Csókkirály

292 23 0
                                    

Jimin POV.

Annyira meglepődtem, hogy fel sem fogtam mi történik. Mindössze azt tudtam, hogy ajkai az enyémet érintik. Be kell valljam jó érzés volt, de miután felfogtam mi is ez, azonnal ellöktem magamtól.

-Miért csókoltál meg? - néztem fel rá kissé idegesen.

-Mert... Hívogatóak voltak az ajkaid. Sajnálom. -mondta a könnyekkel küzködve, mire felsóhajtottam és elmosolyodtam.

-Tudod Jungkook, ez nem lenne helyes, de... -szorítottam össze a szemeimet, majd lassan szájához érintettem az ajkaimat.

Kinyitva a szemeimet láttam, hogy nagyon meglepődött, így el kellett mosolyodnom.

Nem igazán csókolóztam még, szóval elég béna lehettem. Egy kis idő múlva elpirulva váltam el tőle.

-Erre vártam azóta mióta először láttalak. -simított végig ajkaimon, ami hatására még jobban zavarba jöttem.

Kissé elpirulva siettem be a házba, majd leültem a kanapéra. Viszont az egy hangosat reccsent alattam.

Jungkook ijedten rohant be a házba, majd felkapott a bútorról. Beleállt a fenekembe egy szálka, így kiderült hogy a kanapé fából volt. Nyüszítve karoltam át Kookot, aki bevitt a fürdőbe.

-Hol fáj? -fogta meg a kezemet aggódóan, mire kicsit megemelkedtem és a fenekemre mutattam. A nadrágomon egy kis piros folt jobb oldalon Kook szerint, így állítom hogy vérzett. -Vedd le a nadrágod és a boxered. Lekezelem. -mondta sóhajtva, mire azonnal megráztam a fejemet.

-Ne is gondolj rá. Nem fogok levetkőzni. -emeltem fel a kezeimet, mire halkan elnevette magát.

-Ne félj, nem csinálok semmi olyat. Csak kiszedem a szálkát és lekezelem. Ennyi. -térdelt a combomra. Felsóhajtva egyeztem bele, ami hatására letett engem a mosógépről és lehúzta a nadrágomat. Elpirulva fordultam meg, ő pedig az alsómat is levette. Azért takargattam magamat elől a biztonság kedvéért.

Egy dobozt elővéve vette ki a szálkát belőlem, ami be kell valljam, kicseszettül fájt. Nyüszítve fogtam meg a kezét, de ő csak kedvesen végigsimított a derekamon. Bólintva vártam, hogy bekenje, esetleg bekösse. A hideg krém kicsit csípte a sebet, de ki tudtam bírni.

-Köszönöm. -húztam fel a nadrágomat az alsómmal együtt, majd mosolyogva megfordultam. -Még sem vagy te olyan rossz. -álltam lábujjhegyre, majd egy lágy puszit nyomtam a szájára.

Elmosolyodva fogta meg a derekamat, így kicsit meglepetten karoltam át a nyakát. Ez csak egy reflex volt.

-Az előbbi csókot illetően... -motyogta, de én csak elnevettem magamat, így belevágva a mondandójába.

-Nem tudom hogy vagy vele de nekem tetszett. -mondtam szinte suttogva, majd elkezdtem pásztázni az arcát.

Jungkook POV.

A szemeiben látszott, hogy igazat mond. Tehát tényleg élvezte... Ennek viszont nagyon is örültem. Mégis ki gondolná, hogy egy démon és egy angyal boldogan fognak csókolózni? Ha ezt 3 napja mondja nekem valaki, pofánröhögöm.

-Megcsókolhatlak? -kérdeztem suttogva, hisz az arca nagyon közel volt az enyémhez.

-Amikor csak akarsz. -mosolyodott el, majd lassan becsukta a szemeit. Erre a jelzésre ajkaira tapadtam.

Pár perc múlva lihegve vált el tőlem.

-T... Túl vad vagy. -engedte el a myakamat levegőért kapkodva, mire halkan felnevettem.

-Bocsánat Jiminie, csak nagyon nehéz kontrollálni magamat hogyha ilyen gyönyörű vagy. -simítottam gyengéden arcára, ő pedig kissé elpirult. -Aranyos vagy ha zavarba jössz. -kuncogtam, majd egy puszit nyomtam az ajkaira.

-Attól függetlenül nem kell zavarba hoznod. -motyogta lehajtott fejjel. Hogy lehet valaki egyszerre ilyen helyes és aranyos?

Mosolyogva néztem végig rajta, de hirtelen egy koppanást hallottam Jimin mögül.

-Csodás, a lámpabúra is leesett. -nézett a szilánkokra. -Mindegy, a hétvégén felújítjuk a lakást. Ez rémes. -nevetett fel halkan.

Mosolyogva öleltem át a derekát ami hatására kicsit megugrott, de utána nevetve lökött el.

-Szerintem szedjük be az ágyneműt. -suttogtam a fülébe majd felemeltem és kirohantam vele a lakásból. Halkan sikítva kapaszkodott a nyakamba, látszott rajta hogy megijedt. -Jaj Jiminie csak játszok. -nevettem fel, majd leraktam a földre.

-Tudod Kook... Szerintem szép szemeid vannak. -mondta hirtelen miután mindent leszedett. Megszeppenten néztem le rá, de ő csak elpirulva hajtotta le a fejét.

-Az én szemszögemből te vagy szép. -tapadtam lassan ajkaira.

𝐝𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫𝐨𝐮𝐬 𝐥𝐨𝐯𝐞; 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤!! 𝐲𝐚𝐨𝐢Where stories live. Discover now