14.Den

515 47 6
                                    

Konec zkoušky

Sundal si masku a já jsem byl šoku...

Přede Mnou stal osobně Náčelník... Eren

Nechápal jsem co se teď děje... Falan byl očividně taky šoku... Ale pak jsem si uvědomil co řekl...

,,Já jsem prošel všechny zkoušky" zeptal jsem se...

,,Ano...Viděl jsem to a slyšel jsem to... Viděl jsem jak jsi přešel most před sopku... Teď jsem viděl jak si dokázal poradit obří slepici....a ty jsem slyšel co řekl ten tvůj bývalý... Takže teď jsem ptám Levi... Co s ním uděláš..." řekl a jsem přemýšlel...

Kouknul jsem se na Falana... Byl celý vyděšený... Co provedl a co mi udělal.... Tak....

,,Nic... Nic mu neudělám..." Falan jsi klidu oddechnul a chtěl mě obejmout... Ale já jsem ho zastavil...

,,Ale... Vyhazuju ho do džungle... A tam se o to postará příroda samá" dořekl jsem...

Falan prosil... Až ho tu nenechám ale já jsem se už rozhodl... Chtěl jsem ji pěšky zpátky... Eren mě ale zastavil?

,,Pojedeme" řekl jsem se podíval se na slepici...

Jen jsem si povzdechnul... A nasedl jsem si jeli jsme... Jeli jsme tichosti...I když byla tma byli krásně vidět hvězdy...

,,Levi"  řekl najednou Eren... Ano dovolil jsem aby mi říkat jménem...

,,Ano" řekl jsem.

Otočil jsem se a pak jsem ucítil jeho rty na těch mých... On mě políbil

Další kapitola tak co jste spokojení... A jak to teď bude dál no..... Uvidíme... Omlouvám se za chyby a zatím ahoj...

The Island {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat