3.Den

703 52 10
                                    

Přeživší

Procházeli jsme se po pláži. Ne nemyslím romantiku ale hledáme přeživší. Koukali jsme se všude. Ale pak jsme zahlédli další trosky letadla. Rychle jsme se rozběhli aby jsme se podívali. Když jsme tam dorazili byli tam další lidé. Když se nás všimli tak šli směrem k nám.

,,Vy jste taky z letadla?" odpovídal muž.

,,Ano, kousek odsud." muž kývnul hlavou na souhlas.

,,No, asi jsme se měli přestavit. Já se jmenuji Erwin. Tohle je má žena Hanji. Tahle ta malá je Eri, a ostatní? Denny, Sofie, Mike, Lili, Chuck.

,,Moc mě těší, já jsem Levi a tohle je Myčka." všichni se koukli na Myčku.

,,Jo, já vím divné jméno ale dali mi ho rodiče. Byli to Hipíci?" odpověděla jsem a všichni kývli.

Já, jsem si prohlížel okolí. Když tom se ozvalo pláč. Úplně jsem zapomněl na to dítě. Vůbec jsem nevěděl co dělat. Ale pak přišla Hanji a řekla až to dítě jí dám že bude mít určitě hlad. Tak jsem jí ho podal, a začalo více brečet. Tak mi ho podala zpátky a dala flašku z jídlem.

,,Nic, jiného není." odpověděla mi

,,To chápu." odpověděl jsem.

Dál jsem jí do pusy a začala jíst. Ale tom se ozvalo velká rána. Všichni jsme se otočili k džungli a z džungle......Vylezla velká slepice?

,,Cože? Slepice?" zakřičel Chuck.

Ale to byla chyba. Ta slepice se otočila a rychle se rozběhla k nám a mi jsme začali utíkat. No jo no. Velká slepice a malí lidi myslí si že jsme nějaký hmyz. Co si to ta autorka zase vymýšlí. 


Další Kapitola...Co myslíte, utečou a nebo je sní velká slepice...

A: Nic jsi nevymýšlím Levi.

The Island {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat