CANLARIM MERHABALAR .EVET ARTIK HİKAYEMİZE SON NOKTAYI BÜGÜN KOYUYORUM . BENİ BU YOLDA YANLIZ BIRAKMADIĞINIZ İÇİN HEPİNİZE SONSUZ TEŞEKKÜR EDERİM.İKİ BÖLÜM ARKA ARKAYA YAYINLADIM . SON BÖLÜM FİNAL.UZATMADIM BİTMESİ LAZIMDI. GÜZEL BİR ŞEKİLDE BİTİRDİM. YİNE OYLARINIZI KÜÇÜKTE OLSA YORUMLARINIZI BEKLİYORUM HEPİNİZİ COK SEVİYORUM. DİĞER HİKAYELERİMİ DAHA BİTİRMEDİM DÜZENLEDİKTEN SONRA BURADAN BİLDİRİRİM.AMA ÖNCE DİNLENECEĞİM.KAFAMI TOPLAMAM LAZIM. ŞİMDİDEN YENİ YILINIZI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM SAĞLIK HUZUR MUTLULUK OLSUN YÜZLERİNİZ HERDAİM GÜLSÜN . ALLAH'A EMANET OLUN HAYIRLI AKŞAMLAR KEYİFLİ OKUMALAR...
Biz gelinlerle bir arabaya damatlar diğer arabada arkalı önlü düğün yerine geldik. Ben hemen Feyza'nın yanına uçtum . Yüzünü iyice kapattım. Ali de damatlara işaret etti. Selçuk sıkıntıyla Feyza'nın yanına Umutta Hayatın yanındaki yerini aldı. Sevinenler birbirine utanarak bakanlar bir an önce birbirine kavuşmak için yanıp tutuşanlar ah ah zamane gençlik. Feyzan'ın koluna giren Selçuk onunla beraber bahçeye doğru adımlamaya başladılar. Nikah için herşey hazırdı. Sırayla oturdular.Şahitler ve memurda gelince nikah iki dakikada kıyıldı. Bir aksilik olmadan Selçuk bir maraz çıkarmadan bitti çok şükür. Ama bir türlü yüzü gülmeyen iki kişi canımı sıkıyordu.
"Ali neyin var be adam herkes sana bakıyor hayırdır."
"Senin o eşekoglu eşek tabi babası hariç sıktı kim olacak."
"Ne dedi gene?"
"Ne dese beğenin eğer kızı beğenmezse geri gönderecekmiş beyim salak."
"Şişşt salak denir mi? Hiç düpedüz aptal." ikimizde sırıtıyorduk.
"Sen izin versen Feyza da eğlenceye katılsa hakkıdır çocuğun" dedim.
"Bir yukarıya çıksınlar da belki aşağıya inmek istemezler he"
"Ya var ya sen olman ha düşündüğüne bak be adam kaç yaş alırsan al hep cinliğe mi çalışır beynin."
"Biz de mi kaçsak. Hem ne bu üstündeki bana buradaki bütün erkekleri öldür diyon kadın. Hiç mi beni düşünmüyon."
"Ya yeter valla sen varken kim buna cüret eder ."
"Ver bir dudak ta gönlüm şenlensin Yaren ."
"Sana şuradan okkalı bir tokat veriyim ister misin?. Hadi hadi misafirler bizi bekler. Eğlenelim koçişim bugün bizim günümüz.
"Arzuuu Demir hadi dans edelim. Semih kaldır Deniz'i sende. Bizler çalınan şarkılarla coşuyorduk ta içerde durumlar nasıldı. İnşallah bir sorun çıkmaz.
*******
Gerim gerim geriliyordum . Yüzümdeki şal da sıktıkça sıkıyordu. Bir bitse bu gece Allah'ım sen biliyorsun. Bana yardım et Rabbim. Elim kalbimde yüzüm ateş gibi yanıyordu. Ne yapsam yüzümü açsam mı? Nerde bu adam gelemedi bi?. Öcü müyüm ben .İnsan bir merak etmez mi? . İn miyim? cin miyim? Off canım da sıkıldı. Aşağıda millet eğlenirken ben burada tıkılıp kaldım. Hem artık evliyiz. Gel de ben de gidip iki döktürüyüm. Sonra kapım tıklandı. Heyecanlandım mı? Evettt.
"Benim güzel kızım canım yavrum . Hoş geldin evimize bize sefalar getirdin. Bu benim aptal oğlum kaçmış bugün o yok yanında olmayacak sen de burada sıkılma hadi in aşağıya. Onun için senden özür dilerim. Şalını aç artık dilediğin gibi eğlen yavrum. Bu düğün senin düğünün. Sana yardım etmemi ister misin?" yüzüm düştü ne yani beni böyle bırakıp gitti mi?. Ne bekliyordun ki Feyza. Adam haklı görmeden evlendi. Aman şimdi bunu düşünemem.
"Yok anne ben gelirim."
"Tamam kızım Feyzam üzülme biz yanındayız."
"Annem asıl siz dert etmeyin ben iyiyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANATSIZ KUŞ(TAMAMLANDI)
Fiksi RemajaBİR KADIN DÜŞÜNÜN HAYATA KARŞI HİÇ BİR BEKLENTİSİ YOK BİR ADAM DÜŞÜNÜN ACIMASIZ SADECE İSTEDİĞİNİ ALAN BU İKİSİ İÇİN HAYAT SÜPRİZLERE GEBE.