10l.Den/3/3/

508 49 5
                                    

První Zkouška/Sopka 3/3

Utekly jsme těm šílením opičákům. Zastavili jsem se aby jsme se vydýchat ten běh. Takhle naposled jsem běhal asi tak ve škole a tohle hodně dlouhá doba. Otočil jsem se jestli nejsou za námi. Nejsou?

,,Utekli jsme?" řekl Falan a podíval se na mě.

,,Jo...utekli!" odpověděl jsem mu.

Pořádně jsem se rozhlédl ani jsem se nestačil vydýchat. A už jsem u té sopky.

,,Hele jsme tu." řekl jsem Falanovi.

,,Hmmm" asi není moc šťastní.

Podíval jsem se. Jestli ne zahlédnu tu kytku ale nic tu nebylo. Já a Falan jsme jsme se rozhlíželi a pak jsme zahlédl vchod.

,,Hele vchod do sopky." řekl jsem a ukázal na ten vchod.

,,Půjdeme dovnitř." řekl Falan a jí kývl.

Tak jsme šli tedy, do toho v chodu nic se nedělo ale bylo strašné horko. Šli jsme dál a dál až jsme se dostali na konci tunelu. Když jsme vyšli tak jsem zahlédl tu kytku ale mělo to háček? Tak kytka byla na druhé straně. A před námi byl dřevění most.

,,Tak běž Falane to je tvůj úkol!" ukázal jsem na něj.

Falan šel na kraj a už se bál....Couvnul zpátky a podíval se na mě.

,,Co je?" řekl jsem otráveně.

,,Běž ty" řekl a já jsem na mě zíral jak na svatého.

,,Proč!" řekl jsem naštvané!

Šel ke mně a chytl mě pod krkem no jo...On je větší a jsem menší. Trochu nevýhoda. Držel mě a trochu mě na svedl těžko mě se dýchalo.

,,Takže teď mě poslouchej! Teď tam půjdeš a přineseš tu kytku nebo ublížím ty holčině. A nikomu to neřekneš je ty to jasný" řekl a naštvaně a já jsem radši kývnul.

Okem jsem zahlédl tu osobu so nás sledovala, ale byl jsem z ticha.

Šel jsem teda. Šlápl jsem na první prkno. Bylo to celkem fajn a tak jsem teda šel opatrně pomalu a postupně. Až jsem došel na konec. Vzal jsem rychle ti kytku a šel jsem zpátky. Šel jsem znova opatrně ale když jsem byl už u konce. Tak najednou se most přetrhl a já jsem rychle běžel. Rychle jsem vyskočila a zachytil jsem se za okraj skály.

Vyšplhal jsem a vydechnul jsem z úlevou.

,,No vidíš že to jde." řekl Falan a jsem mu dal jsem mu tu zatracenou kytku.

Postavil jsem se a on mi dal ruku kolem krku.

,,Příští úkol bude taky tvůj...Nebo víš co se stane." řekl

,,Vím!" řekl jsem naštvaně a odešli jsme z toho hrozného místa.


Další Kapitola. Co si myslíte kdo je asi natočil? Co udělá Levi? No to se dozvíte příště. Omlouvám se za dramatiku a za chyby a zatím ahoj.

The Island {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat