23.Den

387 32 15
                                    

Miluji tě

Běžel jsem ho najít, nikde jsem ho ale nenašel. Byl jsem i jeho chýši, ale nebyl tam. Hledal jsem sem ho všude.

,,Kde jsi Erene" řekl jsem si to pro sebe...

Ale pak mě napadla jedna věc, běžel jsem na to jedno místo. Kde jsme se prvně milovali a taky že tam byl. Vstal na pláži a díval se na oceán a něco jsi zpíval.

Šel jsem potichu, aby jsem slyšel ten zpěv byl tak překrásný. Myslím tu píseň no i když Eren je taky krásný, tady mega krásný. Přišel jsem blíž, Eren najednou přestal a podíval se na mě. Dívali jsme se na zájem do očí.

,,Erene, já už jsem se rozhodl." řekl jsem....

,,A tvé rozhodnutí je" řekl a čekal na mojí odpověď.

Postavil jsem se na špičky a políbil jsem ho, on se rad zapojil.

,,Chtěl bych tu zůstat s tebou." řekl jsem...

Eren se usmál, vzal mě za ruku a běželi jsme zpátky do vesnice, do jeho chyše a řekl ať nás nikdo neruší. Stráže přikývli a odešli to oznámit. Rychle mě položil na postel nebo co to bylo.

LIDI NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ..😅😂

Eren mě povalil na postel a začal mě hladově líbat, já jsem rád zapojil a začal mi sundávat oblečení, byli jsme oba nahý a já byl rudy a Eren taky. Erena jsem přetočil pod sebe a jemně mu opěvovával krk a kousat ho. Eren mi nádherně mi vzdychal do ouška. Zjel jsem níž až k bradavkám a jedno jsem olízl a druhým jsem si hrál prstem. Eren vzdychal o sto šest.

,,Levi, ahhh"

Cítil jsem něco na břiše, byl to Erenův kamarád a požadoval pozornost. Naklonil jsem se k němu a vzal si ho celého do pusy a začal jsem mu ho kouřit. Eren se mohl zbláznit. Když se mi udělal do úst vše jsem spolknul.

Dál jsem před ním ruku a hned pochopil, vzal si ruku a začal mi cucat prsty a olizovat. Byl jsem určité červenější než nějaká paprička na světě. Eren se odtáhnul a dál jsem jeden prst do jeho vstupu.

,,Ahhhhh, Levi"

Tohle se mi líbilo, přidal jsem další a roztahoval jsem ho. Když jsem uznal že je připravený. Namířil jsem svého kamaráda, který byl pozoru a tvrdý jak kamen do Erenova vstupu, Eren přikývl a na jeden příraz jsem do něho vznikl a čekal jsem.

Erenovi s oči tekly malinké slzy. Setřel jsem mu je a dával mu polibky na tvář aby se uvolnil.

,,Můžeš, Levi" řekl Eren.

Začal jsem nejdříve zlehka, ale pak po chvíli přidal na rychlosti. Eren vzdychal na celé kolo, přirazil jsem pořádně na jeho prostatu a Eren se prohnul v zádech. Asi jsem našel jeho slabé místo. Začal jsem přirážet na to místo.

,,Levi, já...Ahhh, už budu..ahhh"

,,Já taky zlato"

Ani to netrvalo dlouho a udělal jsem se do něho a on na naše břicha. Vylezl jsem z něho a lehnul si vedle něho. Eren se přitulil a dál si hlavu na mojí hruď a já jsem ho hladil po vlasech.

,,Miluji tě Levi."

,,Já tebe taky Erene" řekl jsem.

Erena jsem si přitáhl blíž k sobě, vzal jsem deku a přikryl nás. Eren zavřel oči a usnul a já po chvíli po něm. 

Další kapitola... Lidi mám pro náv špatnou zprávu zbývají jed dvě kapitoly.... Doufám že se vám to líbilo... Omlouvám se za chyby a zatím ahoj...

The Island {Ereri/Riren} ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat