10.Den/2/3/

523 44 6
                                    

První Zkouška/Sopka 2/3

Procházeli jsme džunglí. Třetím než jsme odešli jsme dostali mapu. Podíval jsem se do mapy jestli jdeme dobře. Falan šel hned za mnou.

,,Tak co jdeme dobře?" zeptal se Falan a já jsem se na něho podíval.

,,Jo jdeme!" řekl jsem a šli jsme dál.

Šli jsme do prudkého kopce. Oba dva jsme byli unavení. Podíval jsem se okolo. Za hlédl jsem sopku. Už tam za chvíli budeme.

,,Na chvíli si odpočineme." řekl jsem a sedli jsem si.

Vytáhnul jsem flašku s pitím....A napil jsem se a Falan udělal totéž.

,,Levi mužů se zeptat." řekl Falan a já jsem se na něho podíval.

,,Už se ptáš." prsknul jsem.

,,Proč jsi na mě naštvaný?" a přibližoval se ke mně.

,,Proč...Proč! To kvůli tobě jsme v průserů. Kdyby jsi ne zmlátil náčelníkovi ho snoubence.Tak nejsme takovém průserů." řekl jsem a on nic na to neřekl.

,,Ale...Jak jsem to měl vědět že je jeho snoubenec!" za křičel na mě.

,,A víš co Falane!" hodil jsem po něm prsten.

,,Rozcházím se s tebou. Stejně vím že mě podvádíš." řekl jsem mu a on na mě čuměl jak na svatého.

Postavil jsem se řekl jsem mu až jdeme. Nic na to neřekl. Chtěl jsem se otočit. Ale když jsem se otočil před sebou před obličejem se na mě koukala opice. Radši jsem sem ani nehnul nikdo neví co udělají. Kouknul jsem se na Falana. A naznačoval jsem mu až je potichu.

,,Co je, pro-" nedořekl a podíval se na horu a já též.

Na stromech byla celá tlupa. Pomalu jsem začala couvat. Až Falan šlápnul na větev která praskla a upozornila ty opičáky a které se k nám rozeběhli k nám, A my jsme začali utíkat. Když jsem začali utíkat, tak jsem tom běhu zahlédl tajemnou osobu.


Další kapitola. Tak co jsi myslíte udělal dobře Levi že odpustil Falana a přežijí to. No uvidíme Omlouvám se za gramatiku a za chyby a zatím čus.

The Island {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat