Zabít obří slepici (2/2)
Byla přímo za námi... Byla velikánská Falan. Ten někam utekl... A to Rychlé
Tak jsem tu zbyl já a slepice... Potěš koště... To bude zábava... Je jsem si povzdechnul...
Ta slepice na mě koukala jako kdyby jsem byl jídlo...Taky že jo. Musel jsem rychle přemýšlet...
Slepice běžela ke mně... A chtěla mě zobnout... Ale já jsem ji rychle odskočil stranou a choval jsem se džungle...
,,Co mám sakra dělat" řekl jsem si a přemýšlel?
Pak mě to napadlo... Musím jít chodit do srázu ale jak?
,,Oheň" někdo zašeptal...
Otočil jsem se ale nikdo tam nebyl... Zvláštní...Ale ten hlas, přece to nemohl být....
Nechal jsem to plavat a musel jsem si udělat oheň... Vzal jsem si nějaký silný klacek... A nějaký kus hadru... Podíval jsem se na své tričko nebo spíš košili..
Sundal jsem si košili a obvázal jsem to kolem klacku... A teď to nějak zapálit?
Slyšel jsem kroku a velké kroky? Rychle jsem vzal pochodeň a musel jsem o kousek dál... Všiml jsem nějaké tekutiny čichnul jsem k ní... Smrdělo to jako benzín.
Zvláštní, ale na to jsem neměl čas namočil jsem to a zapálil jsem to pomocí dvou kamínků... Musel jsem rychle... Proto že se to přibližovalo... Chytlo to.
,,Konečně!" řekl jsem vzal jsem si pochodeň do ruky a rychle jsem se otočil...
Ta slepice byla přímo za mnou... Mával jsem tím pochodeň a ta slepice couvala... Byla už na kraji... A pak upadla... Bylo to... Po chvíli přišel Falan... Jaká to náhoda.
,,Tak a zbývá poslední úkol!" řekl Falan...
Chtěli jsme jít už zpátky... Když tom se z džungle vynořila...Další slepice... Ale na té slepici někdo seděl... Byl to nějaký vysoký kluk...
,,Vemte si jeho... A mě nechte na pokoji!" řekl Falan a jsem nemohl uvěřit vlastním uším...Ten kluk šel k nám...
,,Myslím si že jsi zkoušku zvládnul Levi." řekl...
Ten hlas mi byl povědomí... Po chvíli jsi sundal masku a já jsem byl šoku.
Tak co jsi myslíte kdo to je? A taky jste byli šoku... Chtěla bych poděkovat @kikinka900 za pomoc ze my poradila... Takže jsem ti vděčná... Omluvám se za chyby a hezky jsi to užívejte... Zatím ahoj