Promluva
,,J-já....."
,,Já vám budu sloužit, jen ho prosím nechte být."
Klekl jsem se na na kolena a prosil jsem aby ustřelil Falana.
,,A proč bych měl, nedává mi důvod ho nechat naživu" řekl.
,,Jo vím...Je to blbec, idiot, ignorant, nadrženec...Adt. Ale nezaslouží si smrt."
,,Hmmm"
,,Neznal jsem vašeho kamaráda. Ale myslíte si že by to chtěl?" podíval jsem se mu do očí.
Přemýšlel a to hodně, asi jsem měl něčím pravdu.
,,Vášně by si místo něho riskoval život?"
,,Ano?" odpověděl jsem rychle a stručně.
,,Ještě si to rozmyslím a teď mě nech na pokoji." řekl a dva domorodci mě vedli pryč zpátky.
Přišli pro mě dva svalovci. Odvedli mě zpátky do chýše. Rozhlížel jsem okolo jestli se dá utéci. A jestli má cenu utéct. Oni znají ostrov ale mi ne. Jen jsem si povzdechnul. Byli jsme u chýše strčili mě dovnitř a zavřeli. ostatní rychle přiběhli ke mě.
,,Tak co?" odpověděl Chuck.
,,No uvidíme, prý se ještě rozhodne."
,,Já myslím že máme naději." odpověděla Myčka.
,,Proč myslíš?" podíval jsem se na ní.
,,No jestli se rozmýšlí tak to znamená že není ještě jistí ne?" řekla Myčka
Možná má Myčka pravdu, no uvidíme. Sedl jsem si ne zem a za chvíli jsem usnul.
Druhý den nás probudili. A všichni jsme šli ven. Vyděl jsem Falana svázaní ho. Asi za minutu přišel náčelník. Všichni se klekli i mi jsme museli.
,,Takže jsem se rozhodl že no nechám žít."
Byl jsem šoku, ale byl jsem rád ale něco mi ale nesedělo?
,,Ale náčel-" náčelník je zarazil.
,,Nechám ho žít....Když splní 3 úkoly." řekl a díval se na mě....
Nejistil jsem, nevím co to budou za zkoušky.
Další kapitola. Měla vyjít ráno ale nešel nám internet takže se omluvám. Teď potřebuji pomoc jaký úkoly mám dát Falanovi mě je to jedno můžete si to i vymyslet muže to být cokoliv. Omluvám se za gramatiku a za chyby tak zatím ahoj.
Ps: nevím jaký obrázky má dávat tak snad vám to nevadí.