7.Den

590 55 13
                                    

Smrt Snoubence

Pohled Erena

Další den, jsem se šel podívat za kamarádem. Neboli spíš za svým snoubencem. Přišel jsem k jedné chýše. Viděl jsem jak tam leží. Vůbec se nehýbal.

,,Jak to sním vypadá" zeptal jsem se šamana.

,,To nevím, náčelníku." a podíval se jinam.

,,Chci pravdu!" koukal jsem na svého snoubence.

To slovo co řekl jsem nechtěl nikdy slyšet. Padl jsem na kolena a začal jsem brečet.

,,Nepřežije" řekl jsem.

A šaman pokýval hlavou na souhlas. Šel jsem k svému snoubenci a vzal ho za ruku. Armine je my to tak líto. Vždycky tě budu milovat. A najednou přestal dýchat.

,,ARMINEEEE!!!" za křičel jsem.

Místo pláče mě přemohla nenávist. Vstal jsem a šel jsem do jedné chýše kde jsme věznili ti lidi. Všichni lidi mí vesnice věděli co se stalo. Měli sklopené hlavy. Šel jsem do tý chýše. Stráže mě pustili a vešel jsem.

Všichni na mě koukali. Dva stráže byli za mnou.

,,Jeho, vemte ho." za křičel jsem.

Levi byl šoku....Nevěděl co se stalo.

,,Co se stalo, proč odvádí té Falana pryč?" řekl Levi

Kouknul jsem se na něho nenávistně a on couvnul neví co se děje.

,,Tvůj přítel bude popraven." řekl jsem mu to.

,,Co! Proč?" nechápal jsem a pak mi to docvaklo, jeho kamarád.

,,Je mi to líto, co se stalo vašemu kamarádovi." řekl Levi.

,,On nebyl můj kamarád! ALE BYL TO MŮJ SNOUBENEC!!!" za křičel jsem, neměl slov a já taky ne....Otočil jsem se a odešel jsem.



The Island {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat