Elvesztett önkontroll

283 25 0
                                    

-Kook, mit csinálsz?! -húztam hátra a kezét amikor puszta kézzel ért hozzá a tűzforró lábashoz.

-Jól vagyok. Démon vagyok. -nevetett fel hangosan, majd egyet csettintve lehűtötte a fogót.

-E... Ezt hogyan? -lepődtem meg azonnal, szinte elfehéredtem.

-Titeket nem tanítottak az erők kihasználására? Furcsa. -vonta fel a szemöldökét, majd a leves felé biccentett. -Óvatosan fogd majd meg Jiminie.

Elmosolyodva nyomtam egy puszit az állára mert nem volt kedvem lábujjhegyre állni.

Lassan előkerestem egy merőkanalat, majd morcosan Jungkookre néztem, aki  rácsapott a fenekemre.

-Mi bajod van neked démon? - fordultam meg hogy a szemébe nézhessek, de ő a pultnak szorított. -K...Kook? - remegett meg egy kicsit a hangom.

-Mondták már hogy nagyon jól nézel ki Jiminie? -vigyorodott el, majd lefogta a kezeimet. Már kezdtem megkedvelni, erre ő? Előjött a valódi éne...? Egyre láthatóbban remegtem, hiszen féltem hogy meg akar ölni.

-Nem, kellett volna mondania bárkinek is? -néztem a szemeibe gondolkodva, de ő egyszerűen csak az ablak felé biccentett. Felvont szemöldökkel fordultam az üveg felé. Semmi érdekeset nem láttam, így még jobban koncentrálni kezdtem, hátha valami fontos dolgot akart nekem mutatni.

Ő viszont kapott az alkalmon és a nyakamra tapadva megszívta az említett testrészemet. A hirtelen érzésre nem is tudtam hogyan reagáljak, de a testem tudta. Szinte felsikítottam, bár nem fájt annyira.

-M.. Mi a fenét művelsz? -néztem rá ijedten. -Vámpír is vagy?! -kezdtem el rángatni félve a kezeimet, mire a fiú csak hangosan felnevetett.

-Oh drága Jiminie. Túl ártatlan vagy. Mégis mit vártál egy démontól? Hogy esetleg végig jópofizni fog, és nem veszi át a szerepét a benne elbújt sátán? Milyen kis butus vagy. -pöccintette meg az orromat röhögve.

És akkor jöttem rá hogy miért is büntetés az hogy a Földre küldtek Jungkookkal együtt. Mert tudták hogy túlságosan meg fogjuk kedvelni egymást és azt is hogy elő fog bújni egyszer a valódi énünk. Neki most jött el az a pillanat hogy a benne élő ördög átvette az irányítást.

Sóhajtva fogadtam el a sorsomat, de aztán eszembejutott hogy van 2 szép lábam, ha már a kezeim korlátozva vannak. Hirtelen emeltem fel a térdemet, de ő idegesen összefogta a combjai között a lábaimat. Nagyot nyelve néztem a vörösen izzó szemeibe.

-Jungkook kérlek ne... Ne ölj meg... -szipogtam halkan, majd a lefolyó könnycseppjeim miatt lehajtottam a fejemet.

Kook elengedte az egyik kacsómat és lassan felemelte a fejemet az államnál fogva.

-Jimin én úgy sajnálom... Elvesztettem a maradék önkontrollomat is. Kérlek bocsáss meg nekem. -bújt könyörögve hozzám, mire lágyan mosolyra húztam az ajkaimat és megpusziltam a feje búbját.

-Semmi baj Kookie, ez várható volt. De legközelebb azért te is bírd ki kedvesnek, mert én is kibírom ilyennek. -kuncogtam fel halkan, mire ő lágyan a szívásnyomra puszilt.

-Figyelj. -emelte fel a fejét. -Ez az érzés napok óta érik bennem. Nem is tudom hogy írhatnám le. Tökéletesnek gondollak és valószínűleg ez az a rémes dolog amiről mindenki olyan sokat beszél. 19 évem alatt először úgy érzem hogy... Szerelmes vagyok. Szeretlek Jimin. Mindennél jobban.


Megjegyzések:

Zeneajánló:

-Nightcore ~ The devil within
-Chord Overstreet ~ Hold On

Mostantól ide fogok rakni zenéket, amik nagyrész nem kpop zenék lesunek, de én nagyon szeretem őket ^^ ha gondoljátok hallgassatok bele.

𝐝𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫𝐨𝐮𝐬 𝐥𝐨𝐯𝐞; 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤!! 𝐲𝐚𝐨𝐢Where stories live. Discover now