22.Bölüm

110 27 2
                                    

Merhaba arkadaşlar yine beğenip severek okuyacağınız bir bölümle karşınızdayım. Yalnız gerçekten üzülüyorum .Bölümü okuyan hayalet okuyucularıma sesleniyorum .Lütfen begeni butonuna basıp begenilerini yapsınlar . Ve şimdi gelelim soruma sizlerden bir şey istiyorum bölümleri okuyorsunuz begendiğiniz karakter kim ve nedeniyle belirtip yazarsanız sevinirim.

 Ve şimdi gelelim soruma sizlerden bir şey istiyorum bölümleri okuyorsunuz begendiğiniz karakter kim ve nedeniyle belirtip yazarsanız sevinirim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Bir daha tekrar etmeyeceğim Deniz burada ne işin var. "sinirden tepemden dumanlar çıkıyordu. Birde gözleriyle beni öldürmek isteyen kardeş bozuntusu vardı.

"Bunca zamandan sonra bana soracağın soru bu kocacığım aşk olsun" diyerek beni delirtiyordu Deniz.

"Ben senin kocan değilim hiç de olmadım bunu sende biliyorsun "

"Öylemiydi hatırlamıyorum çok zaman geçti üstünden "dedi dudağı kıvrılmıştı sinsice gözlerime bakıyordu.

Onu kolundan tutup tam kapıdan çıkacaktım ki Arzu'nun inlemesiyle kendime geldim .Tabi ya seni nasıl unuttum ben kahretsin ne yaptın böyle kendine. Hemen onun yanına gittim saçları yüzünü kapatmış ter içinde sayıklıyordu. Şu iki günde bir gül gibi sararıp solmuştu can parem. Kollarına baktığımda usta ellerin işi olduğunu anlamıştım. Gözlerim Demir'i buldu. Anlat dedim soğuk sesimle.

"Ne bilmek istiyorsun .Artık sevgilinle aranda ne geçtiyse kapıma kanlar içinde geldi. En azından ben ona sırtımı dönmedim senin yıllar önce yaptığını ben yapmadım .Sen adi bir insansın biliyorsun değil mi?. Bir de utanmadan ablamın yüzüne bakıyorsun yazık çok yazık." Yüzüme iğrenerek bakıyordu. Daha fazla burada bunlarla kalmaya niyetim yoktu. Arzu 'yu kucaklayacaktım ki Demir engel oldu.

"Onu daha fazla sarsma burada kalsın ben ilgilenirim hem daha tam kanaması durmadı. En azında 24 saat dolsun sonra ne istersen onu yap beni ilgilendirmez . "Derin bir iç çektim ."

"Bak ben doktorum her ne kadar sen güvenilmez bir insan olsan da ben senin gibi değilim ona bir şey olmayacak bana güven." dedi Demir. Gözlerimi tamam anlamında yumdum.

Saçlarımı ellerimle karıştırıyordum. Öfkem tüm şehri yakıp kavururdu. Hangisine kızıp sinirlendiğimi bilmiyordum Şurada ölü gibi yatan kıza mı yoksa varlığını bile unuttuğum kadına mı?.

"Sen benle geliyorsun hemen ve sen doktor bozuntusu kılına zarar gelirse seni benim elimden kimse alamaz anladın mı?"

"Senle hiçbir yere gelmiyorum defol buradan."sinirle ona bakıp.

"Sana fikrini sormadım düş peşime." Kapıya vardığım da tekrar yüzüne baktım öfkeyle.

"5dk. Kadar lobide ol" deyip çıktım .Giderken de Ali'yi aradım .Birisiyle konuşmazsam çatlayacaktım .Allah'ım nasıl bir gündü böyle.

"Efendim Semih." diyerek açtı telefonu Ali.

"Ali şu anda buradan kaçmak istiyorum. Bugün kabus gibi bir gün geçirdim."sıkıntıyla nefesimi dışarı verdim.

KANATSIZ KUŞ(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin