Part 5 ✨

288 52 38
                                    

بیب بیب بیب

صدایی که باعث شد بی حوصله پیشونیشو از روی میز بلند کنه. با دیدن چراغ چشمک زن سیستم سریعا هدفون رو برداشت و اونو روی گوشاش قرار داد. این اولین تماسی بود که امروز دریافت میکنه.

" سلام من کیم جونگوو اپراتور 247 راهنمای امروز شما هستم .... میتونم بهتون کمکی کنم؟ "

- : خب اره.

جونگوو چیزی نگفت فقط با اشتیاق پشت خط منتظر موند.

- : آممم ..... راستش من برای مهمونی خونوادگی به یه همراه احتیاج دارم.

جونگوو با شیطنت هومی کرد و با اشتیاق جواب داد : من خیلی وقته منتظرتونم.

- : اوه جدی؟

جونگوو همونطور که با کف انگشتای دستش رد قرمزی که روی پیشونیش جا گرفته بود ماساژ می‌داد با تقلید از لحن شخصِ پشت‌ خط، جواب داد : اوه آره. فکر می‌کنم کار من چشم دوختن به این سیستم لعنتیه.

از طرز صحبت کردن پسر می‌تونست بفهمه که کمی خجالت زده‌است : خب .... میتونی ... بهم .....

جونگوو اجازه ادامه دادن رو نداد ، سریع اضافه کرد : اره اره حتما، گفتی یه همراه ...... اوه نه نه صبر کن اسمتو نگفتی؟

- : ببخشید ، لی جنو هستم.

" خب جنو چیز خاصی مدنظرته؟ قد، وزن ، ظاهر؟ یا حتی خصوصیت اخلاقی؟ "

جنو با سردرگمی جواب داد : من ....... نمیدونم چی باید بگم.

" اشکالی نداره بهت کمک می‌کنم ... خب بذار ببینم اینجا چی‌داریم ...( زبونش بین دو لبش قرار گرفت و چشماشو ریز کرد و توی کامپیوتر روبه روش به دنبال نسخه‌‌ پیش فرضی که کمپانی در اختیارشون گذاشته بود که باتوجه بهش پارتنر ها تقسیم‌بندی شده بودن، گشت ) .... چطوره از قد شروع کنیم؟ قد خودت چنده؟ "

جنو : قد من حدود 180 میخوره پس میخوام از خودم کوتاه تر باشه ... البته نه خیلی، فقط نمیخوام زیاد از حد چاق باشه ( خندید )

جونگوو روی برگه می‌نوشت و همزمان با نوشتن ، جملاتو تکرار می‌کرد : کمتر از 180 ، لاغر ...

جنو فکر نمی‌کرد انقدر راحت با این اپراتور ارتباط بگیره اما ظاهرا الان باهاش احساس راحتی داشت و صحبت با اون اپراتور جنو رو به وجد اورده بود پس متفکرانه به مکالمه ادامه داد : پوست روشنی داشته باشه.

جونگوو پرسید : نظری درمورد اینکه چطور آشنا شدین داری؟

جنو : رستوران چطوره ؟

" گفتی چند سالته ؟ "

جنو : بیست و دو.

" دانشگاه گزینه‌ بهتری نیست؟ "

جنو : اوه این بهترین ایده‌ـست جناب اپراتور.

‌" کیم جونگوو "

𝐁𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐌𝐢𝐬𝐭𝐚𝐤𝐞 Where stories live. Discover now