3 .Bölüm

384 52 10
                                    

" TIRTIL YOLUN SONU DEDİĞİNDE ALLAH KELEBEK DEMİŞ. HİÇ BİRİMİZ BİZİ BEKLEYEN GÜZELLİKLERİ BİLEMEYİZ."

"Babam dediniz değil mi yanlış duymadım."

"Hayır yanlış duymadınız ben bu ailenin hem bir ferdiyim hem de avukatıyım . Buraya sizinle babanız hakkında konuşmaya geldim."

Gözlerimi kapatıp saçlarımın arasından ellerimi geçirdim, istediğiniz gibi olsun avukat anlat bakalım ne anlatacaksan. "dedim.

Semih tamam der gibi başını sallayıp rahat konuşmak için benim yattığım yatağın yanındaki yeşil koltuğa geçip oturdu. Elin de ki dosyaları yatağın ucuna bıraktı. O esnada dosyanın içindeki fotoğraf

dikkatimi çekti .Semih anlamış olacak ki dosyayı bana uzattı. Ellerim titriyordu. Açıp fotoğrafı aldım. Evet bu oydu . Evde bulduğumla aynıydı. Demek annemde saklamıştı. Peki neden bir kere görmeme izin vermemişti. Hayır ağlamayacağım onun için .

"Başla bakalım seni dinliyorum. Nasıl olsa burada zaman bol".dedim.

"Öncelikle Yaren hanım başınız sağolsun. Bu elim kaza kimsenin suçu değil .Yapılan araştırma sonucu elektirik kaçağından çıktığı tespit edilmiş .Bunun için yapılacak bir şey yok .Gelelim asıl konumuza babanız Cemil bey ve size .Kısaca konuyu özetleyecek olursak siz babanız hakkında ne kadar bilgiye sahipsiniz Yaren hanım. "HİÇ" hiçbir bilgim yok".

"Peki o zaman dinleyin. Cemil bey ve anneniz evliliklerinin 3. yılında ayrılıyorlar. O zamanlarda siz tahminen 2,5 yaşında olmalısınız .Ama boşanmıyorlar anlayacağınız evlilikleri devam ediyor. Bu esnada anneniz giderken ardında hiç biz iz bırakmıyor . Babanız sizleri çok arıyor ama sonuç başarısız."

"Aramış öylemi aramış . Madem bu kadar zenginse neden bulamamış dedikleriniz bana pek inandırıcı gelmedi . Arayan insan bulurdu. Oda pek umursamamış olacak ki durumu kabullenmiş. "

"Sizin gözünüzle bakılınca böyle görünmesi normal."

"Peki neden ayrılmışlar".

"Eee babanız annenizi aldatmış Anneniz bunu öğrenince apar topar sizi de alıp gitmiş.

Aradan yaklaşık on yıl geçmişti. Bir gün beni aradı. Sana vereceğim adrese git ve onları izle dedi. Yani sizi bulmuştu. O sırada çok hastaydı. Ben sizi uzaktan izleyip babanıza rapor veriyordum. Babanızın gözü hep sizin üstünüzdeydi. Ta ki anneniz ölesiye kadar."

"Ya sen ne söylediğinin farkında mısın yok izlemiş yok bilmem ne . Burada senin karşında salak mı var. Madem bizi bulmuş gelip çekip alsaydı ya annem en azında hayatta olurdu."

"Biz annemle ne zor zamanlar geçirdik biliyormusunuz . Annem hastalandığında ben dilenmemek için gittim bulaşık yıkadım .Sağda solda araba camı temizledim. Mendil sattım Hatta garsonluk bile yaptım .Üç kuruş kazanmak için gece gündüz çalıştım o çocuk halimle sen gelmiş bana babamı övüyorsun .Asla benim için yok öyle biri yok .Şimdi geldiğin gibi gidiyorsun."

"Bakın Yaren hanım haklısınız ama bilmediğiniz bir şey var. Cemil bey sizi bulunca annenizle konuşmuş fakat anneniz affetmedi ne kendini nede parasını istedi, hal böyle olunca uzaktan da olsa sizi görmek onu rahatlatıyordu."

"Benim için hiçbir önemi yok . Benim yalnız geçen yıllarımı bana geri verebilir mi annemi bana geri getirir mi onu nasıl affederim bana bir sarılmayı dahi çok gören bir insan benim babam olamaz. "

"Olur mu efendim hangi ata evladını atar yada yok sayar babanızda böyle insan değil emin olun sizi sizden daha çok düşünüyordu. Onun için beni iyi dinleyin. Babanız dediğim gibi zengin bir iş adamıydı. Ölmeden önce size bir vasiyet bıraktı .Sizin bankadaki paranızı amcanızın oğlu Ali bey idare ediyor o parayı alabilmeniz için hem babanızın hem de Ali bey'in ortak şartları var."

"Neymiş bu şart" dedi Yaren artık duyacağı şey onu meraklandırmıyordu.

ALİ BEY'LE EVLENİP ONA BİR VARİS VERMENİZ.

"NEEEEEEEEEE"

Acaba Yaren ne yapacak yorumlarınızı bekliyorum .Sevgilerle.

KANATSIZ KUŞ(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin