגאנגקוק שישב ובהה בקיר, ג'אנגקוק הסתובב והביט בג'ין שעמד מאחוריו.
"ג'ין... אני מתחנן בפניך אל תשאיר אותו ככה.. כי אני לא עומד בזה.
תעשה הכל כדי להוציא אותו משם"
"אני מבטיח לך ג'אנגקוק שאני לא אתן לג'ימין להיות שם עוד הרבה... אני לא אתן לו, אני יוצא ג'אנגקוק ויחזור מאוחר יותר לילה טוב. " ג'ין אמר ויצא.פניו היו מועדות ללכת לכיוון המעבדה, הוא קיבל s.m.s.
תוצאות ה DNA הגיעו והוא לא פיספס אף רגע מיותר, הוא ידע שאלו תוצאות מאד משמעותיות, כי על הסוודר שהיה עם הדם בבנק היו 2 דגימות דם שונות.
אחת של הרוצח ואחד של הנרצח.ג'ין ידע שזה מסוכן, הרי תאה לין לא ישתוק לו על זה.
תאה לין לא יניח לו.
אבל הוא היה נחוש. נחוש לשחרר את ג'ימין.
הוא לא רצה לספר יותר מדי לג'אנגקוק כי הוא ידע שזה עדיין לא בטוח,
תאה לין לא ייתן לג'ימין לצאת משם.
הוא צריך להיות בטוח ב 100% שהוא יכול לגשת ולשחרר את ג'ימין.
אחרת כל העיניין מסתבך יותר.הוא נכנס הבייתה ופנה לחדר של ג'אנגקוק, הוא הביט בג'אנגקוק שנרדם עם פניו מרוחות על כל הניירת שהייתה מלפנייו, הוא ריחם עליו.
נשאר לו עוד משהו לבדוק.
הוא צריך לבדוק איפה ג'ימין היה בזמן שכל זה התרחש.
אבל הוא ידע טוב מאד איפה ג'ימין היה.כשכולם היו אצל ג'אנגקוק אז, ג'ין התבונן בג'ימין הרבה זמן.
הוא היה לו ממש מוכר.
אבל הוא זכר טוב מאד, הוא ראה את ג'ימין בחתונה שהייתה.
החתונה שהתרחשה באותו יום.היה לג'ין את ההסרטות מהאולם, הוא החל לעבור על אותו היום.
מחכה לראות את דמותו של ג'ימין.
שהוא יוכל לחייך ולומר 'עשיתי את זה' שהוא יוכל לתת לג'אנגקוק חיים עם אושר ביחד עם ג'ימין.
"בבקשהה.. ג'ימין! נו תופיע כבר."הוא המשיך להביט וממתין להבחין בדמותו של ג'ימין.
עברה שעה.. שעתיים.. וג'ין עדיין ממתין.
ממתין לראות את ג'ימין.
הוא ניגש לקחת לו קפה, תוך כדי שהוא נלחם עם עצמו להישאר ער.
הוא גמר את הקפה ונתן לעצמו כפה לפרצוף וחזר להביט במסך.היה לו קשה למצוא אותו בין כל המוזמנים.. הוא החליט להביט להתמקד באזור של הבר.
הוא פתאום נזכר מה ג'ימין לבש.
הוא לבש מכנס עור שחור צמוד וחולצה לבנה עם ג'קט שחור מעור.
עברה שעה נוספת.. והשעה הייתה 4:40 .
הוא המשיך להתבונן תוך כדי שעינייו נתפסו על דמות שהתהלכה ועמדה מול הבר.
ג'ין המשיך להתבונן, הוא שם לב שג'ימין עושה פוזות ומחייך למצלמה.
ג'ין הביט בג'ימין שעשה פוזות למצלמת הביטחון כמו הילדים הקטנים, חושבים שמישהו עכשיו מביט בהם.
ג'ין חייך "בינגו!" הוא אמר.
יש לו את זה.
הוא שמר זאת הייטב בדיסק און קי, יודע שהוא ישמור על זה כבבט עינייו, יגן על זה אפילו במחיר חייו.הוא יצטרך לגשת לבית המשפט בקרוב, וזה הדבר הראשון שהוא מתכנן לעשות מחר.
הוא עלה למיטה ונירדם כעבור כמה דק'.בבוקר ג'אנגקוק העיר את ג'ין, "היונג קום."
"דיי.. עזוב אותי"
"נו קום"
ג'ין פקח את העיניים "שיט!"
"מה קרה? "
"אנחנו צריכים לגשת לבית המשפט "
"מה קרה?"
"לא עכשיו ג'אנגקוק אני צריך ללכת" ג'ין קם וניגש להתארגן.בנתיים מצבו של ג'ימין הלך והידרדר.
ג'ימין היה כבר על מצב קריסה וזה לא איחר להגיע.
כשהסוהרים באו להוביל את ג'ימין בחזרה לצינוק שבו הוא כלוא במשך המון זמן אחרי חקירה רגילה ושגרתית הוא מעד וקרס.
הסוהרים הביטו בג'ימין שצנח על הריצפה. רובם נכנסו ללחץ.
רופא ניגש וטיפל בג'ימין "הוא לא יכול להשאר פה" הרופא קבע.
"אין לנו אישור להוביל אותו לבית החולים " אחד הסוהרים הבכירים אמר.
"אם הוא לא יקבל טיפול כמו שצריך לא יהיה לו עוד הרבה זמן לסבול. הוא חייב לקבל טיפול דחוף.
אם לא תטפלו בו ולהאסיר הזה לא ישאר עוד הרבה זמן אני אפנה לבית המשפט ואתם תואשמו בגין רצח אסיר"
הסוהרים הביטו ברופא ואחד מהם נגש למפקד הכלא.
"מה המצב שלו?" המפקד שאל את הרופא.
הרופא הסביר להם את מצבו של ג'ימין והודיע להם שהוא על מצב קריסה מוחלט.
כשהמפקד הבין מה מצבו של ג'ימין הוא נתן אישור להעביר את ג'ימין לבית החולים ולקבל טיפול בדחיפות הוא הורא שאף אחד אינו מורשא להכנס לחדרו של האסיר ללא אישור.
"צריך לעדכן את ג'ין בנוגע למצבו של ג'ימין " המפקד אמר.
"בסדר גמור נעדכן אותו" אחד הסוהרים אמר ורץ לטלפן לג'ין.ג'ימין הועבר לטיפול נמרץ.
לפני שג'ין יצא מהבית הוא קיבל שיחת טלפון, זה היה מבית הסוהר.
ג'ין ענה לטלפון וניתק כעבור כמה שניות.
"ג'אנגקוק בוא איתי עכשיו" ג'ין צעק תוך כדי שהוא רץ ונכנס לרכב.
"מה קרה?" ג'אנגקוק שאל .
"בוא עכשיו איך שאתה, האמת אתה כבר לבוש.. כנס עכשיו."
ג'אנגקוק נכנס לרכב וג'ין נסע כמו מטורף בכבישים."לאיפה? " ג'אנגקוק שאל כשראה שג'ין לא רגוע ונוסע כמו מטורף, משהו שלא קרה לעיתים קרובות.
"לבית החולים."
"מה קרה?"
"ג'ימין.."
"מה יש לו?" ג'אנגקוק שאל מהר והתחיל להלחץ מהסיטואציה.
"הוא על מצב קריסה."
"תן גז. סע הכי מהר שאתה יכול."
ג'ין הגביר את המהירות והמשיך לנסוע.
YOU ARE READING
Jikook- Deeper than a Knife /עמוק יותר מסכין.
Romanceג'ימין הביט בג'אנגקוק שישב על הריצפה ובכה. הוא רצה לגעת בו, רצה לנגב את דמעותיו של ג'אנגקוק, רצה להרגיש אותו, להראות לו שהוא פה לידו. אבל זה לא יעזור, כי ג'אנגקוק לא יכול לראות אותו. הוא מפחד להכאיב ולגרום לכאב. מפחד לגרום לכאב להיות עמוק יותר מסכין...