-Jimin, tűnjünk innen kérlek! -fogta meg ijedten a kezem Jungkook, mire azonnal megráztam a fejemet.
-Segítenünk kell Kook! A népeink egymással harcolnak, és ezt csak egyféleképpen tudjuk helyrehozni. -pillantottam a szemeibe.
Mindent értve bólintott, majd lassan visszaváltozott démonná. Már nem volt egyáltalán sem emberies kinézete, így kissé megrémültem. Aggódóan puszilt az ajkaimra.
-Még mindig én vagyok az Jiminie. Ne csaljon a látszat. -nyugtatott meg.
Bólintva használtam fel minden energiámat, hogy az összes fényt magamba gyűjthessem a környékről.
Hasonlóan Ggukhoz, minden kis dolgot elveszítettem az emberi lényemből, de ha ez kell ahhoz hogy megmentsük az univerzumot, simán megéri.
-Add a kezed. -fordultam felé kissé szomorúan.
-Várj. -tolta el a mancsomat, majd hozzám hajolva lágyan megcsókolt. -Ha meg is halunk ez után, nagyon szeretlek Jiminie. -suttogta ajkaimra.
-Én is szeretlek Jungkook. -mosolyodtam el, majd még egy csókot nyomtam ajkaira.
Lassan megfogtuk egymás kezét, így az idő megállt körülöttünk. Ha valaki látta volna ezt a jelenetet, valóban úgy hiszem hogy eltátotta volna az ajkait. A sötétség és a világosság egyesült egymással, így egy legyőzhetetlen szörnyeteget alkotva. Ezek voltunk mi, a fiatal éjjel és nappal. Mi lettünk a mindenhatók, de egy személyben.
Az idő nem indult újra, nekünk kellett megmentenünk a menthetetlent. Minden démont és angyalt visszavittünk oda ahova tartoznak.
-Ennyi lett volna? -hallottam meg a közös fejünkben Jungkook hangját. -Össze kell törnünk a portált hogy sikerüljön Jimin. Én pedig nem akarlak itt hagyni. -éreztem hogy megfogja a lelkem kezét.
-Jungkook, szeretlek. -könnyeztem be, majd egy nagyot csaptam a portálra, párhuzamosan Jungkookkal.
-Hiányozni fogsz. -suttogtuk egyszerre. A portál darabjaira zúzódott, mi pedig kámforrá váltunk a két világ közötti üres helyen.
Ahonnan senki sem jut ki.
Írói szemszög:
A két fiú teljesen eltűnt az élők közül, de még a halottakhoz sem tudtuk volna sorolni őket.
Ők voltak az új legendák, akik mindenkit megmentettek.
Chaeryeong és Hongjoong lettek Namjoon új segédei, és testvérekből szeretőkké váltak. Kissé furcsa, de nem annyira mint a pokolban lezajló történések.
Taehyung, jobban ismerve Kook legjobb barátja, összejött magával a sátánnal, Min Yoongival. Ugye milyen meglepő?
Na és hogy mi lett Hoseokkal és Jinnel?
Jin titka kiderült, így a Földre kerülve nyitott egy éttermet, Jimin és Jungkook emlékére. KookieMochi lett az étterem neve, ahol mindig lehet kapni mochit és sütit.
Hoseok viszont szomorú lett a legjobb barátja halála miatt, így démoni igéket elmondva, a sötétségbe teleportálta magát, hogy Jimin hamvaival lehessen.
Köszönöm hogy olvastátok a könyvemet, viszont nagyon sajnálom hogy a végére kicsit összekuszáltam.
De egy kérdés:
Vmin
Vagy
Yoonmin?
ESTÁS LEYENDO
𝐝𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫𝐨𝐮𝐬 𝐥𝐨𝐯𝐞; 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤!! 𝐲𝐚𝐨𝐢
FanficJungkook a pokol tűzében szenved, míg Jimin a menny fényében sütkérezik. Egyszer viszont találkoznak, ezért a hatalmas erőknek muszáj őket elküldeni a Földre. De minden emlékük megmaradt...