Kızın arabaya binmesine yardım ettikten sonra bende kendi aracıma doğru koştum. Sanki gök delinmişti resmen bardaktan boşalırcasına yağıyordu mübarek. Aracın kapısını açan Kazım tekrar kapatıp sürerken bense hala kızı düşünüyordum. Ali'nin bu kızdan ne istediğini öğrenmem lazım .Onun mezar başındaki konuşmalarını duyduktan sonra daha da istiyordum artık bu kızı .
"Yıllar evvel bana yapılanları burnundan getireceğim senin Ali. Amcana güvenip benim alacağım ihalenin üstüne çöküp iflasın eşiğine getirdin .Bakalım bende senin olanı senden alınca ne yapacaksın "diyerek önümüzdeki zamanlarda yapacaklarımın planlarını düşünmek için kapadım gözlerimi.
"Abi" dedi Kazım.
"Söyle"
"Abi kızı ne zaman alıyoruz. "
"Ben söyleyeceğim. Ama o zamana kadar içerdeki adamımızdan haber bekliyecegiz. Sen de kızı ve Aliyi gölge gibi takip edeceksin ve kızın Aliyle olan meselesi eğer doğruysa onu kendime alacam kazım .
"İyi diyon hoş diyon da abi bu sefer Ali şerefsizi yasatmaz seni. Biliyorsun onun yüzünden ölümden döndün."
"Bu sefer atımı sağlam oynayacağım Kazım ."
"Acaba ne yaptı nereye gitti keşke ısrar etseydim .Bul onu bana Kazım "
"Abi neden o kız .Aliyi bitirmek için başka yollarda var zaaflarını herşeyini biliyon. Bir emrine bakar .O itin yattığı kaktığı karılar bile bizim adamımız istesen bir gecede biter."
"İsteseydim yapardım . Ama onun daha çok acı çekmesini istiyorum. Gözümün önünde acı çektiğini görmem bunca beklememin mükaafatı olacak."
Kazım daha fazla soru sormadı. Çünkü benim adamlarım hepsi bilirlerdi az laf çok iş benimde prensibim buydu ve biliyorum iki güne kadar kızın her şeyini bilecektim Hoş bilmesem de onda beni çeken bir şey vardı . Yüzündeki hüzün hala gözümün önünden gitmiyordu. Eee Ali şimdiden çok eğlenecez senle ecelin geliyor Ali .Bende Yaman'sam seni mahvedeceğim.
***********************************************************************************************
Taksiyle dokturumun bana verdiği adrese doğru gelmiştim . Şöföre ücretini verecektim ki: Ücretiniz ödendi bacım biraz önceki bey sizin yerinize ödedi dedi.
"Tamam" diyip arabadan indim ama içim içimi yiyordu. Kimdi bu kişi kimdi . Ne hakla benim ücretimi öder. Eğer bende yaren'sem bulup borcumu öderim ."
Söylene söylene apartmana girmiştim. Kapı numarası bulup 3 kat çıktım yav zaten ıslanmıştım birde ağrılarım dayanamayacağım durumda birde 3 kat çıktım. Zili çaldım ve beklemeye başladım.Tir tir titriyordum . Ayy donuyordum. Biraz daha beklersem herhalde bur da öleceğim. Hadi be kadın aç şu kapıyı. Neden sonra kapı açıldı . İçerden cok tatliş minnoş bir haminle çıktı. Beyaz ve gri arası saçları hafif tombul yüzü gözlükleri ve bastonuyla ayy çok şekerdi.Bana gözlüğün üstünden bakıp ;
"Param yok başka kapıya"
"Efendim anlamadım nineciğim."
"Sensin nine daha körpecik hatunum ben teyze yada abla de bari."
"Valla sen ömürsün kız ben dilenci değilim teyzem beni Metin bey gönderdi."
"Ha sen o musun" . Gözlüğünü düzeltip "zekat keçişi gibi titreme gir içeri senin yüzünden ayakta kaldım zaten topuk dikenim var yağmur yüzünden de romatizmalarım azdı birde senle uğraşamam gir hadi gir kapa kapıyı."
Kaybetmediysek bulduk ehh doktor civanım seninle nasıl olsa görüşeceğiz bak benden o zaman çekeceğin var.
" Gel gel şöyle dur bakıyım karşımda sana söyle bir bakıyım. Aman pekte çirkin bir şeymişsin sen! sen mi bana bakacan yoksa ben mi sana belli değil hem de çok zayıfsın ayy çokta sıskasın ne demeye gönderdi bana seni Metin" .
"Abla görücüye çıkmıyorum ya bu ne muamele böyle"
"Ne var evime girenin boyuna posunada mı bakmayalım. Hem ne beli senin ne olduğun ."
"B ana bak zaten kafam çorba birde senle uğraşmayayım .Ara doktoru anlatsın sana . Aa bu ne yav olmadı beni nerdeyse seri katil yapacak.
"Aaayy ağzında ne düzgün maşallah sana hiç edep terbiye vermediler mi. Ama sen dur ben o Metine de bunun hesabını soracağım. Ben gelesiye kadar dur burada kımıldama."
"Alooooo Metiiiinnn evet geldi. Hee ooo öylemi tamam kuzum tamam görüşürüz."
Yalpala yalpaya yanıma doğru geldi ninem
"Tamam bakalım sıçana dönmüş suratını ilerde banyo var orda bir zahmet temizleyiver kıyafetlerini de değiştir. Bu vaziyette mobilyalarıma oturamazsın. Ayrıca ben karşımda hanım hanımcık kız görmek isterim şehir kaçıkları gibi dolaşamazsın."
"Başka büyükanne"
"Büyükanne senin halandır .Aaaa deme dedim sana ayol ben o kadar yaşlı mıyım ayy valla tansiyonum çıkacak bu kaçık yüzünden işim var senle."
"Teyzem ben gideyim de kendimin manuel ayarlarını yapıp geleyim bana müsaade"
"Bana bak banyoyu batırma suyu çok açma halıyı ıslatma aa kime diyorum ses ver."
"Aaahh teyzem ah annem ben kimlere kaldım göründe acıyın halime "gözümde yaşlarla ilerledim banyoya. Bakalım benim için bu başlangıç bana neler getirecek umarım anlaşırım bu kadınla yoksa zor du benim için ama doktoruma verdiğim söz var ve ben bu kadına kendimi sevdireceğim. HAYAT BEKLE BENİ BE İNADINA DÖNÜYORUM .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANATSIZ KUŞ(TAMAMLANDI)
Teen FictionBİR KADIN DÜŞÜNÜN HAYATA KARŞI HİÇ BİR BEKLENTİSİ YOK BİR ADAM DÜŞÜNÜN ACIMASIZ SADECE İSTEDİĞİNİ ALAN BU İKİSİ İÇİN HAYAT SÜPRİZLERE GEBE.