Stach
Šel jsem náčelníkem do jeho chýše. Ostatní zatím zavřeli s ostatníma co prý přežili. Jeho chýše byla větší než ti ostatní.
,,Sedni si!" řekl náčelník.
Já jsem se teda posadil. Koukal jsem okolo všude byli malby a lebky. Polknul jsem.
,,Jak se jmenuješ, ty malý" řekl náčelník...Toho malý bych vyprošoval řekl jsem si to pro sebe.
,,Levi...A vy jestli se můžu zeptat?" koukal na mě. A váhal ale pak promluvil.
,,Eren." odpověděl jsem.
,,Takže Levi...Co pohledává té na ostrově" podíval jsem se mi do očích.
,,Měli jsme havárii letadla." všechno jsem mu to řekl a on poslouchal.
,,Chápu, ale pustit vás nemůžu." řekl jsem mu a byl zaskočení.
,,A proč? Proč nás nechcete pustit." řekl jsem mu a byl jsem trochu naštvaný.
,,Jeden z vašich lidí nás napadl...A má těžké zranění nevím jestli to přežije." mlčel a já nevěděl co říct.
Nevěděl co říct, koukal jsem jak z jara, který idiot to udělal.
,,A můžete mi ukázat kdo to byl" kývl na souhlas.
Tak jsem se postavil a naznačil aby šel jsem za ním. Byli jsme ta za chvíli ukázal mi kde je. Byla to díra tak jsem se tam podíval a nemohl jsem uvěřit mým očím. Byl tam můj přítel.
,,Falane?" kouknul se na horu.
,,Levi? Díky bohu že si pořadu....Musíš mě odtud dostat." měl strach.
,,Prý si napadl jednoho nich." polknul jsem.
Otočil jsem se na náčelníka....Který měl neutrální výraz.
,,Co sním bude?" zeptal jsem se.
,,Jestli můj kamarád nepřežije, bude popraven." odpověděl jsem a viděl jsem že má strach.
Měl jsem strach. Na něm nebyla žádná emoce. Nevím co mám dělat. Tohle je pěkně pekelná situace.
Další kapitola. Omluvám se že dlouho nebyla. Ale neměla jsem čas a přemýšlela jsem na novou knížkou. Omlouvám se za chyby a za gramatiku. Tak co jsi myslíte přežije Erenův Kamarád a nebo ne. Jak to Levi vymyslí.