20. Bölüm

118 27 6
                                    

Sıkıntıyla eve geldim ama içim içimi yiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sıkıntıyla eve geldim ama içim içimi yiyordu. Arzuyla konuştuğum halde hiçbir şeyin düzelmeyeceğini biliyordum. Sonra bahçeden araba sesi geldi .Pencereden bakınca Ali 'nin dağılmış yüzünü gördüm. Birden adımı bağırmaya başladı.  Ahh tabii yine bilet bana kesilmişti. Bıkkınca merdivenlerden aşağıya indim

"Yarennnn nerdesin sana diyorum sana nereye gömdüysen kafanı çıkar ve buraya gel hemen ."Ali salonda dört dönüyordu.

"Yarennnnn" ceketini çıkardığı gibi koltuğun üstüne fırlattı.

"Ne var adımımı ezberliyorsun be adam ne oldu .Hem ne bu halin yüzün gözün perişan vaziyette yine kimin tavuğuna kış dedin."Ben ardından geleceği adım gibi biliyordum. Can alıcı gözlerle üstüme üstüme gelmeye başladı. Kaçmam mı lazım evet ama çok geç kaldım çünkü bileğimden tutmuştu bile .

"Bana o puştla ne konuştuğunu hemen söyle?" ben bileğimi kurtarmak istedikçe o sıkıyordu.

"İlk önce şu pençelerini üstümden çek ve adam gibi sor ne soracaksan." Bende burnumu dikleştirip bakışlarımı çekmeden konuşuyordum karşısında.

"Lan sen eceline mi susadın ha iki yüz verdik diye tepeme mi bineceksin ben sana o itle konuşmayacaksın demedim mi sen neyin derdindesin lan beni katil mi edeceksin "burnundan soluyordu.

"Ben sana açıklama yapmak zorunda değilim .Asıl sen kimsin ha kimsin bana hesap soruyorsun ben istediğimle görüşür konuşurum ne hakla karışırsın."

"Biz neyiz Yaren parmağına taktığınıda mı yok sayıyorsun benimsin lan benim etinle kemiğinle benimsin."

"Ben senin kölen değilim "

"Bana bak öyle aklına eseni yapamazsın benim bir itibarım var ve sen bunu kirletiyorsun o şerefsizle burun buruna ne konuşuyorsun ha gördüm lan gördüm sizi bu kadar önemli ne var aranızda "artık ok yaydan fırlamak üzereydi.

"Hay ben senin itibarına da sana da senin o manyak beyninin içindekilere de tüküreyim "tam gidecektim ki beni kendine hapsetti .

"Söyle Yaren lütfen bak daha fazla kırıcı olmadan söyle" yüzüme ılık nefesi vuruyordu. Gözlerimin içine bakarak konuşması beni istemeden de olsa anlatmaya zorluyordu.

"Önce sen anlat ne oldu .Neden bu haldesin." bende onun bana anlatmasını bekleyecektim.

"Senin yüzünden saatlerce seni aradım cevap vermedin Sonra Semih'in sekreteri seninle buluşacağını söyledi gelince her şeyi anlattı kan beynime çıktı. Sen beni nasıl yok sayarsın ha nasıl.?"

"Sende onu dövdün öyle mi?"

"Ne o çok acıdın eski x aşkına ha çok mu üzüldün istersen git hadi onun durumu benimkinden daha vahim üzüldüysen daha kapı ne duruyorsun gitsene "arkasını dönüp saçlarının arasından ellerini geçiriyordu.

KANATSIZ KUŞ(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin