***3 SAAT SONRA***
"Hocam hocam görmeniz gereken bir durum var .Neler oluyor orada çekilin çekilin aman Allah'ım ne olmuş bu kıza böyle kim getirmiş durum ne ."
"Hocam bilmiyoruz kimin getirdiğini hemen tomografiye alacağız "
"Tamam damar yolu açın hemen BT 'si çekilsin ultrasyonda istiyorum iç kanaması olabilir kolunda da sanırım önceye ait bir kırık var açın onunda icabına bakın ameliyathane hazır olsun hadi hadi oyalanmadan dediklerim yapılsın sonuçlar elimde olsun sen hemen hastane polisine haber ver kimlik araştırılsın Kan grubuna da bakın takviye hazır olsun."
"Kimsin küçük kimsin ve üstünden kim geçti senin neye bulaştın böyle umarım ölmezsin umarım".
***YAKLAŞIK YARIM SAAT SONRA***.
"Doktor bey kimliksiz hastanın sonuçları "
"Hemen ameliyathaneye koşşş hazırlasınlar hastayı yoksa kaybedeceğiz çabuk"
"Hocam durum vahim çok kanaması var durduramıyoruum off dayan güzellik dayan hadi hadi. İç organları çok hasar görmüş ona kamyon mu çarpmış acaba "
"Ona ne çarpmış bilmiyorum ama böyle giderse kaybederiz kanamadan gider bence bilerek onu buraya bıraktı yada bıraktılar.
***3 SAAT ÖNCE***
Kızla arabada giderken birden U dönüşü yapıp Yareni koyduğum alana doğru geldim. Vicdanım beni kıza doğru çekiyordu . Tekrar nabzına bakmak için eğildiğimde kızın mırladığını işitince kucakladığım gibi arabaya taşıdım. Ne olursa olsun onu kurda kuşa bırakmazdım ölecekse de birileri olmalıydı yanında en azından ona bu kadarını yapabilirdim. Biraz olsun yüreğim soğurdu belki. Hastane otoparkına geldiğinde şapka ve gözlüğümü takıp kızı kucaklayıp kuytu olmayacak bir yere bırakıp hızla oradan uzaklaştım .Artık emin ellerdeydi .Kendimi de rahatça patronumun elinde ruhumu verebilirdim. Bu düşüncelerle eve doğru geldim . Odama çıktım . Abdest aldım iki rekat namaz kılıp tövbemi tamamladım.Aşağıya inip patronumun önünde el pençe durdum infazımın gelmesini beklerken;
"Evet Kazım efendi geldin öylemi" diyerek gürleyen sesle arkasını döndü ve ateş saçan gözleriyle göz göze geldim.
"Geldim abi ne istersen yap buyur etimde kemiğimde yolunda fedadır sana"deyip tam diz çökecekken
"Kalk Kazım kalk sorgu olmadan hesap sorulmaz sana ben mi öğreteceğim . Aaa ama tabi ki öğreteceğim benim ne zamandır laflarım dinlenmiyor Kazım "böyle dedikten sonra peş peşe birkaç yumruk salladı üstüme doğru.
"Haklısın abi ben sadece ufak bir korkutma olsun dedim o şerefsizlerin böyle bir şey yapacaklarını nerden bilebilirdim abi yoksa sende biliyorsun "Ama Yaman durmuyordu .Sağlı sollu yumruklar benim yüzümde patlıyordu. Yüzüm gözüm kan revan içindeydi .
"Bir daha Kazım böyle bir şey olursa git kafana sık beni oyalama anladın mı yıkıl şimdi gözümün önünden ha bu arada kızı ne yaptın "Kazım buna şimdi ne demesi gerekirdi. Tabi ki doğruyu "kız hastanede abi öldüyse de kaldıysa da artık".
"Tamam defol şimdi gözüm görmesin" yorgun bedenini koltuğa bıraktı Yaman kızın ölmemesi için bildiği bütün duaları ediyordu içinden .
**YARENİN DURUMU DOKTOR ODASI**
"Hocam hastane polisi sizi görmek istiyor. " bunu söylerken kapıdan sekreterim kafasını uzatmış benim ne diyeceğimi merak ediyordu.
"Tamam kızım al içeri memur arkadaşı." İçeri girmesi için yol vermişti sekreter kız gelen polise.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANATSIZ KUŞ(TAMAMLANDI)
Teen FictionBİR KADIN DÜŞÜNÜN HAYATA KARŞI HİÇ BİR BEKLENTİSİ YOK BİR ADAM DÜŞÜNÜN ACIMASIZ SADECE İSTEDİĞİNİ ALAN BU İKİSİ İÇİN HAYAT SÜPRİZLERE GEBE.