19. Bölüm

120 26 2
                                    

Off kafam kazan gibiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Off kafam kazan gibiydi. Eve geç geldim ve o halde yatağa atmıştım kendimi. Sabah güç bela kalktığımda saat 11: 00'e geliyordu. İyi ki bu söz işini hafta sonuna almışlardı yoksa iş zamanı bu halde gidemezdim hiçbir yere. Banyoya gidip aynada kendime bakınca yüzümü buruşturdum resmen yaratık gibi olmuşum. Makyajım akmış suratım birbirine girmiş çamur gibiydi. Banyo yapsam hiç fena olmayacaktı. Sıcak suyun altında rahatladım .İşimi bitirip bornozumu giyip çıktım. Tam üstümü giyinecektim ki telefonum çaldı. Arayan Yarendi.

"Arzu nasılsın ."Bense yatağa yayılıp konuşmama devam ediyordum.

"Kolumu kaldıracak halim yok ne geceydi ya hala gülüyorum . En son hatırladığım masanın üstünde göbek attığımız sahne geliyor gözümün önüme .Ayy Metin doktorda ne cevherler varmış. Adamın içinden dansöz çıktı resmen kırıldım gülmekten çok güzeldi be Yaren umarım hep mutlu olursun canım senin adına gerçekten seviniyorum . Bizim ruhsuz patronu dize getirdin ya daha ne diyeyim ."darısı sevmek isteyenlerin başına dedim içimden.

"Ne yapacaksın bugün "

"Hiç bir şey sadece uyuyacağım izin verirseniz tabi senin o psikopat sevgilin yüzünden anamdan emdiğim burnumdan geldi kaç gündür doğru düzgün evimde vakit geçiremedim. Yani kısacası evdeyim cicim."

"Anladım sıkılırsan arada bir şeyler yaparız tamam mı."

"Tamam güzellik öptüm selam herkese" Telefonu kapattım . Islak saçlarımı havluyla kurulayacaktım ki bu seferde kapımın zili çalmaya başladı. Yok bugün bana rahat yok anlaşılan kimsin bir bırakın ya bir bırakın .Kapının dürbününden baktım ve kaldım .Bu olamaz yooo buraya kadar gelmiş olamaz değil mi . Bir iki adım geriye gittim gözüm hala kapının ziline parmağını dayamış ısrarla çalmaya devam eden kişideydi.

"Arzu biliyorum ordasın komşuların rahatsız olmasını istemiyorsan aç şu kapıyı."

"Git buradan neden geldin ki" sabah sabah sinirlendirecek bir şey çıkmıştı.

"Keyfimden aç yoksa kötü olacak senin için kırılan bir kapın olsun istemezsin"

Ayaklarımı sinirle yere vurup kilitlerini bir bir açmaya başladım .Son olaydan sonra daha da dikkatli davranıyordum .Kapının kıyısından kafamı uzattım ve karşımda ki münasebetsizle karşı karşıyaydım.

"Evet ne diyeceksen de ve git işim var."

"Öyle mi küçük hanım ne işi acaba "

"Sana ne be sen kimsin ki soruyorsun"

"Bana bak aç şu kapıyı millete reklam oluyoruz. "kızgın kızgın suratıma bakıyordu.

"Üstüm uygun değil açamam be adam anlamanda mı yok dağ başımı burası ya ."

"Çekil kenara başlatma üstünden başından .Ekmeklerim soğudu senin yüzünden "beni itip içeri girmişti Yaman öküzü.

"Ne ekmeği ne diyorsun sen ."

KANATSIZ KUŞ(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin