11.Den

497 48 11
                                    

Hvězdy

Vrátili jsem ještě předtím než zapadlo slunce...Byl jsem rád že jsme zpět...Falan předal Náčelníkovi kytku. Ale něco se mu nelíbilo...Ale nechal to být a šel zpátky...Než odešel tak řekl.

,,Zítra oznámím další zkoušku." řekl a odešel.

Nás nechali normálně pohybovat...Ale nesměli jsem utéci. Jen jsem si povzdychnul a šel do chaty...Byli tam všichni...Viděl jsem Myčku a jak se baví z Eri...Připadá mi to ale? A nebo se hodně sblížili.

,,Jeeee Leví...Tak co jak to dopadlo" zeptala se Myčka a přišla ke mně.

,,Dobrý, Falan to zvadl" zalhal jsem a usmál se.

,,Tak jo je fajn...A co myslíš co bude další zkouška" zeptala se.

,,To nevím...Kdyby mě někdo hledal tak jsem venku" řekl jsem.

,,Dobře" řekla a odešla zpátky za svojí kamarádkou.

Já jsem tedy vstal a šel jsem se podívat po vesnici...Musím uznat...Byla krásná.. Byl tu klid...Procházel jsem se až jsem tak dlouho že jsem si ani jsem si neuvědomil že je večer. Narazil na mýtinu....Sedl jsem si na kraj a pozoroval jsem noční oblohu.

Byli krásně vidět hvězdy....Takhle u nás se tak nevidí...Koukal jsem až jsem si neuvědomil že někdo přichází...

,,Líbí se ti hvězdy" řekl někdo.

Strašně jsem se lekl...Otočil jsem se a uviděl jsem osobu jak se ke mně přibližuje. Chvíli jsem čekal, ale pak se roztáhli mraky které zakrývaly měsíc...Měsíc se rozjasnil a uviděl jsem tu osobu. Byl to osobně sám Náčelník.

,,Ano, jsou krásné." řekl jsem otočil jsem se zpět a dál jsme se díval na hvězdy.

Náčelník si sedl vedle mě...Mlčky jsme dívali na hvězdy...Slyšeli jsme zvuk oceánu...

,,Zítra bude těžší úkol" řekl Náčelník.

,,A proč my to říkáte?" zeptal jsem se.

Nic neřekl...Stál a usmál se na mě. A mě se rozbušilo srdce...Nic jsem takového nikdy necítil a ani u Falana ne.

,,Bud zítra opatrní" řekl a odcházel a pak na chvíli zastavil.

,,Oheň?" řekl a odešel.

Nechápal jsem co s tím myslel. A nechal mě sám z vlastníma myšlenkami.

Ha? Další kapitola omlouvám se že tak dlouho nevyšla ale já inteligentní člověk jsem to všechno vymazala...Když jsem čistila počítač 😅...No doufám že se vám to líbí...Omlouvám se za chyby....A co jsi myslíte? Proč Náčelník řekl to slovo?" no to se dozvíte příště. 

The Island {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat