21.Den

378 31 18
                                    

Rozhodnutí

Dalšího dne jsme dorazili do vesnice, všichni nás přivítali. Ke mně přiběhla Myčka a obejmula mě a brečela., já jsem ji objal na zpět.

,,Levi jsem tak ráda že jsi pořádku." řekla Myčka mezi brekem...

,,Neboj se vše je už pořádku" odpověděl jsem...

,,Levi, slyšeli jsem co se stalo." řekl Erwin...

,,Proč jsi nám nic neřekl" řekla Hanji...

,,Omlouvám se, nechtěl jsem aby se vám něco stalo." řekl jsem....

Všichni mě obejmuli... Já jsem se podíval na Erena který se usmíval ale pak po chvílí měl smutní obličej a někam odešel....

,,Promiň té lidi, musím jít." řekl jsem...

,,Máš ho rád, viď." řekla Hanji...

Přikývl jsem a šel jsem za ním. Chvíli jsem ho hledal, tak jsem se zeptal kde je jejich Náčelník. Řekli že je na útesu a že tam přemýšlí. Tak jsem Teda šel za ním, našel jsem ho seděl a koukal se do dáli...

,,Erene" zeptal jsem se opatrně.

,,Levi chci se na něco zeptat" řekl a ukázal místo vedle něho.

Šel jsem k němu a sedl jsem si a oba jsme se dívali do dáli na oceán. Chvíli jsme byli potichu, než jsem promluvil.

,,Tak na co chceš se zeptat" řekl jsem a čekal jsem.

,,Je to jednoduchá otázka" řekl.

Na chvíli mlčel, ale pak promluvil.

,,Chceš se vrátit a nebo chceš tu zůstat se mnou" řekl a pak se podíval na mě....

Čekal jsem že jednou zeptá, ale nečekal jsem že až tak brzy.

,,Jáá...."


Pokračování příště... Tak co jsi mysli tě.. Jak se rozhodne Levi? Doufám že se vám to líbilo... Omlouvám se za chyby a zatím Ahoj....

The Island {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat