V pasti
Utíkali jsme co nám nohy stačily. Rychle jsem se rozhlídnul kam by jsme se mohli chovat. Co mě jedině napadlo je. Že poběžíme o džungle.
,,Musíme rychle do džungle!" za křičel jsem na všechny.
,,Já nevím Levi! Je to dobrý nápad" řekl Erwin.
,,Buď rychle půjdeme do džungle! A nebo nás sežere obří slepice!" odpověděl jsem mu rychle.
,,Levi má pravdu Erwine." odpověděla Hanji.
Chvíli bylo ticho ale nakonec souhlasil.
,,Rychle všichni běžte do džungle!" za křičel Erwin.
Všichni jsme se rozběhly do džungle. Běželi jsme dál až jsme byli jistí že jsme daleko od pláže. Všichni jsme se zastavili a rozdýchávali jsme ten běh.
,,A co teď...Kam teď půjdeme" zeptala se Myčka.
,,To nevím" odpověděl jsem.
Ale to nás nikdo netušil, že tu nejsme sami a že nás někdo sleduje. Tak jsem se kouknul okolo. Když jsem pořádně zaostřil a šel jsem blíž, tak po mě vyletěl šíp. Rychle jsem za křičel až běžíme pryč. Chtěli jsme rychle utéct ale bylo pozdě. obklíčili nás nějaký lidi. Neboli spíš domorodci a měli na sobě masky. Ale věděl jsem jedno.
,,Jsme pasti." řekl jsem a všichni kývli.
Ale pak jeden s nich sundal masku a mě se zastavilo srdce. Vyděl jsem mladého chlapce z smaragdovýma oči.
Pohled ???
Viděli jsme lidi jak utíkali z pláže až do džungle. Sledovali jsme je. A čekali co udělají. Jeden se chtěl přiblížit tak jsem vystřelil šíp, a obklíčili jsme je.
Ten malý muž odpověděl.
,,Jsme pasti." řekl ten menší muž.
A jsem si sundal masku a podíval jsem mu do očích. Byli krásné.
Další kapitola je za mnou. Tak co si myslíte, budou to hodní a nebo zly nebo oboje? Omlouvám se za gramatiku a za chyby a zatím ahoj.