Rontsuk meg Jimint

323 24 3
                                    

Lesokkolva figyeltem Kook arcát, majd egy nagyot nyelve összeszorítottam a szemeimet és megcsókoltam.

-Én is szeretlek Jungkook. -váltam el tőle mosolyogva.

A reakciója felülmúlhatatlan volt. Ajkai széles vigyorra húzódtak, szemei varázslatosan csillogtak, de mégis láttam rajta valamit ami kissé szokatlan volt, így lassan átkaroltam a nyakát majd az ajkaira suttogtam.

-Mi a baj Kookie? -biggyesztettem le az ajkaimat, de ő kissé... Erőszakos volt. Máshogy nem tudnám ezt leírni.

-Túl édes vagy. Egy kis... Megrontás nem árt, nem gondolod? -tapadt újra nyakamra, de most ezerszer gyengébb volt, így most élveztem is.

-K... Kook mit csinálsz? -kicsit nyugodtabb voltam mint néhány perccel ezelőtt, mégis pontosan tudtam hogy ez bizony nem cukiság Kooktól. Hanem...

Hirtelen valami keménységet éreztem meg a combomnál, de rózsás fingom se volt arról hogy vajon mi lehet az.

-Van valami nálad? -nyúltam le lassan a kemény akármiért, majd tapogatni kezdtem. -Mi ez? Egy hosszú uborka? -ráncoltam a homlokomat, majd rámarkoltam a zöldségnek hitt tárgyra.

Kook felmordulva szívta meg a nyakamat, mire kicsit megijedtem és felnyüszítettem.

-Jungkook miért van nálad ez a hosszú akármi? -nyeltem egy nagyot, mire ő csak lefogta az egyik kezével a mancsaimat, a szabad kacsójával pedig belemarkolt a fenekembe, így egy szokatlan hang jött ki a számon. -N... Nem akarsz válaszolni? -sóhajtottam fel elpirulva.

-Jiminie ez mindig nálam van, csak nem mindig ilyen észrevehető. Ezt is te okoztad. -emelte fel a fejét, majd megint a fenekembe markolt. Újból kiadtam azt a furcsa hangot, amit nyögésnek stituláltam be. De ha az volt, akkor... Nagyon nem vagyok olyan angyali mint amilyennek kéne lennem.

-A... Akkor hogyan okoztam ezt? -nyeltem egy hangosat. Ő csak egy hangos nevetéssel reagált a tettemre.

-Felizgultam miattad Jimin. Talán túlságosan... -morogta a fülembe így libabőrös lettem.

-Az mit jelent? -értetlenkedtem, de ő csak folyamatos nevetéssel díjazta ezt.

Kuncogva kezdte el magyarázni a felnőtt szavak jelentését, amik be vannak tiltva a mennyben. Oh már értem is miért... Örömöt okoznak így tilosak. Mily meglepő...

-É... És ez nagyon fáj? -pillantottam a szemeibe kissé felbátorodva. Elvigyorodva kapott fel a karjaiba én így csak megszeppentem vártam hogy mit akar tenni.

Óvatosan az ágyra helyezett majd lehúzta a felsőmet, így takargatni kezdtem magamat.

-Nincs mit takarnod baba. Gyönyörű vagy. -csókolt meg, én viszont naívan viszonoztam, nem gondolva arra hogy egy kanos, felizgult démon van felettem...

Megjegyzések:

Zeneajánló:

-Ava Max - Who's Laughing Now?

-Bea Miller - Feel something

-Girl in red - Midnight Love

𝐝𝐚𝐧𝐠𝐞𝐫𝐨𝐮𝐬 𝐥𝐨𝐯𝐞; 𝐣𝐢𝐤𝐨𝐨𝐤!! 𝐲𝐚𝐨𝐢Where stories live. Discover now