***Arkadaşlar merhaba bazen bölümler geç gelebiliyor malum benimde sorumluluklarım var ara ara geçte olsa yazıp atacağım okuyup mesaj atan herkese sevgi ve öpücüklerimi yolluyorum sizleri seviyorum iyi okumalar***
Arzuyla beraber hastaneden çıkmış eve doğru gidiyorduk . Doktorun çektiği röntgende iki yerde kırık olduğunu ve alçıya alınması gerektiğini söyledi .İki ay alçıda kalacaktı Sonra kontrole gidince çıkartılacaktı eğer olmazsa ameliyattı .Reçeteyi Arzu'ya uzatmış yapılması gerekli olanları söylemişti doktor. Arabada ikimizden de çıt çıkmıyordu. Dayanamayan Arzu olmuştu.
"Artık dökülsen şiştim kaç saattir ya acı bana da."
"Belki sonra Arzu şimdi değil çok ağrım var gidip uyumak istiyorum." Dedim camdan bakarak ne söyleyebilirdim ki Arzu'ya bana az kalsın tecavüz mü edecekti diyecektim gözlerimi kapattığımda yaşadığım sahne geliyordu önüme. Elinden kurtulmak için attığım tekmeler işe yaramıyordu .O kadar güçlü bir şekilde sarmalamıştı ki benim çırpınışlarım boşunaydı. Zorla öpüşmüştüm onunla hala etkisinden kurtulamıyordum .ilk önce usul usul yaklaşmaya başladı ben gözlerindeki değişimi görebiliyordum o öyle bana doğru gelirken bense arka arka gidiyordum ve elime ne gelirse fırlatıyordum .Baktım atacak bir şey kalmayınca da kapıya doğru koşmak istedim ama o benim ne yapacağımı önceden kestirdiği için ben den önce davranıp belimden kavradığı gibi duvara yasladı. Resmen duvarla bütünleşmiştim. Bir de bana arsız arsız "Kaçacak yerin kalmadı şimdi ne yapacaksın bakalım diyerek üzerime eğilip beni tutkuyla öpmeye başladı. Bir yandan öpüşünü derinleştirirken elleriyle de vücudumu keşfe çıkmıştı. Ben itmeye çalıştıkça o kendini bana daha çok bastırıyordu. Kasığındaki sertliği benim kasık hizama bastırdıkça gözlerim büyümüştü yeter dedim iç sesimle harekete geçmiştim. Var gücümle itip kasığına tekmemi geçirdim o iki büklüm öne doğru eğilince de kafamı gömdüm suratına doğru. Benim zaten acım bana yeterdi sağlam geldiğim bu yerde hem kolu kırılmış hem de az kalsın tecavüze uğrayacaktım işe bak .
Eve gelir gelmez kendimi odaya attım O kadar şiddetli bir şekilde ağlıyordum ki göz yaslarımla yatağı bile ıslatmıştım. Gör bakalım baba bozuntusu gör beni kime emanet ettiğini .Yaşadığım bence korkunçtu. Ne kadar saat ağladım bilmiyorum sonra sızmışım. Hiç uyanmayım ben böylece kalayım .
Ayı günü haftayı bıraktım artık kendimden nefret ediyordum .Ben bu kadar iradesiz miyim neden her kötü şey beni buluyordu. Gözlerim tavana doğru perdelerin hepsi kapalı yatağın içinde öylece yatıyordum kaç gündür böyleydim bilmiyorum. Sonra Arzunun sesini duydum kapıda;
"Yaren hadi aç kapıyı bak ağaç oldum burada" bağırıyordu artık çünkü kapıya her gelişinde ben ona hiç cevap vermiyordum. Bende dayanamıyordum artık gitmesi lazım ne bu böyle
"Arzu lütfen git beni yalnız bırak ne olur ya kaç gündür kapımdan ayrılmadın sen uyumaz yemez içmez hatta işemez türlerden misin "
"Sayenizde öyle olduk hanımefendi. Bak nerdeyse bir hafta olacak ne yedin ne içtin ne uyudun. Hastaneden geldiğimiz den beri kapattın odaya kendini hadi kendine acımıyon bari bana acı . Hem Cavidan teyzede arıyor artık yalan da bulamıyorum söyleyecek kadın merak içinde sesini bari duysa. Bak kimi istersen çağıracağım söz hadi güzel gözlüm çık şu odadan.
"Gittttttt kimseyi istemiyorum böyle iyiyim gittt"
Arzu içerde ne yapacağını düşünüyordu.
"Allah'ım ne yapsam ne yapsam "böyle deli dana gibi evin içinde dolanmaktansa Semih'i aramak en iyisi olacak o bilir ne yapacağımızı diyerek telefonu beyaz sehpanın üstünden alıp arama tuşuna bastım"Alo Semih ben ne yapacağımı bilmiyorum her şeyi denedim o manyak herif benim arkadaşıma ne yaptı bilmiyorum ama bunun hesabı sorulacak kızın durumu ciddi ne yapsak çatladı artık kafam basmıyor ESOES veriyor bünyem. Kurtar beni."dedi Arzu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANATSIZ KUŞ(TAMAMLANDI)
JugendliteraturBİR KADIN DÜŞÜNÜN HAYATA KARŞI HİÇ BİR BEKLENTİSİ YOK BİR ADAM DÜŞÜNÜN ACIMASIZ SADECE İSTEDİĞİNİ ALAN BU İKİSİ İÇİN HAYAT SÜPRİZLERE GEBE.