24.Den

377 27 4
                                    

Rituál a Žádost

Další den jsem se probudil ale sám Eren už vedle mě ne ležel, vstal jsem a strašně mě bolela záda.

,,Au, na tohle si musím zvyknout" řekl jsem.

Slyšel jsem smích, podíval jsem se kdo se směje. Byl to sám Eren a přinesl mi snídani.

,,Moc se moc nesměj" řekl jsem a křížil jsem ruce.

,,Taky ti přeji dobré ráno." řekl přišel ke mně a podal mi snídani a políbil mě....

Samozřejmě jsem se do polibku se zapojil, odtáhnul se aby jsem se mohl nasnídat, vzal jsem si sousto do úst a ochutnal jsem. Bylo to vynikající, všechno jsem snědl.

,,Co, je dneska plánu" zeptal jsem sem se a chvíli váhal jestli mi to řekne a nebo ne....

,,Dnes budeme dělat rituál." řekl a mě to vyděsilo, Eren se zasmál.

,,Neboj, nic nebezpečné ho to není." řekl a odešel.

VEČER

Nastal večer a všichni jsme tu stáli a čekali jsme. Co se asi bude dít. Po chvíli přišel Eren a byl i jinak upravení. Měl čelenku a byl po malování. Byl nádherný. Když mě zahlédl usmál se na mě a já udělá též. Vystoupil na pódium...

,,Dnes jsme se tu sešli abychom přivítali na nové příchozí do naší rodiny, aby k nám patřili musí postoupit rituál" do řekl to a já jsem se díval.

,,Pojďte všichni za mnou." řekl a šli jsme za ním.

Asi za chvíli jsme došli k útesu a pod námi byla krásná a čistá voda. Asi jsem pochopil co budeme dělat...

,,Je to jednoduchý, musíte jen skočit. to je vše." řekl a ustoupil.

,,Ale kdo skočí jako první." řekla Hanji...

Po chvíli se rozběhla Myčka a skočila za ní pak Eri, pak i všichni ostatní a i nakonec já. Vylezli jsme a byli jsme všichni celý mokrý ale stálo to za to. Zbytek večera jsme oslavovali ale Eren měl ještě jedno překvapení...

,,Blahopřeji že jste prošli zkouškou ale mám ještě jedno překvapení." řekl a přišel ke mně nechápala jsem co se děje?

,,Levi, jsi pro mě vším. Když jsem tě prvně uviděl zamiloval jsem se i když jsem byl zasnoubení. Měl jsem strach když jsi dělal zkoušky a měl jsem strach ze se vrátíš domu. Byl jsem rád že ses rozhodl tu zůstat a proto se ptám." dořekl a klekl si přede mnou a já jsem si dál ruku před pusu a vytáhnul prsten mé matky.

,,Vezmeš si mě" řekl

,,Jak to že máš prsten mé matky" musel jsem se zeptat..

,,Dala mi ho předtím než zemřela tak chtěla aby jsem tě jednou pořádal. Věděla že se o tebe postarám, tak co?." řekl...

Začal jsem brečet a řekl jsem.....



































































,,Ano."


Další kapitola... Tak co máte radost... A teď jsem vás na něco zeptám Chtěli by jste ještě dneska ale poslední kapitolu a nebo to chcete na zítra... Omlouvám se za chyby a zatím ahoj...

The Island {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat