6. Bölüm

273 45 8
                                    

*ALLAH İKİ İNSANI NEDENSİZ BİR ARAYA GETİRMEZ YA İMTİHAN ,YA SEVDA, BİRİNE SABIR;DİĞERİNE ŞÜKÜR VE DUA GEREKİR.*

"Neymiş bu şart" dedim artık duyacağım şey beni meraklandırmıyordu.

"Ali bey 'le evlenip ona varis vermeniz." Dedi Semih .

"Neeeeeeeeee"

"Sen ne dediğinin farkında mısın . Ben oradan bakılınca neyim ha!"

"Aman efendim estağfurullah o ne demek." Dedi kekeleyerek Semih.

"Seni anlamaya çalışıyorum sabahtan beri ama yeter. Tamam sağ ol buraya kadar artık senin üstüne atlayıp parçalamamak için resmen kendime işkence ediyorum. Bak güzel kardeşim ben tanımadığım bilmediğim özellikle sevmediğim bir adamın değil çocuğunu evinin tozunu dahi almam .Şimdi bunu git o Ali takozuna anlat. Hadi güzel kardeşim selametle yoksa elimden bir kaza çıkacak.

Benim bağırmama doktor civanım yetişti. "Yaren ne oluyor burada. Sesin ta koridorun sonundan duyuluyor."

"Önemli bir durum yok doktor bey bende gidiyordum ,umarım sağlıklı bir şekilde dediklerimi düşününce hak vereceksin Yaren bu benim kartım ara beni ".

"Bak hala konuşuyor "

"Yaren sakin sizde gitseniz iyi olacak beyefendi hastanın dinlenmesi lazım". Dedi doktorum.

Semih daha fazla konuşmadan gitti. Bense sinir katsayım bin yüzlerdeydi."

"İyimisin Yaren ağrın yanan yerlerinde sızın var mı?"

"Valla doktorcuğum bilmiyorum ki ağrım nerde geri zekalı herif geldi bütün dengemi altüst etti yok vasiyetmiş yok çocukmuş. Alsın o parayı münasip bir taraflarına taksın. HOPPSS çok özür dilerim Metin bey yani doktorcuğum."

"İlahi deli kız bu acında dahi dik bir duruş sergiliyorsun .Seni anlıyorum. Sıkıntını kimseye göstermek istemiyorsun ama Yaren sen robot değilsin. Bak haftalardır buradasın. Teyzenin ölümü senin suçun değil nerdeyse 3 hafta olacak terapiler işe yaramıyor neden çünkü sen iyileşmek istemiyorsun."

"Bak doktor civanım aman işte her neysen beni bana bırak sen yaz oradan beni bizimkilere kavuşturacak bir şey sen sağ ben selamet".

" Bak Yaren kızmaya başlıyorum neden anlamıyorsun senin iyi olman ayakta olman lazım bak giden kişininin dediklerini duydum. Bence bir düşün derim".

"Ne yani sevmediğim hatta tanımadığım bir adamın nasıl çocuğunu doğururum yapmayın lütfen."

"Kızım adam gel de hemen koynuma gir mi diyor herhalde bir tanışma olacak değil mi sonra en önemlisi nikah ".

"Aman neyse ne ilgilenmiyorum para için çocuk mu yapılır.

"Yaren bir de şöyle düşün senin içinde büyüyen bir canlı kanından canından .Sen doğuracaksın sen büyüteceksin sen yetiştireceksin. Sonra onu koruyup kollayacaksın. Nasıl güzel bir duygu annelik. Herkes ister anne olmak bu duyguyu tatmayan onca kadın varken sen elinin tersiyle itersin.

"Bilmiyorum doktor bu çok hassas bir konu çok düşünmek lazım sonuç olarak benim sorumluluğunda bir çocuk büyüyecek ve ben onu parayla değişeceğim yok olmaz yapamam hem benim için çok ters ."

"Sen bilirsin Yaren belki bir yuvan olur ha böylece çocuğundan ayrılmamış olursun."

"İyide doktor civanım ben sevecek miyim adamı o beni isteyecek mi?. Ben şimdiden kıllandım bu adama karşıma gelse herhalde atlar boğarım".

"Boşuna deli demiyorum sana. O işler öyle olmaz kızım zeka .Siz kadınların zekaları her zaman hinliklere fena çalışır".

"Bak bak birde uzman edasıyla konuşuyorsun doktor civanım".

"Eee bu saçları değirmende ağartmadık onca zaman.
Yaren senin için gerçekten üzülüyorum. Lütfen artık kendini düşün ve iyileş. Bu hayatı sen seçmedin yada olayların böyle olması senin suçun değil . Ve sen böyle kıçının üstünde yatarak bunları yapamazsın .Yarından itibaren buradan çıkıyorsun .Ama bu demek olmuyor ki ben den kurtulacaksın ayda bir gelip bana yaptıklarının raporunu vereceksin anladın mı"?

"Aman iyi be ne kıymetli hastanen varmış al da başına çal doktor dedik bağrımıza bastık oda beni kovuyor".

"Keşke kovsam bu ciğer var ya bu ciğer işte ne yaparsın .İlk önce senin şu ev sorununu çözelim .Eğer kabul edersen seni bir akrabamın yanına yerleştiriyim, şimdilik ne dersin. Teyzem biraz huysuz mızmız birazda aksidir ama iyi kadındır .Hem ilgilenirsin hem de başını sokacak bir yerin olur .Bakarsın anlaşırsınız tamamen bakımını üstlenir parada kazanırsın."

"Tamam derim sanki başka bir şansım mı var".

"Peki o zaman yıllardır teyzem de yalnızdı . İkiniz birbirinize iyi geleceksiniz."

"Doktor teyzen bana emanet ben ona ikimizde Allah'a emanet ver bakalım adresi malum yarın Abbas yolcu .Bakalım Mevlam ne eyler neylerse güzel eyler. Umarım sizin yüzünüzü kara çıkarmam." Ertesi gün hastaneden çıktım. Bacaklarımdaki yanıklar yüzünden doğru düzgün yürüyemiyordum .Doktorumun bana verdiği adres elimde ne yapsam diye düşünürken bir taksiye bineyim bari diyerek iç sesimin yönlendirmesiyle karar verdim .Doktor şimdilik beni idare etsin diye cebime harçlık ta koymuştu .Allah razı olsun bu dünyada iyi insanlarda vardı. Verdiği adrese gelmeden önce şoföre mezarlığın adresini verdim. Bir saat sonra mezar kapısının önündeydim. İçeri doğru dilim de dua gözlerimde yaşla anacığımla teyzemin yanındaydım.

" Ben geldim annem ben geldim. Bakmalara doyamadığım kokuna gülüşüne hasret kaldığım bak yanındayım. Sizler burada yan yana .Ben şu koca hayatta bir başıma kimsem kalmadı. Annem biliyormusun babam için geldiler para bırakmış mal mülk bırakmış bize hiç birini istemedim. Bana sen lazımdın napayım onun verdiklerini değil mi ?.Bunca zaman yoktu . Birde ne demiş babam olacak kişi beni amcamın oğluyla evlendirecekmiş .Nah evlenirim ha bir de paşama çocuk verecekmişim bak bak kır kafasını akıt pekmezini ama ben o şeytana uymayacağım senin burada da üzülmeni istemem ki gül yüzlüm. Teyzem ana yarım koruyamadım seni kurtaramadım. Hakkını helal et sen de anam da.Sonra mezarların ortalarına doğru uzandım sanki ikisi de yanımda da sarılmak istemiştim. Şimdi teyzem olsaydın deli kız derdin keşke delirsem de bu yaşadıklarımı unutsam" .

Sonra birden aydınlık olan gök kararmaya şimşekler çakmaya başladı .Öyle bir yağıyordu ki bardaktan boşalırcasına gördünüz mü anam yerler gökler bile ağlıyor bana. Ne kadar zaman orda öylece kaldım bilmiyorum. Kafamı kaldırdığımda aksam olmuş hala yağmur yağmaya devam ediyordu .Sırılsıklam olmuş her tarafım ağrıyordu takatimin sınırındaydım, kalktım bir Fatiha okuyup çıkışa doğru ilerlerdim Yanan yerlerim öyle sızlıyordu ki ayağım kaymasıyla tökezledim tam düşecektim ki bir çift el tuttu beni. Kafamı kaldırıp karşımdaki adama baktım. Uzun boylu hafif çıkmış sakalları vardı. Ve çok ürkütücü bakışları korkusuz olan ben bile tırsmıştım gözlerindeki harelerden.

"İyimisin bir şey oldu mu ayağına neden seke seke yürüyorsun hastaneye gidebiliriz dedi bana bakarak."

"Yok iyiyim bir şeyim yok " dedim . Nasıl bir seyim yoktu ki acaba kilotuma kadar ıslanmıştım Üstüm başım su içindeydi. Gözümün önünü dahi zor görüyordum. Oda benim yüzümden sırılsıklam olmuştu.

" Bana bir taksi çağırabilir misin "dedim.

"Arabam ilerde gel gideceğin yere götürüyüm" .Dedi uzun boylu adam.

"Yo sağ ol benim yüzümden ıslandınız zaten siz taksiyi çağırın yeter ."Karşıdan gelen taksiyi durdurup binmeme yardım etti ama gözlerini hiç benden çekmiyordu .Neden rahatsız olmamıştım ki acaba şimdiye kadar kafasına bir şey yemiş olmalıydı ama ben saf salak bir şekilde öyle bakıyordum."Teşekkür ederim " diyerek doktorumun verdiği adrese doğru yola çikmıştım. Kimdi acaba ve ben neden ondan bu kadar etkilendim.

***SİZCE KİM ACABA ?***

KANATSIZ KUŞ(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin